ایسنا نوشت:

نشست «عصري با راديو نمايش» عصر امروز (يكشنبه، 24 ارديبهشت) با حضور مهدي دهقان‌نيري - رييس مركز هنرهاي نمايشي راديو نمايش - و جمعي از اهالي راديو نمايش در ديدار با خبرنگاران در فرهنگسراي رسانه برگزار شد.
در اين نشست كه با اجراي امير زنده‌دلان (گوينده و بازيگر راديو) همراه بود، نظرات و پيشنهادات خبرنگاران خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هاي مختلف درباره عملكرد راديو نمايش و برنامه‌هاي آن طي 9 ماهي كه راه‌اندازي شده است، مطرح شد.

در اين نشست، خبرنگاران نظرات خود را ارائه دادند و صحبت‌هايي كردند و پاسخ‌هايي را نيز از رييس مركز هنرهاي نمايشي راديو (دهقان‌نيري) دريافت كردند.

دهقان‌نيري در اين نشست، درباره مسائل مختلفي اعم از نقد نمايش‌هاي راديويي، راديو نمايش، دليل استفاده از نبود نام مكان در نمايش‌هاي راديويي، مناسبتي بودن نمايش راديويي، كوتاه شدن نمايش‌هاي راديويي، استفاده از ميراث فرهنگي در نمايش‌ها، بحث راديو فيلم در راديو نمايش، جايگاه تئاتر صحنه در راديو نمايش و طرح بيست‌وچهارساعته شدن برنامه‌هاي راديو نمايش كه از سوي خبرنگاران مطرح شد، صحبت كرد.

دهقان‌نيري در ادامه صحبت‌هايش از پخش چندين برنامه جديد در راديو نمايش به زودي خبر داد و گفت: برنامه صبحگاهي و ويژه‌اي تحت عنوان «صبح چهار فصل» داريم كه يك برنامه تركيبي و ضبط‌شده است كه از اول تيرماه امسال هر روز صبح قرار است به روي آنتن برود. اين برنامه با قالب نمايش همراه است و رويكردي طنزگونه دارد. همچنين برنامه ديگري تحت عنوان زيباشناسي صدا خواهيم داشت كه بعد از اولين سالگرد راديو نمايش پخش خواهد شد. در اين برنامه بحث صداپيشگي مطرح مي‌شود. همچنين تماشاخانه عنوان ديگري از برنامه‌هاي جديد راديو نمايش است كه يك برنامه كوتاه است كه پخش آن از اول خردادماه امسال آغاز مي‌شود. در اين برنامه به معرفي تمام سالن‌هاي تئاتر پرداخته خواهد شد.

 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =