اجرای طرح «فواد» منجربه بهبود کیفیت خدمت‌رسانی می‌شود

شهردار آبیک گفت: اجرای طرح فواد به ارتقاء کیفیت خدمت رسانی و کاهش زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات شهروندان از دستگاههای خدمت رسان منجر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «سعید وزیری نژاد»، شهردار آبیک با اشاره به اهداف اصلی اجرای طرح فواد اظهارکرد: بهبود کیفیت خدمت‌رسانی، رسیدگی سریع و آنی به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان، ارتقاء فرهنگ پاسخگویی در دستگاه‌های اجرایی و همچنین جلب اعتماد و رضایت مردم از نظام اداری از جمله اهداف طرح فواد است که تقویت فرآیندهای پاسخگویی، افزایش شفافیت و استفاده از فناوری‌های نوین برای رسیدگی به فوریت‌ها را محقق می کند.

وی اصلی ترین هدف اجرای این طرح را ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و کاهش زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات ایشان از دستگاههای خدمت رسان عنوان کرد.

شهردارآبیک با تأکید بر ضرورت سرعت و دقت در پاسخگویی به شکایات اداری شهروندان از سوی مدیران شهرداری آبیک، بیان کرد: طرح فوریت‌های اداری (فواد) به‌عنوان یک طرح نوین، با هدف استقرار نظام پاسخگویی فوری، دقیق، مسئولانه و مؤثر به درخواست‌ها و شکایات شهروندان در مدت‌زمان حداکثر سه ساعت، اجرا می شود.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: طرح فواد علاوه بر کاهش زمان پاسخگویی، به‌دنبال ایجاد بستر ارتباطی مؤثر و مستمر میان سطوح مختلف مدیریتی است.

شهردارآبیک، ارتباط موثر و هماهنگ میان مدیران ارشد و میانی، جهت ارائه گزارش‌ به‌ موقع را از جمله مزایای این طرح برشمرد.

کد خبر 2135990

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار