با شروع فصل گرم، طرح های پلیس برای برخورد با بدحجابی و بدپوششی هم شروع می شود. کاربران خبرآنلاین، واکنش های متفاوتی به شروع این طرح داشتند؛ عده ای موافق و طبعا عده ای هم مخالف.

برخی نظرات را بدون هیچ توضیحی بخوانید؛ 

- همانطور همه عزیزان مطلعند حجاب با پوشش تفاوت دارد بنابراین مشکل نحوه پوشش است .چرا واقعا بعداز 30 سال هر روز وضعیت پوشش مردان وزنان ما بدتر از گذشته میشود ؟ اگر چوب وکتک وبگیر وببند اثر داشت . پس چرا این وضعیت راشاهدهستیم . ضمن احترام وتقدیر از همه کسانیکه با نیت دلسوزانه به موضوع می نگرند از شما عزیزان تقاضا دارم علت این وضعیت را به نظرخواهی بگذارید تا انشاء الله باجمع بندی که میفرمایید راهکار صحیح واصولی به مسئولین امر ارائه شود .

- به نظرم مشکل بدپوششی نیست مشکل اصلی اقتصاد و طرز بهتر شدن معیشت مردم هست اینارو باید به نحو احسنت حل کرد بقیه مسائل پیشکش خود به خود حل خواهد شد.

- اگه بدحجابی را از ریشه درست کنید خوب است اول اینکه جاهایی که اینگونه مانتوها را درست می کنند پروانه کسب آنها را ساقط کنید بهتر می شود با مقوله بدحجابی کنار آمد تمام این حرکتهای زشت ریشه در همین لباسهای تنگ و کوتاه دارد. آنوقت مردم مجبور می شوند لباسهای مناسب به تن کنند.

- امّ سلمه نقل می کند:در محضر پیامبر صلی الله علیه و آله بودم . یکی از همسرانش به نام میمونه نیز آنجا بود. در این هنگام ، ابن امّ مکتوم که نابینا بود به حضور رسول خدا صلی الله علیه و آله آمد. پیامبر صلی الله علیه و آله به من و میمونه فرمود:- حجاب خود را در برابر ابن مکتوم رعایت کنید!پرسیدم :- ای رسول خدا! آیا او نابینا نیست ؟ بنابراین حجاب ما چه معنی دارد؟پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود:- آیا شما نابینا هستید؟ آیا شما او را نمی بینید؟زنان نیز باید چشمانشان را از نامحرم ببندند.

- منم یه خانومم، جانماز هم آب نمی کشم، همیشه یه کم از موهام هم معلومه، اینا رو گفتم که بگم من دختر پیغمبر نیستم، ولی خداییش، خداییش رو بگین، همه خانوما خوب میان بیرون؟؟؟؟ من که یه خانوم هستم به خدا خجالت می کشم بعضی ها رو می بینم. فقط یکم با برهنه فرق می کنن!!!!! ماها خودمون می خوایم که چوب تر بالای سرمون باشه..... اگه خودمون رعایت کنیم، بنی بشری نمی تونه بهمون بی حرمتی کنه. من طرفدار حیا هستم. و حیا زیبنده هر کسیه چه مرد چه زن.

- شما که این قدر ضربتی در مورد پوشش به اصطلاح بد عمل میکند 1% این ضربتی عمل کردن رو در مورد حل معضل بیکاری اعتیاد...... انجام بدین فقر داره بیداد میکنه این فرمایش گهربار رو که یادتونه اگه فقر از در وارد بشه ایمان از پنجره بیرون میره . یه جمله قشنگیم یادم اومد یه اقای ایرنی در جواب یه عرب گفته بود حجاب زنان ما پلک چشم مردان ماست ولی ظاهرا بعضی پلکها خوب عمل نمیکنه

- آدرسی دارید که لباسی به غیر از این مدلهایی که شما اعلام کردید را بفروشند!!!
جناب رادان لطفاً اعلام نمایید که این پرسنل محترم شما خصوصاً موتور سواران داخل اتوبان، از چه فیلترهایی رد شده اند که نگاه های حلال پیدا کرده اند

- مانتوی بالای زانو؟! یعنی با این حساب اکثر زنان و دختران این شهر مشکل بد پوششی دارند؟!!! اتقو الله ای آقای رادان،تقوا پیشه کنید ای کسانی که این قوانین را می نویسید و ابلاغ می کنید و اجرا می کنید....

- اقا مانتوی بالای زانو دیگه از مد افتاد الان مانتو بلند مده.

برای خواندن نظرات بیشتر، به این خبر، این خبر و این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبرهای اصلی و این خبر منتشر شده اند، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین، تنها نظرات کاربران خود رامنتشر می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    37 4
    خیلی خوبه که فضای تضارب آرا را محیا می کنید
  • بدون نام TR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    18 5
    نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    83 4
    : نمیخواهند لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمائید . فکر زن را اصلاح کنید او خود تصمیم میگیرد که چه لباسی برازنده اوست
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    58 1
    من نمی دونم چرا فقط نظرات خودتون پخش می کنین به نظر من مردم کم کم داره لج می کنن
  • ایرانی GB ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    100 4
    خبرآنلاین عزیز ، با توجه به کامنتهای داده شده در لینک هاتون به نظر میآد عبارت "عده ای موافق و طبعا عده ای هم مخالف" نادرست باشه ! چراکه باعث می شه خواننده تصور کنه که تعداد مخالفان و موافقان تقریباً برابر هست. درحالیکه اصلاً اینطور نیست و در نتیجه شاید بهتر بود بجاش می نوشتین "تعداد اندکی موافق اما شمار بسیار بسیار زیادی مخالف طرح هستن" مرسی
  • نیما IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    115 3
    خیلی بد نظرات رو انتخاب کردی،اصلا به حق نبود خبر جان! باید بگم چیزی حدود 90 درصد مخالف برخورد با این به اصطلاح بدجحابی بودند! حقیقت هست دیگر،مردم ترجیح میدهند به حدود شخصی ( نوع پوشش) بانوان تجاوز نکنند. بهتر است به مسولین درس آزادی بدهید و حتم داشته باشید ما مردم متمدن و بافرهنگی داریم علی الحساب بروید معضلات اقتصادی و داستان سه هزار میلیارد را پیگیری نمایید. ( ممنون میشم به نظرم احترام بگذارید و منتشر کنید )
  • بدون نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    74 2
    چه بگو مگوئی ؟؟ همه گفتن شما جلوی اختلاس و فساد و گرانی رو بیکاری و تورم بگیر بعد بیا فلان حرف بزن
  • ss IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    124 1
    کنسولگر محترم از برزیل تشریف اوردن؟پلیس امنیت اخلاقی با ایشون که برخورد نمیکنن چون قطعا ظاهر ایشون خییییییلی موجه
    • بدون نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
      65 0
      آفرین به نکته خوبی اشاره کردی!!! وقتی که ملاک ظاهر دیگران شود این رسواییها بوجود می آید : اختلاس های میلیاردی مسکلات اخلاقی البته اون فرمانده در کرج هم فراموش نشه
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    131 7
    بیشتر مردم مخالف بودن .مگر در گذشته این خبر ها بود کسی به کسی کاری نداشت .اینهمه خبر حوادث خانوادگی و شهری هم نبود .به نظر من طرح خوبی نیست مردم در سالهای پیش هم مسلمان بودند در جواب کسانی که دم از دین میزنند
  • ali DE ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    3 21
    ما اجنبی ز قائله کار عالمیم دیوانه گرد کوچه و بازار عالمیم ما مردمانیم خوش نشین نی زان گروه خانه نگهدار عالمیم
  • سیما DE ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    38 18
    من اونجا هم نظرم رو دادم این طرح اشتباهه انسان ها باید خودشون راه درست رو پیدا کنن نه اینکه به زور بهشون اجبار بشه ! متاسفانه توی کشور ما روی احکام بیشتر از اخلاق کار می شه ... پذیرش هر چیزی آگاهی و آموزش می خواد نه زور و اجبار ! اگر بحث حجاب هست به من بگید چرا توی تلویزیون ایران این همه هنرپیشه های خانوم حجاب دارن یه تار موشون بیرون نیست آرایش ها معمولا کم هست بعد توی سینما شال خانوم هنرپیشه داره از سرش میافته !!! لباس هاشون وحشتناک هست !!! این یعنی یکی نبودن سیاست ها !!! چرا معیار ها یکی نیست ؟ چطور خودتون تبعیض قائل می شید ؟ هر موقع هنرپیشه های سینما که می تونن الگویی برای جوون ها باشن حجابشون رو رعایت کردن بعد بیاین از ما توقع داشته باشید ... لطفا نظرم رو کامل منتشر کنید ! با تشکر !
  • gharbasch IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    100 1
    آقاي رئيس جمهور در تبليغات انتخابات فرمودند مو بيرون باشد يا نباشد مهم نيست بايستي مشكلات مردم را حل كرد.در خبر روزنامه جام جم ديروز آمده بود پيرمردي كه با فروش وسايل زندگي خود بيست ميليون تهيه كرد كه براي درمان همسرش كه روي تخت بيمارستان بود ببرد -موتو ر سوار همانجا كيف پول پير مرد را قاپيد و فرار كرد. گريه آن پيرمرد در دادسرا قاضي را به گريه انداخت.ما ميدانيم از اين حوادث در همين تهران روزانه ده ها مورد است سوال من اينست كدام مشكل مهمتر است موي سر بانوان ويا ايجاد امنيت در كشور.خانم ايراني در دوبي كيف پول خودرا روي نيمكت جاگذاشت وبه هتل آمد ناگهان فقدان كيف را متوجه شد و به آن محل برگشت و كيفش دست نخورده همانجا بود. آيا بهتر نيست ما بيشتر بعظمت مملكت خودمان فكر كنيم؟
    • بدون نام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
      44 0
      اون زمان انتخابات بد دوست عزیز. یکسال دیگه از اون یکی رییس جمهور هم حرفهای قشنگ در می آد.
  • سجاد IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    73 1
    خواستم یه سوال بپرسم ، تفاوت حجاب بین کشورهای اسلامی اطراف وغیره با ما چیه آیا اونجا هم هر روز یه طرح راه می اندازن واسه مبارزه با بدحجابی ویا اینکه باید بگیم که کدام کشور الگو دیگر کشور ها در زمینه حجاب هستش .ویا اینکه از خود زن ها تو دیگر کشورهای مسلمان پرسیدند زنان چی دوست دارن بپوشن .
  • زیر پوست شهر IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    96 3
    من زنم به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو ........ درد اور است که من ازاده نباشم تا تو به گناه نیفتی .......قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمهایت می ایند ........تاسف بار است که باید لباسهایم را به میزان ایمان تو تنضیم کنم
    • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
      28 1
      خيلي قشنگ بود. ممنون
    • پرسپولیس IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
      24 1
      آفرین...خیلی قشنگ بود
    • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      15 1
      قشنگ بود ولی "تنظیم"درسته
    • سلما IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      10 1
      عالی بود
  • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    36 2
    بابا چرا منتشر نمیکنی مگه ما چیی گفتیم با زور درست نمیشه از 3 هزار میلیلرد و اون اقای 12 هزار میلیارد تومنی چه خبر