حجت الاسلام کازرونی نامزده جبهه متحد اصولگرایان گفت:اگر عقلانیت، اعتدال و دیانت حاکم نشود، نخستین کسانی که ضربه می خورند همان کسانی هستند که علم افراط و تفریط را بلند کرده اند؛ چرا که این قضیه مرز نمی‌شناسد.

این نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان برای حضور در انتخابات مرحله دوم مجلس نهم، گفت: امروز شما داد می‌زنید و افراطی عمل می‌کنید ، فردا یک کسی که حنجره‌اش از شما قوی‌تر و از شما افراطی‌تر است و جلوی شما می‌ایستد و حرمت همه را می‌شکند.
این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در گفت و گو با روزنامه ملت ما گفت: برخی با کارهای افراطی می‌خواهند به کجا برسند؟ ما ادعا می‌کنیم که می‌خواهیم مملکتی را با عنوان جمهوری اسلامی اداره کنیم که حرف اولش اخلاق و دیانت و تقواست. این شعارها وقتی با این اعمال سنجیده می شود، تناقض ایجاد می‌شود و آن وقت مردم جور دیگری فکر می‌کنند.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو، افزود: بالاخره این انتخابات به پایان می‌رسد، یک عده رای می آورند و به مجلس می‌روند و یک عده نمی‌روند و نسل آینده می‌آید و قضاوت می‌کند که چه کسانی اخلاق را رعایت نکردند. عدم رعایت اخلاق خصوصا از سوی کسانی که اصولگرا هستند و اصول انقلاب را قبول دارند و در سلک روحانیت هستند واقعا لطماتی است که شاید جبران ناپذیر باشد.
کازرونی همچنین گفت: ما در زمینه اخلاق ضعیف هستیم. این مرحله می‌گذرد ولی آن‌هایی که باعث شدند این تخریب‌ها ایجاد شود تامل بیشتری کنند و به شکلی وارد میدان شوند که این قضایا تکرار نشود. انسانی که اصولی را قبول می‌کند، به بهشت و جهنم و اطلاع و آگاهی خداوند ایمان دارد، قاعدتا باید با انسانی که این اعتقادات را ندارد، فرق داشته باشد. مگر یک مجلس چقدر ارزش دارد. چشم به هم بزنید چهار سال تمام می‌شود و می رود. چهار سال واقعا زمانی نیست که کسی بخواهد به خاطر نشستن بر کسی مجلس همه ارزش‌ها و عقاید خود را زیر پا بگذارد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    3 0
    خدا اون روز رو بیاره انشالله... فعلا که کار از بداخلاقی هم فراتر رفته!!
  • سجاد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    5 0
    بنده تا قبل از انتخابات آقای کازرونی را نمی شناختم اما در بحبوبه برگزاری انتخابات با ایشان و مواضعشان آشنا شدم و با اینکه رویه اصلاح طلبی را می پسندم اما بسیار به ایشان اعتقاد دارم و انسان بزرگوار و خداجویی می باشد.
  • نصير GB ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    1 0
    من برنامه های روشنا در شبکه جام جم را دنبال میکردم که آیت الله در اون برنامه کارشناس بودند و انصافا نظر بسیاری از ایرانیان خارج از کشور را نسبت به مسایل دینی با جواب ها و رهنمودهای زیبایشان مستحکم تر کردند.