۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰

به گقته رئیس Foxconn، تلویزیون اپل با ساختار آلومینیومی، کنترل صدای Siri و قابلیت مکالمه تصویری FaceTime تنها یک شایعه نبوده است!

ماندانا سجادی: تری گو، رئیس کمپانی Foxconn به Daily Chinaگفت که همه شایعاتی که تاکنون درباره iTV اپل پخش شده بود حقیقت دارد و در حال حاضر هم کمپانی او درگیر ساخت این دستگاه است. بر اساس همین گزارش ست تلویزیون اپل ساختار آلومینیومی، کنترل صدای Siri و قابلیت مکالمه تصویری FaceTime دارد.
در میان همه گزارش‌هایی که تاریخ ورود این تلویزیون را به بازار اعلام می‌کردند، رئیس Foxconn گفته است که تولید این تلویزیون تا قبل از اواخر امسال شروع نخواهد شد. به احتمال زیاد iTV در سال 2013 و یا حتی شاید 2014 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.
همانطور که در اوایل همین ماه گزارش شده بود، اپل منتظر است تا قبل از پرده برداری از ست تلویزیونش قراردهایی را با استودیوهای بزرگ هالیوود امضا کند. مارک موسکویچ ، تحلیل گر J.P. Morgan هم در این باره گفت: شرایط اقتصادی مشخص نمی‌کند که تلویزیون دقیقا در چه تاریخی عرضه خواهد شد.
China Daily علاوه بر اینها نوشته است که کمپانی شارپ صفحه نمایش‌های این تلویزیون را تولید خواهد کرد.
40121
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    1 1
    من یک سئوال دارم و خواهشمندم از دوستانی که در این زمینه تخصص دارند به من پاسخ بدهند.اگر کمپانی شارپ به عنوان عمده تهیه کننده تکنولوژی این تلویزیون،آن را به نام خود(تحت نام تجاری خود شارپ) تولید کند،موفق خواهد شد یا خیر؟
    • امین IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      4 0
      شرکت هایی همچون شارپ بیشتر علاقه مند هشتند در زنجیره تامین به عنوان بالا دستی( ارایه دهنده تجهیزات لازم برای تولید) فعالیت کنند. دلیل اصلی این امر این شدت رقابتی بودن بازار این محصولات است.. به بیان دیگر هزینه های تولید و بازاریابی و خدمات پس برای برخی شرکت ها بصرفه نیست یعنی اینکه ریسک سرمایه گذاری بالایی براشون داره.. این امر باعث شده انها کمتر به سمت تولید محصول نهایی تمایل داسته باشند.. این شذکت ها ترجیح میدند بجای خضور در گود رقابت با انبوهی از تولید کنندگان بایلای گئد بنشینند و تدارکات تمام این رقبا یا برخی از انها رو به عهده بگیرند. از این طریق حاشیه سود بالاتری رو نیز برای خود تضمین میکنند.. البته تا اونجایی که من اطلاع دارم شارپ در آمریکای شمالی سهم بازار خوبی از این محصول داره
    • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
      0 0
      منظور از اينكه شارپ انها را ميسازه اين نيست كه از تكنولوژي خودش استفاده ميكنه اپل فن آوري ثبت شده و نقشه هاي مربوطه را طي قرار داد مشخصي به توليد كننده ميده و انها هم فقط توليد ميكنند و اجازه كپي برداري ندارن البته شركتهايي مثل سامسونگ هستند كه اين تكنولوژي ها را كپي ميكنند
  • امین IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    2 4
    احتمال شکست این محصول در بازار زیاده... البه منظور از شکست این هست که مثل بازار تبلت و تلفن همراه نمینوته سهم خوبی از بازار داسته باشه..ورود اپل به این گروه جدید از محصول باعث میشه تا جنگ کیفیت در این بازار افزایش پیدا کنه . قاعدتا مهم ترین رقیب هم سامسونگ خواهد بود.. احتمالا اپل حساب ویژه ای روی مشتریان وفادار تلفن های همراهش برا این محصول جدید باز کرده..
    • رضا IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
      0 0
      نه دوست عزيز اينطور نيست شما در بازار ايران اين شكست را پيشبيني ميكنيد اگر از تكنولوژي اين تلويزيون باخبر بوديد متوجه ميشديد كه نسل جديدي از تلويزيون ها در راه هستند كه اين بازار را متحول خواهد كرد و البته همه سازنده ها به اين روش رو خواهند اورد تصور كنيد با تلويزيونتون بتونيد صحبت كنيد و ازش برنامه خاصي را بخواهيد و يا هر چيزي غير از برنامه هاي تلويزيوني يا FaceTime كه ميتونيد رو در روي كساني در برنامه هاي تلويزيوني زنده بشينيد و بحث كنيد يا در ان سر دنيا عزيزانتونو ملاقات كنيد به علاوه اينكه اين كه IP TV هم هست و شما دسترسي به تمام فيلمها و كانالهاي جهان را خواهيد داشت و عملا ماهواره هاي خانگي را حذف خواهد كرد و در ضمن اينكه تلويزيونتون در منزل با تمام دستگاههاي ديگرتون در ارتباط هست و
  • مهران GB ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    4 0
    تکنولوژی ساخت صفحه نمایش رتینا رو هیچ شرکتی نداره، میبینید که فقط رو محصولات اپل این صفحه نمایش ارایه میشه، حالا اپل میخواد اونرو به تلویزیونها هم بیاره. اما تکنولوژی متعلق به اپل هستش اما برای ساختش در تیراژهای میلیونی با تولید کنندگان بزرگ مثل شارپ یا سامسونگ قرارداد میبنده که از این چیزی که ما میگیم 10 میلیون بزن. اپل هم خودشو درگیر پروسه ساخت نمیکنه و فقط رو فن اوری تحقیق میکنه، برای همینه که همه دستگاهای اپل در کارخانه فاکس کان چین ساخته میشه. برای اپل هم صرف نمیکنه کلی کارخونه مونتاژ و کارگر استخدام کنه. برای همینه که همه چی شده ساخت چین و شرق آسیا