Lenovo بیشتر به خاطر کامپیوترهای خوبش معروف است، اما این کمپانی با سرمایه‌گذاری پایه 800 میلیون دلار در ووهان چین، قصد دارد بخش تولیدات اینترنت موبایل خود را گسترش دهد.

ماندانا سجادی: بر اساس بیانیه شرکت، کارخانه مربوط به این بخش از اکتبر 2013 با در اختیار داشتن هزاران کارمند در دو قسمت توسعه و تحویل شروع به کار می کند که هدف آن تولید محصولات جدید اینترنت همراه و تحویل سریعتر آن به مشتری است.

 
این محصولات هم عبارتند از اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها و سایر گوشی‌های همراه است.
اگر Lenovo بخواهد درست مثل کامپیوترهایش دراین بخش هم بازار را در دست بگیرد، کمی دشوار است. سال گذشته Lenovo توانست در فروش کامپیوتر از Dell هم پیشی گرفته و بعد از Hewlett-Packard در مقام دوم پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد.
این کمپانی هم اکنون دستگاه‌هایی مانند اسمارت فون LePhone  و تبلت  ThinkPad را هم ارائه می‌دهد و گزارشات مالی 3 ماهه آخرش نشان می‌دهد که Lenovo دراین مدت توانسته 6.5 میلیون گوشی و 400هزار تبلت را در سرتاسر جهان به فروش برساند.
Lenovo علت رشد نسبتا آهسته فروش کامپیوترهای خود را در سال 2011، بالا رفتن فروش تبلت‌ها به خصوص آی‌پد اپل می‌داند.
سال گذشته Lenovo دومین فروشنده تبلت در چین بعد از اپل بود.
 
40121
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    0 6
    پرفروش بودنش به خاطر فروش محصولات THINK Serie که متعلق به IBM bwdh, هستش. در دنیای IT لینوو کیفیت محصولاتش از HP و DELL خیلی پایینتره.
    • بابک BD ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
      3 0
      لنوو و ای بی ام چند ساله که باهم ادغام شدن ادعای کیفیت پایین لنوو رو بر اساس کدوم ارزیابی علمی به شما ثابت شده ؟ بهتره بدون منبع و مرجع صحبت نکنید
    • بابک IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
      1 0
      لنوو جزئی از شرکت بزرگ آی بی ام هستش و لنوو همانند یک فرزند خلف کیفیت همیشگی آی بی ام را در کنار تکنولوژی های خاص و کاربردی حفظ کرده . البته اچ پی و دل برندهای خوبی هستن . میتونید تائید این حرف را در این سایت هم ببینید . http://www.laptopmag.com/mobile-life/best-brands-overall-scorecard-2012.aspx
  • علی عقیلی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    1 0
    لنوو در صنعت نوت بوک بسیار کالای با ارزشی را تولید میکند که درارتشها و نیروهای نظامی 54 کشور دنیا و ازجمله ناتو از این نوت بوکها به علت کارایی و کیفیت و دوام بالای ان استفاده میشود .هنوز شاهدیم که نوت بوکهای پنتیوم تری لنوو که مربوط به 14 سال پیش هستند در خیلی از جاهای دنیا دارند استفاده می شوند و پس از واگداری بخش تولید نوت بوک و پی سی ای بی ام به لنوو رشد بسیار سریعی را در کل جهان نموده است بهتر است برای کسب اطلاعات مرجع و واقعی به سایتهای مرجع که نظرات کاربران را انعکاس می دهند مانند www.notebookreview.comمراجعه نمایید تا ببینید که از 10 تا نوت بوک برتر دنیا 4 تایش متعلق به لنوو است .