۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲

امروز بازار لوازم خانگی امین حضور طعمه حریق شد که مسئولان سازمان آتش‌نشانی و اورژانس تهران آمار مختلفی درباره مصدومان حادثه ارائه کردند.

مرتضی اصفهانی- فرمانده منطقه یک سازمان آتش‌نشانی شهر تهران- در گفتگو با فارس درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی در بازار امین‌حضور اظهار داشت: یک کارگاه و انبار تعمیرات لوازم خانگی در خیابان ری در هنگام رنگ وسایل به دلیل اشتعال‌زایی مواد آتش‌گرفت.
در این حادثه 3 نفر از کارگران دچار سوختگی و دود گرفتگی شدند که به صورت سرپایی مداوا شدند و یکی از پرسنل آتش‌نشانی نیز دچار سوختگی شد که سریعا توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد. ‌5 ایستگاه در حادثه حریق فعال بودند که در حال حاضر 2 ایستگاه اقدام به لکه گیری می‌کنند.
ترافیک در این منطقه سنگین بوده و به دلیل معابر تنگ و باریک دسترسی به محل حادثه سخت بود. حریق گشترده بود و هر لحظه امکان داشت به منازل اطراف سرایت کند.
آتش سوزی در بازار امین حضور خسارت جانی نداشت
از سوی دیگر هوشمند فولادی- جانشین رئیس اورژانس تهران- گفت: حادثه آتش سوزی بعد از ظهر امروز در بازار لوازم خانگی امین حضور واقع درخیابان امیرکبیر کوچه علیرضا جاویدی در یک انبار لوازم خانگی رخ داد و هیچ فوتی یا مصدومی نداشت.
او می گوید :همکاران آ‌تش نشانی در محل حادثه حضور دارند و هنوز مشغول اطفای حریق هستند و برخی از آنها به علت شدت دود و گرما دچار آسیب شدند که برای اکسیژن گیری به خودروهای اورژانس که در محل حادثه حضور دارند مراجعه کردند.
حادثه آتش سوزی هیچ مصدومی نداشت اما یک نفر از افراد حاضر در محل دچار بریدگی پا شده بود که در محل به صورت سرپایی مداوا شد. تا زمانی که خودروهای آتش نشانی در محل حادثه مشغول اطفای حریق هستند، مأموران و خودروهای اورژانس نیز در محل باقی می‌مانند.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =