هنوز یک روز از برگزاری نشست فراکسیون «رهروان ولایت» نگذشته که تخریب علیه تشکیل دهندگان این فراکسیون آغاز شده است.

به گزارش خبرآنلاین، برخی سایت​های خبری مدعی شده​اند که این نشست با حضور ده ها تن از نمایندگان مجلس هشتم بوده که در مجلس نهم رای نیاورده​اند، اما می​خواهند برای ریاست این مجلس تعیین تکلیف کنند!
کاظم جلالی عضو هیات موسس فراکسیون رهروان ولایت در گفت​وگو با خبرآنلاین، این سخنان را کاملا دروغ خواند و افزود: این ادعا حتی از دروغ هم بالاتر و بی دینی محض است. آنها که چنین ادعایی کردند، حتی یک نفر را هم اگر توانستند نام ببرند که در این جلسه بوده، اما منتخب مجلس نهم نبوده است، ما همه حرف هایمان را پس می​گیریم!
وی با بیان اینکه «به نظر می​رسد این رویکرد، یک بی دینی آشکار است» افزود: برخی برای اهداف سیاسی، متوسل به دروغ و تخریب می​شوند. باید از آنها پرسید که این همه پیامک تخریبی برای چیست؟ اینها بر اساس تعالیم دینی است؟ و یا بر اساس رویکرد انقلابی است که چنین می​کنند؟
جلالی در پایان یادآورشد: حال که همه اصولگراها در مبانی مشترکند، چرا رقابت میان آنها باید آلوده به دروغ و گناه موارد غیر اخلاقی شود؟
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    35 7
    "حال که همه اصولگراها در مبانی مشترکند، چرا رقابت میان آنها باید آلوده به دروغ و گناه موارد غیر اخلاقی شود؟". جواب: پس مشکل از مبانی‌شان است.
  • توسی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    22 2
    نفرین بر قدرت وسیاستی که بر اساس دروغ وتهمت بناشود چرا برخی به گروه دیگر راحت تهمت میزنند؟
  • بدون نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    0 1
    اگر بیش یک میلیون مازندرانی مقیم مرکز که اکثرا از نخبه های کشور هستند بخواهند می توانند مازندران را به جایگاه شایسته اش برسانند مثل هلند و بلژیک که وسعت مازندران را دارند و اندازه ایران در امد دارند مازندرانی مثل قدیم باید در کوهستان سرمایه گذاری کنند ازوقتی که وبا و مالاریا ریشه کن شد مردم وارد دشت شدند و دشت هم ظرفیت کافی ندارد مثل روستای ما که نصفش مهاجران الاشتی و نصف دیگرش هزار جریبی هستند