جماران نوشت:

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام‌خمینی(س) با بیان این‌که مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب باید در جهت انسجام و اتحاد باشد، بر این نکته تاکید کرد که نباید تنها برداشت شخصی از امام، دین و اسلام محور قرار گیرد و بر حفظ حرمت نهادن به اهل‌بیت امام تاکید کرد.
محمدعلی انصاری در همایش سالگرد شهید فهمیده که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: امام یک مرد قهرمان، شجاع، زمان‌سنج و دارای فضایل بزرگ انسانی است.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         امام‌خمینی(ره) با ابعاد شخصیتی آشکار و پنهان خود نهضت بزرگی را هدایت کرد و نظام اسلامی زیر چتر ولایت او هدایت شد و بی‌شک علت اصلی ماندگاری این نهضت و انقلاب به دلیل حضورتاثیرگذار امام(ره) بوده است.
·         معلوم نیست اگر امام(ره) نبود سرنوشت زندگی، فرزندان و آینده ما به چه سمت و سویی هدایت می‌شد.
·          نباید برداشت خود را از دین، امام و اسلام به همه افراد تسری دهیم. نباید به گونه‌ایی باشد که تنها یک برداشت از امام در جامعه حاکم شود.
·         چهار جریان و حرکت از سوی امام ايجاد شد. اولین جریان، جریان بیداری بود که تلاش گسترده‌ای جهت بیداری ملت‌های جهان بخصوص ملت مسلمان از سوی امام صورت گرفت و به برکت وجود امام بشریت به یک خودآگاهی دست پیدا کرد و این خودآگاهی باعث تحولات عظیمی در جهان شد.  دومین جریان ایجاد شده احیاء‌گری از سوی بود و «تحول» سومین جریان ایجاد شده از سوی امام بود. بر اثر تاثیرگذاری کلام امام حرکتی در میان جوانان و نیروهای انقلابی صورت گرفت که باعث تحول در میان آن‌ها شد.
·         آرزوی ماست که در برگزاری مراسم سالگرد امام با مشکلی برنخوریم، تاکید کرد که تاکنون این آرزو محقق نشده است. به عنوان دبیر ستاد هیچگونه گلایه‌ای از هیچ‌کس ندارم و از تمامی نهادها، به‌خصوص از رهبر انقلاب که به گفته ایشان، برای بهتر برگزار کردن مراسم سالگرد همواره اعضای ستاد را مورد تهییج و تکلیف قرار می‌دهند قدردانی مي​کنم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =