حمله شمسایی به فردوسی‌پور: او پشت تریبون خودش نشسته و هر اراجیفی می‌خواهد می‌گوید/ عادل فکر می‌کند علامه دهر است

وحید شمسایی با تندی پاسخ انتقاد عادل فردوسی پور را نسبت به حرکتش در پایان فینال فوتسال بازی های کشورهای اسلامی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال، درباره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که با قهرمانی تیم ملی در رشته فوتسال به پایان رسید، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: به نظرم جلوه خیلی قشنگی داشت و کشورهای اسلامی با اعتقادات مختلف در آن حضور داشتند و هر کس برای سربلندی کشور خودش تلاش می‌کرد. ما هم قلب و روحمان برای قهرمانی می‌تپید.

وی افزود: به لطف خدا و زحماتی که بازیکنان کشیدند توانستیم قهرمان شویم و یک طلا کسب کردیم که اهمیت بالایی برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشت و خدا را شکر شرمنده نشدیم.

شمسایی درباره رقبای ایران در این تورنمنت گفت: با رقبای خوب آسیایی و مراکش که تیم قدرتمندی است توانستیم تنه به تنه شویم و ماحصل آن بهترین اتفاق یعنی قهرمانی بود.

فارس نوشت: سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حرکت نمادین خود در پایان بازی بیان کرد: در خانواده‌ای بزرگ شدم که به من گفتند اگر دستت را جلوی آل‌الله دراز کنی دودستی دستت را می‌گیرند. این موضوع اعتقاد خانوادگی من است و به این موضوع می بالم، پدرم امیرالمؤمنین است و همیشه مدد می‌گیرم و جلو می‌روم. ما در هر شرایط و اتفاقی اسم مولا را صدا می‌زنیم.

وی درباره انتقاد عادل فردوسی‌پور از حرکت نمادینش بیان کرد: او آدمی است که فکر می‌کند تمام کارهایش درست است و علامه دهر است. نباید خودش را وسط بازی‌ای که چیزی از آن نمی‌داند، بیندازد. همه ما در کشورهای اسلامی کنار هم بودیم و هیچ ربطی به کسی ندارد و قرار نیست خدشه‌ای به کسی وارد شود.

شمسایی ادامه داد: من دوستان زیادی از اهل‌سنت دارم که برایم بسیار عزیز هستند. این موضوع چه ربطی به فردوسی‌پور دارد که می‌خواهد آن را وایرال کند. خدا خودش تشخیص‌دهنده است. یک بنده خدایی برای مطرح‌کردن خودش حاضر است به هر نوعی خودش را به درودیوار بزند.

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: فردوسی‌پور حتماً ذهن خودش منحرف است که دنبال تفرقه‌افکنی است. من دوست دارم همه در آرامش صلح باشند. او پشت تریبون خودش نشسته و هر اراجیفی می‌خواهد می‌گوید. ما همه برادر و برابر هستیم ولی من وجودش را دارم و تا ابدالدهر پای اعتقاداتم هستم، نیازی هم ندارم به امثال این آدم خودم را نشان دهم.

وی در آخر گفت: او سی‌سال از این نظام نان خورده است و حالا می‌خواهد خودش را مبرا کند. اگر مرد است باید رودررو با من صحبت کند و قصه نگوید. باید به اعتقادات همدیگر احترام بگذاریم ولی امثال این آدم باعث می‌شوند تا تفرقه بیفتد.

251 251

کد مطلب 2144323

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 305
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 639
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    وحید شمسایی میگه فردوسی پور میخواد خودش رو مطرح کنه؟ توی محبوبیت و معروفیت وحید شمسایی انگشت کوچیکه فردوسی پور هم نیست. طرف تا قبل از این تنها افتخار زندگیش نخوردن برنج بوده حالا فردوسی پور میخواد خودشو مطرح کنه؟
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      حنای عادل بعد جنگ دوازده روزه دیگه رنگی نداره. خودش رو نشون داد
    • سعید IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      هرکی حرف راست میگه و واقعیت رو میگه سریع بهش اتهام تفرقه افکنی میندازن مشخص شد شمسایی هم آدم درست و انتقاد پذیری نیست
    • آبی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      هواداران فوتبالی دیگه همه میدونن عادل با زرنگی تمام سوار بر موج احساسات هواداران پرسپولیس شده و برای خودش ترکتازی میکنه و اونارو با دلبری از تیم محبوش و خوش خدمتی دنبال خودش میبره یادآوری کنم که ایشون بیست سال میکروفون و تریبون داشت اونم در تلویزیون عوامفریبی و پاپاراتزی فعلا خوب جواب داده ، وحید شمسایی هم افتخارات شخصی و تیمی و ملی اش بر همگان روشن و مشخصه و جای حرفی باقی نمیگذاره
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      عادل فردوسی پور کی بود چطور به صدا سیما راه پیدا کرد نمیگم رانت بود اما راست میگه 30 سال نون همیمن نظام خورد البته آخرش اشتباه محاسباتی کرد و باخت.
    • محمد IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      ریپلای گذاران زیر نظر "ناشناس" جملگی دهانتان را ببندید و یاوه نگویید . عادل محبوب همه مردم ایرانه چون پشت آنها بوده همیشه و امثال شمسایی و دبیر ، منفور نزد ملت ایران ، چون چاپلوسند و نان به نرخ روز خور
    • پسر خوب IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      49 29
      مگه صدا و سیما به عادل فردوسی‌پور پول مفت داده. اگه حقش نبود چرا بهش پول دادن؟ اگه حقش بود که چرا انتقاد میکنن؟
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      1 2
      سیزده چهارده تا حرف توهین آمیز زد به فردوسی پور توی چند تا سطر
    • مهربان توسی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      1 4
      عادل در اوایل جوانی نام کامل مرحوم پله را در مسابقه هفته مرحوم نوذری گفت حالا آقای شمسایی نام پله چیست؟!!!
    • محسن IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      6 0
      عشق من شمسایی
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      3 5
      وحید شمسایی انگشت کوچیکه فردوسی پور نمیشه؟!!!!! خودت فهمیدی چی گفتی؟
    • فرشید IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 2
      🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂👌🏻👌🏻
    • خورشید IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      5 0
      راست میگه اصلا ربطی به فردوسی پور نداره که میخواد خودشو مطرح کنه. کاملا دقیق گفت.
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      8 0
      کار فردوسی پور همیشه تفرقه افکنی بوده و همیشه میخواست از این طریق خودش را مطرح کند
    • ه IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      5 0
      فردوسی پور کوچکیست که بزرگ می نمایاند و فقط حرف بی پشتوانه بلد است و پرچم صفت باد از هر طرف بپزد با آن به حرکت در می آید شمسایی در عمل هرچه. ا بخواهد ثابت می کند .
    • ابوالفضل آذربراء US ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      7 0
      داداش وحید شمسایی بعد علی دایی معروفترین بازیکن ایران هستش ایشون نه تنها در آسیا بلکه در جهان یک بازیکن فوتسال مطرح درجه اول شناخته میشه حالا عادل مجری برنامه فوتبال رو خارج از ایران و افغانستان کی میشناسه؟
    • علیرضا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      3 1
      برو توی دنیای فوتبال بگو فردوسی پور ببین کی میشناسه یه مشت بچه گوشی گرفتن دستشون کامنت میزارن برو عمو مشقت رو بنویس
    • قشقایی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 5
      اقای شمسایی شما یه انسان بیشخصیت هستی که چنین حرفایی را به زبون میاری تو خود شیفته و مغروری بیش نیستی
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      3 1
      فردوسی پور با اون تنه پته کردن در صحبت، چه افتخاری برای ایران داشته؟!!!
  • شهروز IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    مردم قضاوت می‌کنند که چه کسی می‌خواهد خودش را نشان دهد .
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      0 0
      جالبه کسانیکه برای شهروز منفی زدن یعنی قضاوت مردم را هم قبول ندارن!
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      3 0
      فردوسی‌پور یه سکولار تمام عیار و یکی از مروجان و حامیان بی دینی هست.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    باید به اعتقادات هم احترام بگذاریم.نه اینکه اعتقاداتمون رو بزور تو چشم دیگران کنیم .اگر یه عده بعد از برد ایران مقابل تماشاچیای داخلی ،احترام صلیبی رو سینشون بذارن چه احساسی بهمون دست میده.لطفا اعتقادات مردم رو بازیچه قدرت سیاسی و باندبازی خودتون قرار ندید.
    • ابوالفضل آذربراء US ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      5 0
      مگه شمسایی به اعتقاد کسی توهین کرده؟ یکی از اصول دین شیعه تولا هستش و اقرار به تولا توهین به هیچ عقیده ای نیست.در ضمن شیعه واقعی به همه ادیان الهی احترام قائل هستش علامت مسیح که هیچ علامت عصای موسی هم بکشند باز احترام قائلیم چون ذات شیعه همینه احترام به همه عقاید و سلیقه ها.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      3 0
      ببین کسی اعتقادشو نمیتونه به زور به کسی تحمیل کنه ولی میتونه اعتقادشو بیان کنه وحید شمسایی کاری نکرد که به کسی لطمه بخوره عقیده شیعه همینه که در روز غدیر ولایت مولا امیرالمومنین هست والسلام .حالا فردوسی پور الکی خودشو نخود هر اشی میکنه به اون ربطی نداره
    • حسن کلید IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      2 0
      فوتبالیست ها رو ندیدی بعد از گل صلیب نشون میدن؟
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    عادل واقعا دانشمند است
    • محمد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      تا وقتی امثال تو طرفدارش هستید،فردوسی پور دانشمنده
    • علی جلیلی دوست IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      1 0
      عادل دانشمند،زکی
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      1 0
      عادل فردوسی پور، با سوءاستفاده از احساسات ما هواداران استقلال به نان و نوایی رسید
  • یکی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    چاپلوسی و نان به نرخ روزخوری یکی مثل شمسایی بر همه روشن است. حالا بی نزاکتی و بی ادبی هم بهش اضافه شده
    • زیبا IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      2 0
      الآن مخالفان دین و مذهب خودشونو دارن نشون میدن شما چرا سوختی هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد بسیار لذت بردیم از حرکت آقا وحید دمش گرم واقعاً افتخارات فردوسی‌پور چی بوده جز اراجیف
    • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
      1 0
      این وضعیت فعلی بنظر من نان ب نرخ روز خوردن فردوسی پوره و شمسای مرد اینا همه نان جمهوری اسلامی خوردن نان اهلبیت خوردن فردوسی پور خیانت کرده شمسای پای اعتقاداتش و ایستاده بنظرم مرد از نامرد خائن تشخصیش راحت شده
  • علی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    اوهوووووو
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    شمسائی افتخار فوتسال قم و ایران
    • رضا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      افتخارش بخوره تو سر خودش و تو
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      1 0
      آقای شمسایی عزیز مایه افتخار مای
  • واحد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    آقای شمسایی باید همیشه یادت باشه تو خیلی کوچکتر از آنی که در مورد یک انسان شریف آنهم عادل حرفی بزنی او تا ابد توقلب هموطنانش جای داره
    • NL ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      0 2
      آفرین
    • ناصر طرقی IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      1 1
      یه عده ای عقده محبوبیت عادل اونها را دق مرگ کرد مرد حسابی اگه متوجه بشی درست میگه اینهمه صحبت از وفاق میشه اونوقت تو برای خود شیرینی اونم تو عربستان دست به همچه کاری میزنی شانس آوردی بخاطر این مسایل تفرقه انگیز اخراجت نکردند؟ تازه برای خود شیرینی میگه من چندین دوست سنی مذهب دارم عجب ...تازه بی ادبی را به اوج رسانده البته امثال اینها کارشان برای مردم روشنه .
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      هموطنانش !!! کی گفته ؟ از طرف خودت حرف بزن
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      1 0
      آقای محترم .ابتدا آقای فردوسی پور شروع کرده .ضمنا حرکت آقای شمسائی توهین به اهل تسنن نبوده بلکه یک واقعیت تاریخی رانشان داده.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    فردوسی پور مطرح هست تو گمراهی. تو دبیر اگه دست از سر اعتقادات بردارید ما خوشحال تریم ریاکارها
    • فرانک IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      چه جالب هر کس متدین میگید ریا کار وقتی نمیخواید ببینید یکی دین داره مزخرف بارش میکنید
    • محمد IT ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      در جواب فرانک : خیلی کار درستی میکنند همه . ریاکار هستند و بس مثل خود شما .
    • محمد IT ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      فرانک ، مزخرف تو میگی بی ادب
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      محمد بی ادب خودت هستی، توهین نکن
    • یعقوبی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
      0 0
      من غدیریم
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    شمسایی ریاکار بهتر اخلاق گندت رو اصلاح کنی تا به گفته ایمه عمل کرده باشی
    • فرانک IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      اتفاقا خیلی کارش درست شماها کلا تافته جدا بافته شدید هر کس اعتقاد داره میگید ریا کار
  • سیامک IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    حرکتت بسیار زشت بود ما اهل تسنن میدانیم چی میخواستی بگی.هستی.دم عادل گرم
    • US ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      0 0
      آخه کدوم اهل تسنن درو دیدی اسمش سیامک باشه
    • سلام IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      1 0
      ضمن تشکر، من نمیگم کی حقه کی ناحق، به خاطر دیگرانم دنیا و آخرتمو خراب نمیکنم، یه سوال: چرا بیان اعتقادات شخصی برای جذب ریا و شوافه ولی رفتارهای ضد اعتقادی شخصی برا جذب ریا نیست!؟!؟!؟چرا بردن چادری به برنامه میشه ریا، ولی بردن بی حجاب ریا نیست...!؟!؟!؟!؟ یه ذره تفکر
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    تو و دبیر چی از جون اعتقادات ورزشکارها میخواهید. برای یه لقمه نون با عقاید ورزشکار و مخاطب بازی نکنید
    • محمد IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      مگر ابراز عقاید و نشانه های سیاسی و مذهبی توی اماکن ورزشی ممنوع نیست؟
  • سعید IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    نخوردن برنج بدجوری داره باعث آسیب زدن به این دوستمون میشه
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      فقر و نداری کسی موجب تحقیر شدنش نمیشه . شمسایی هر چی هست افتخارات زیادی با فوتسال به دست آورده و باعث خوشحالی مردم شده فردوسی پور چکار کرده ؟
  • امیرپریا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    من هم فردی هستم بشدت عاشق امیرالمومنین علی علیه السلام هستم ولی بعنوان یه مربی و الگوی شاد کننده مردم در پیروزی های فوتسال بنظرم کار شمسایی در بازی هایی که نام همبستگی کشورهای اسلامی را یدک میکشد درست و شایسته نبود.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    اینکه فردوسی پور بانی تفرقه است درش شکی نیست اینو درست گفته کلا برنامه نود فردوسی پور موجب آشوب می شد ظاهرا در حال افشاگری بود اما هدفش معروف کردن خودش بود .
    • سعید IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      شما هم حقیقت رو بگو مطرح شو ولی چاپلوس نباش
    • محمد IT ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      جنابعالی مثل اینکه اصلا در این دنیا نیستی و خوابی !!! عادل نزدیک به سی ساله که معروف و مشهوره و نیازی به کاری برای معروف شدن نداره .
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      جناب سعید تو هم حقیقت رو بشنو ولی وطن فروش نباش
  • آزاد IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    مردم نشان دادن که مردمی بودن مطلوبتر از قهرمان بودن است،ولی منفعت شمسایی در سمت مردم بودن نیست
  • ایرانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    درود بر شمسایی به نکته خوبی اشاره کردید فردوسی پور عاشق تفرقه وجنگ دعوا هست ادم خود شیفته ای است
    • محمود IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      0 0
      عادل باعث ارتقا سطح فوتبال ایران شد.و اصلا اهل زد وبند نیست.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    فردوسی پور تا حالا چه غلطی کرده چه تاجی به سر ایران گذاشته ولی آقا وحید عملا قهرمان شده قهرمانی را به ایرانیان تقدیم کرده
    • محمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      حرف اضافه و بیخود موقوف
    • ناشناس IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      0 1
      فردوسی پور حرف حق زده که در تحمل اهل باطل و ستمگر نیست.
    • عظیم IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      واقعا از شعور پایین شما تعجب میکنم چقدر سطحی نگر و... هستید. حرف عادل حرف حقیه و جایش نبود که اون حرکت وا انجام بده
  • حسن IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    سلام و درود به وحید خوان شمسایی عزیز و دوست‌داشتنی مایه فخر و مبادلات است که همچنین مربیان با خرد و دلسوز مملکت داریم. آقای فردوسی پور گل هایی که وحید به سر مملکت زده و مردم عزیزمان را شاد کرده را می تونی بشمری! تو چکار کردی جز فتنه گری و چند نفر را به هم انداختی، کار دیگه ای تونستی بکنی. وحید خوان کاملا درست میگه. درود به وحید خوان.
    • متین IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      منظورتون فخر و مباهات هستش بزرگوار دیگه😜
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    آفرین بر وحید شمسایی
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    چه قدر ما انسان های عقده ای داریم. کاش این سینه چاکان عادل یک خدمت از این ادم در حق مردم ایران و خودشون بیان کنن تا سیه روی شود دروغگو و دو بهم زن و ریا کار. ما از دبیر و شمسایی جز افتخار و خوشحالی و بلند کردن نام ایران ندیدم و از فردوسی جز حرافی و دو بهم زنی و نون به نرخ خوردن ندیدیم. اگه راست می گین منطقی جواب بدین.
    • رضا IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      عقده ای تو هستید و امثال تو بی ادب
    • RO ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      ریا کاری بسه ثمامش کنید تا حالا کجا بودید چرا حالا شروع کردین نون به نرخ روز خورها
  • حبیب IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    حالا در جمع این چه حرکتی بود که هر کسی برداشتی از آن داشته باشد بیبن بقیه مردم چکار میکنن توهم انجام بده چون برداشتها متفاوت است هر فردی وگروهی برداشت متفاوتی دارد یادتون هست در بازی ال کثیر یک حرکت ساده چند ماه محروم شد
  • محمد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    اقای شمسایی .تمام مردم ایران عاشق اهل بیت هستند و هم وطنان اهل تسنن با جان و دل در عزاداری امام حسین علیه السلام شرکت می‌کنند امثال تو چیزی نمیدانی و درک پایین داری .با این حرکات ریاکارانه به آتش اختلافات دامن میزنی .تو فکر میکنی علامه ای ؟برو سطح سواد فردوسی پور رو با خودت مقایسه کن .ببین چه کسی فهمیده تر است
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      قطعا شمسایی فهمیده تره.چطور عادل در مورد مزدک میرزایی که صبح تا شب بین مردن ایران تفرقه میندازه گفت قضاوتش نمی کنم ولی حالا شده قاضی القضات
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    آقای شمسایی شما از کجا نان خوردین؟ زمانی که فوتسال هنوز ورزش حساب نمیشد چندتا گل زدین و اسم خودتون و گذاشتین اسطوره؟ عادل نیازی به مطرح شدن نداره برادر ، همه ما به اهل بیت ارادت داریم ، شما فکر خودت باش ، عادل عزیز دل همه ماست ،
  • ایرج کرمعلی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    57 24
    سکوت کنیم به همه مردم ایران توهین میکنه تو صدا سیما
  • شمس IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    خدا رحمت کند پدر بزرگوارتان...جناب شمسایی می‌فرمایید پدرتان چنین گفته... اما نگفتند کاری نکنید که باعث توهین به ائمه نشود؟ باعث دلخوری اهل تسنن نشود؟ عادل فردوسی پور به کنار جواب من مخاطب را بدهید مگر همبستگی اسلامی نیست؟ مگر تماشاگران سعودی از روی سکوها توهین کرده بودند یا نام خلیفه های خودشان را فریاد می‌زدند که چنین کاری کردید ؟
  • شاهین IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    از‌ خودفروشان هیچ عملی بعید نیست ،اگر لازم ببینند از مولا علی هم مایه میذارن،فردوسی پور بدون اهانت به کسی دعوت به وحدت کرد ولی تو که ادعا داری بهت یاد دادن،ایا این لهن سنخیتی با راه مولا دارد؟ شما یک عده شناخته شده هستید که برای بودن هر کاری میکنید،عادل ثابت شده است و نیازی به در و دیوار کوبی ندارد،
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      فردوسی پور فقط وطن فروشیش ثابت شدست به ما.چطور در مورد تفرقه انداختن مزدک میرزایی میگه قضاوتش نمی کنم ولی حالا شده قاضی القضات.این حرفها به امثال شما نیومده
  • علی باصفا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    کشورما شیعه امیرالمومنین است ومابچه شیعه ها صمن احترام به تمام ادیان ومذاهب نمی‌توانیم بخاطرخوشایندعده ای تفرقه افکن دست ازاعتقاداتمان بکشیم طرف بعدازپیروزی عکس صلیب درمیاره درانظارنشون میده وبوسشم میکنم کاراونامشکلی نداره اماکارمامشکل داره؟ ماشیعیان باتوسل وتوکل به خداوند متعال وائمه معصومین زنده ایم ودرکارهایمان باتوسل وتوکل به ذات باریتعالی وعنایت ائمه اطهار پیروزوموفق بوده وخواهیم بودوهرکسی هم مخالف اعتقادات ما حرف بزنه یک کار اضافی کرده است عزیزان وبرادران اهل سنت هم همه مورداحترام هستندوهیچکس هم به‌این عزیزان واعتقاداتشان تعرض وتوهین نکرده ونمیکند و اشتباه میکنه فردوسی پور بخواهد اختلاف ایجاد کنه فردوسی پور فردی پول پرست ودنبال مشهوریت آنهم با احساسات پاک جوانان هست واین فرد ماهیت خودش را قبلا با ایجاداختلاف بین مربیان وبازیکنان بوفور بخصوص در برنامه سراسراختلاف آمیز واختلاف افکن نود نشان داده ودیگه کوپنش تموم شده صحبت درباره فردوسی پور فقط بزک کردنش هست ولاغیر
    • داریوش IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
      0 0
      آقای باصفا که در نوشته هایت اصلا صفا و مهربانی دیده نمیشه مگه قرآن اهل تشیع و تسنن نمیگه به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید ؟فردوسی پور جز اینکه احترام به اعتقادات را محترم شمرده و گفته ،اینکار جاش اونجا نبود .همین .؟ کب گفته و کجا نوشته که جلوی دوربین اعتقاداتی رو نشون بودی که باعث اختلاف میشه (ضد توصیه قرآن) فرمودی مسیحی ها صلیب می‌کشند ایرادی نداره مگه همسن فوتبالیست های عربی وقتی گل می‌زنند و سجده می‌کنند کسی از شیعیان بهش برمیخوره ؟ فصل الخطاب همه باید قرآن باشه نه نظر شخصی
  • ناصر US ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    فردوسی پور درست میگه جای اون حرکت اونجا نیست یکم فکر میکردی ریاکار نبودی همبستگی کشورهای اسلامی اسم مسابقاته اینو بفهم شمسایی
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    حرف آقای فردوسی پور درسته آقای شمسایی ما توکشوری هستیم همه مذاهب هستن شما با این کارتون به خودتون بد کردی
  • حمید IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    حرکت شمسایی و بقیه شون بسیار نابجا بود هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. اون بازیها مثلن برای اعلام وحدت بوده و همبستگی نه برجسته کردن اختلافات. کار شمسایی بسیار غلط و نقض غرض بوده و چه بسا می تونه موجب محکومیت و جریمه ی تیم هم بشه
  • حمید IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    73 59
    حرکت شمسایی و بقیه شون بسیار نابجا بود هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. اون بازیها مثلن برای اعلام وحدت بوده و همبستگی نه برجسته کردن اختلافات. کار شمسایی بسیار غلط و نقض غرض بوده و چه بسا می تونه موجب محکومیت و جریمه ی تیم هم بشه
  • حمیدی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    آقای‌ شمسایی‌ حالاحالاحا‌ بای‌ بدویی‌ تااسم‌ عادل‌ فردوسی‌ پوررا‌ تودهنت‌ بگیری‌ آقای‌ فردوسی‌ پور‌ مثل‌ توپول‌ بدست‌ آوردن.‌ ازهر‌ راهی‌ راتنتخاب‌ نکرد‌ وتاریخ‌ اسمو‌ شو‌ به‌ نیکی‌ یاد‌ میکنه‌ این‌ خطو‌ این‌ نشون‌ نگی‌ نگفتن‌ حواسم‌ نبود
  • فرشته IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    13 19
    هرکه نان ازعمل خویش خورد..منت حاتم طایی نبرد همه ما نون دولت رو میخورم چه مخالف چه موافق یکم انتقادپذیرباشید
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      0 0
      بیچاره برعکس فهمیدی، دولت کارگزار ملته. مردم که رعیت دولت نیستن!
  • ناشناس GB ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    93 62
    چقدر شمسایی بد حزف میزنه. اصل انتقاد که درست بود شما میخواستی بگی من جو گیر شدم و نتونستم اعتقاداتم کنترل کنم. میدونی با این رفتارت اونم تو کشور عربستان چقدر می تونه عواقب داشته باشه که البته مردم فلک زده ایران باید تاوان بدن نه امثال تو...
  • محسن IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    88 95
    شمسایی شما جزئی از ملت ۸۰میلیونی هستی مدتی فوتسال بازی میکردی در دوران خودت درخشان بودی واسه ما هم مهم نبود که کی هستی و چکار میکنی....ولی اینکه بیایی از حسادت زیاد علیه عادل خان انتقاد کنی پذیرفتنی نیست..عادل اگه دنبال خودنمایی و شهرت بود مطمئنا ایران را ترک میکرد و جاهای دیگه رو سرشون میذاشتن...
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      45 85
      قرار نیستن منت مونده عادل توی ایران رو سر بقیه بذارید.خیلی ناراحته بره.از دو تا شبکه مزخرف خارج نشین پیشنهاد داشته دیگه‌.حالا که مونده قرار نیست منتشو سر بقیه بذارید
    • ناشناس IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      ایشان اگر رفته بود ان ور اب نمیتوانست مثل ایران پول در آورد همانطور که دیگران رفتن پس سنگ این ادمی که نون این مملکت را می‌خورد وبه آن خیانت می‌کند
  • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    91 98
    یکی به من بگه شمسایی کیه
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    سلام من هموطن شما هستم و اهل سنت وقتی قهرمان شدیم شادی کردم وواقعا خوشحال شدم اما از حرکت اخری شما ونمایش دستتان واقعا ناراحت شدم و تلویزیون را خاموش کردم شما برای یک کشور میجنگید نه برای اعتقادتان یادتان باشد نژادهای مختلف واعتقادات مختلفی در این سرزمین زندگی میکنند و برای کشور خون داده اند.... وخواهشا عجولانه و از روی عصبانیت حرف نزنیید و درمورد حرکتتان فکر کنید. که اگر کسی حرفی زد و اشباهتان را گفت قبول کنید که دراین صورت بزرگی خود رانشان دادید
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    69 35
    سلام من هموطن شما هستم و اهل سنت وقتی قهرمان شدیم شادی کردم وواقعا خوشحال شدم اما از حرکت اخری شما ونمایش دستتان واقعا ناراحت شدم و تلویزیون را خاموش کردم شما برای یک کشور میجنگید نه برای اعتقادتان یادتان باشد نژادهای مختلف واعتقادات مختلفی در این سرزمین زندگی میکنند و برای کشور خون داده اند.... وخواهشا عجولانه و از روی عصبانیت حرف نزنیید و درمورد حرکتتان فکر کنید. که اگر کسی حرفی زد و اشباهتان را گفت قبول کنید که دراین صورت بزرگی خود رانشان دادید
  • صداقت CA ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    75 97
    جناب شمسایی خیلیا به سطح اول ورزش رسیدند و ماندگار شدند اما امثال شما و دبیر و اسماعیلی از راه درست نیومدین دنبال میانبر هستین و مردم آگاه این ریاکاری رو متوجه هستند....درضمن جای اعتقادات در مسجد هست نه زمین ورزش اگه مغز داشته باشید متوجه میشوید که این حرکت توهین اگه نبوده قطعا شکاف بین شیعه و سنی را زیاد می‌کنه
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    آخه ریاکار تویه بیسواد فردوسی پور را قضاوت نکن
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    عادل اهل یکی از دهاتهای رفسنجان است که آقای پورمحمدی اهل رفسنجان مدیر شبکه ۳بود وعادل رو مشهور کرد
    • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      14 5
      اولا ، نادان به دهاتیها اونهم رفسنجانیها توهین نکن . دوما ، عادل بچه خود کرمانه نه دهات رفسنجان . سوما ، آدم دهاتی باشه اما انسان باشه نه چاپلوس نون به نرخ روز خور مثل شمسایی ودبیر و امثالهم و جنابعالی
    • دلار فردایی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      6 2
      ادب از که آموختی از بی ادبان و اینجا توی شهر نشین را بی ادب دیدم
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    درود بر عادل با شعور
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      درود بر وطن پرستان نه وطن فروشان
  • محمد مردانی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    85 54
    آقای وحید شمسایی اگر در تورنمت معتبری مثل قهرمانی آسیا یا جام جهانی رتبه آوردید ، تشریف بیارید موفقیت خود را در چشم نا فرو کنید
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    دمت گرم آقای شمسایی
  • حسن IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    56 12
    سلام چندتا مطلب ،برداشت آزاد چرا به جایی رسیدیم که اگر کسی کلامی،رفتاری در مسر دستور خدا و اهل بیت علیهم السلام باشه متهم به ریاکاری و تزویر میشه؟! چرا فهم درستی از دین پیدا نکردیم که چه موقع چه کاری انجام بدیم؟! چرا یاد نگرفتیم اگر از کسی رفتار نادرستی دیدیم به خودش یادآوری کنیم تا جنگ و جدل کنیم؟! من خودم رو که می بینم اگه اشتباهاتی که در طول روز انجام میدم رو بخواد آشکار بشه هیچ کی نگاهم نمیکنه حداقل این یه خصلت رو از خدا یاد بگیریم که عیب های همو فریاد نزنیم. الان ملاک و شاخص خوب و بد شدن این آقایون؟! اگر این جار نزدن نبود حتما این همه نظر با نیت های مختلف در دفاع از این دو نبود کوتاه بیاییم این انرژی رو در جای درست صرف کنیم قبل از هر چیز به فکر خودسازی باشیم از ویژگی های این زمان که عمل خوب بد جلوه داده بشه و عمل زشت بشه ارزش این روزها و ساعت های عمر جایی متوقف میشه اون لحظه رو دریابیم بدونیم که حرف و رفتار ما در دیگران اثرگذار، پس مراقب باشیم اگه نمی تونیم مؤثر باشیم ،حداقل ضرر نرسونیم آرزوی توفیق و سلامتی برای همه
  • علی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    وحید با نون بازوش معروف شده و گل‌هایی که تو فوتسال برای تیم ملی می زد یادمون نمیره و عادل با تفرقه انداختن تو برنامه نود معروف شده هر دو معروفند ولی این کجا و اون کجا
    • محمد IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      9 11
      وحید با چاپلوسی معروف شده و مورد تنفر ملت ایرانه .
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    15 2
    نمی دانم حرکت شمسایی چه بوده و عادل چرا و چگونه اعتراض کرده ، من یک نکته می خواهم بگویم و تمنا دارم به ان بپردازید ، در زبان عربی آل یعنی خاندان ، دودمان ، نسل ، نوادگان ، برای همین گاهی به جای اهل بیت یا اهل البیت می نویسیم آل البیت ، نعوذبالله خداوند که خاندان و نوادگان ندارد که بگوییم آل .... ، ندانسته داریم شرک می گوییم . گرچه بعضی ها از این لفظ غلط با توجیهات غیرمنطقی و عاطفی دفاع می کنند ، اما این موضوع شوخی بردار نیست و دقیقا باعث وهن و ایراد به مذهب شیعه هست . لطف می کنید اگر در یادداشت کوتاهی درباره آن بنویسید و البته قبلش از فقها و شخصیتهای حوزوی هم سوال کنید .
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    5 1
    نمی دانم حرکت شمسایی چه بوده و عادل چرا و چگونه اعتراض کرده ، من یک نکته می خواهم بگویم و تمنا دارم به ان بپردازید ، در زبان عربی آل یعنی خاندان ، دودمان ، نسل ، نوادگان ، برای همین گاهی به جای اهل بیت یا اهل البیت می نویسیم آل البیت ، نعوذبالله خداوند که خاندان و نوادگان ندارد که بگوییم آل .... ، ندانسته داریم شرک می گوییم . گرچه بعضی ها از این لفظ غلط با توجیهات غیرمنطقی و عاطفی دفاع می کنند ، اما این موضوع شوخی بردار نیست.لطف می کنید اگر در یادداشت کوتاهی درباره آن بنویسید و البته قبلش از فقها و شخصیتهای حوزوی هم سوال کنید .
  • رضا IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    51 47
    با سلام این آقای فردوسی پور همه اش دوست داره همه را به جون همدیگر بندازه و همه را بانسخره کردن خود را مطرح کرده ومیکنه ویک عده هم دوست دارند که یکی مسخره کنه و اینها بخندم از نظر شخصیت آقای شمساییو این آقا فرق زیادی دارند
    • حمید IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
      0 8
      از سایت خبرآنلاین می‌خوام خواهش کنم به این بنده خدا اجازه بدین متنش رو ادیت کنه یا خودتون براش تایپ کنین
  • فرهاد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    یعنی داره درست راه احمدی نژاد رو میره وحید شمسایی اگه همین کار توسط عربها در ایران صورت می گرفت چه عکس العملی داشتن مردم
  • آزاد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    87 55
    به نظرم جای توجیه نداره جناب شمسایی .تازه فردوسی پور از اینا گذشته خودشو بیشتر از مطرح کنه . ما به عنوان اهل سنت شما را تقبیح و ایشان را تایید می کنیم
  • M IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    79 18
    خوب تو رفتی اونجا برای ورزش نه ورود به سیاست ودین
  • خوش خنده IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    آقای شمسایی زمانی همه مردم تمام و کمال به شما افتخار می کردند اما بعد از بازنشستگی در بازی فوتسال شما هم مثل آقای دبیر ثابت کردی نون به نرخ روز هستی
  • عبدالسلام IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    دمت گرم آقاوحیدواقعا یه ورزش کاربه تمام معناهستی،دعای خیرمردم همیشه پشت سرت.درودخدا ودعای بندگان خدابدرقه راه جوان مردانه ات .
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    جناب شمسایی ، خسته نباشی دلاور ایران دوست . ایرانی های اصیل به شما افتخار می کنند . گور بشود هر که نمی تواند شما را ببیند . درود به شرفت .‌
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      درود به شر فت آقا شمسایی عزیز ما به شما و همه افتخار آفرینان مثل شما افتخار میکنم به تمام معنا برای وطن مان ایران عزیز وپرچم کشورمان افتخار آفریدی فردوسی پور در حد ی نیست که درباره،شما حرفی بزند اون بیشتر دنبال تفرقه وخود،تعقیری،است خدا،شکر دیگه جای در تلویزیون نداره،
  • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    8 1
    درود آقای شمسایی بهتره اخلاق و ادب را از بزرگان دینی یاد بگیری نه فقط شعار بدین ببین با یه نقد درست که بیان شد چطور پاسخ دادین!
  • ایرانیم IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    5 4
    آقای شمسایی خودت میدونی و همه مردم هم متوجه شدن که چقدر ریا کار و فرصت طلبی یه روز محبوبیت داشتی بین مردم اما حالا....؟؟
  • هم وطن IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    3 5
    تا جایی که می دانم و. می دانیم فردوسی پور بی نیاز از مطرح شدن و دیده شدن است. اما از ادبیات و گفتمان جناب آقای شمسایی شگفت زده شدم!ادب مرد به ز دولت اوست...
  • جانم فدای ایران IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    3 6
    دقیقاافراد وطن فروش به امثال شمسایی بی احترامی میکنن
  • محسن IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    8 6
    کاملا با حرفهای عادل فردوسی‌پور موافقم
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    2 2
    اصلا کاری بااین دعوا ندارم مورد مهم اینه که اصلا شمسایی بدرد تیم فوتسال نمیخوره بی نظم غیر قابل پیش بینی و ضعیف// ولمل فردوسی پور هم کم استفاده نبرد از این فوتبال
  • مهران IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    4 2
    آقای شمسایی ؛ نیازی نیست کسی از جمله آقای فردوسی پور چیزی بگه . همه دارن می بینن برادر من . شهر کورها نیست که چرا با این کارهاتون برای کشور هزینه می تراشین. چرا اینقدر دوست دارین تو حاشیه باشین!؟
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    3 4
    کشوری که یه بی سواد و لات مثل تو مربی باشه ...وای به خالش
  • زینب IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    11 6
    به هر حال کار شما زشت بود آقای وحید شمسایی آقای فردوسی پور بسیار زیبا انتقاد کردن ولی شما حتی انتقاد پذیر هم نیستید و متاسفانه چون نمی تونستید جوابی در مورد عمل تون داشته باشید به آقای آقای آقای فردوسی پور توهین می کنید
  • حمید IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    4 4
    از رای که مردم به کامنتا دادن کاملا مشخصه که روز ب روز چاپلوسانی مثل شمسایی و دبیر و .... منفور تر میشن دیگه مردم با برد تیم ملیشون وقتی همچین کسایی تو رأس کار هستن خوشحال نمیشن
  • بازهم چاپلوسی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    3 4
    فقط یک جمله لعنت بر کسانیکه پاچه خواری وچاپلوسی را رواج دادند و دین خدا را بازیچه امیال دنیای خود کردند و می کنند.
  • علی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    5 3
    آقای شمسایی اگر اعتقادت قلبیه برای خودت نگه دار چه لزومی داره بیای داد بزنی که به چه چیزی اعتقاد داری فقط یه حالت داره و اون اینکه بخوای از رانت استفاده کنی و خودت رو توی چشم عده ای مسوول ساده لوح جا کنی برای گرفتن امکانات و تسهیلات و تثبیت جایگاه یا ارتقا ضمنا عادل رو هیچوقت با خودت مقایسه نکن از هیچ جنبه و بعدی
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      درود برشما
    • سینا IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
      0 0
      نمی دونم دینت چیه؟ ولی هر دینی داری ابراز کن مشکلی نیست. نه مثل فردوسی پور که بعید می دونم وضو گرفتن هم بلد باشد.
  • اشکان IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    3 4
    راس مبگن خوب،فردوسی پور تاالان کلی مدال طلا برای ایران کسب کرده،شمسایی یه مجریه که دنبال دیده شدنه
  • شهروند عادی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 5
    جناب شمسایی فقط لابی گیری باعث شد شما سرمربی تیم ملی بشوی سنگ سفیدیها و.. الان کجاهستند همونهایی با کم کاری و هدایت هزار دستان فوتسال باعث کنار گذاشتن مربی سابق شدند
  • فرهاد IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    9 6
    تو اگه دنبال آرامش و صلح بودی و نمی خواستی تفرقه بندازی این حرکتو انجام نمیدادی خودتم نمیدونی چی میگی شمسایی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    14 4
    درود بر شمسایی افتخار ایران و ایرانی
  • ورزشکار مردمی تختی و خادم IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    19 2
    با کار شمسایی یاد دبیر افتادم
  • حمید IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    1 0
    سلام و احترام عادل مجری میکروفون به دست است و شمسایی مرد میدان و برای این کشور زحمت کشیدن. با تریبون دار ها هم که نمیشه بحث کرد و برای همین هرچی بگم باید تایید کنند و متاسفانه فکر می کنند که اونها همیشه درست می گویند. فردوسی پور برخاسته از فوتبالی است که رانت و فساد درونش بیداد می کند ولی شمسایی نتیجه زحمت و عرق ریختن فوتسال ماست که همیشه برای قهرمانی می جنگد و از بهترین های دنیا است
  • انسان IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    بجای گفتن تفرقه.ظرفیت انتقاد و داشته باشیم.نه حرکت شمسایی درست بود و نه نحوی بیان عادل.هر دو واسه ورزش مملکت در جایگاه خودشون زحمت کشیدن
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    تو خوبی
  • زرین IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    مگر فردوسی پور احتیاج به مطرح شدن دارد.اتفاقا شمسایی باعث تفرقه و اختلاف شده خودش نون این نظام را دولپی میخوره و طلبکارانه هم توهین می‌کنه واسه یک اظهار نظر.
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    آقای شمسایی شما یکی از افراد قهرمان کشور و صاحب نام هستید و آقای دکتر فردوسی پور هم به عنوان یک فرد محبوب و مورد اقبال عموم مردم . این حرف ها و برخوردها نه در شان شماست و نه در شان آقای دکتر فردوسی پور گرانقدر و مردمی که عموم مردم دوست تان دارند . رفتار و کردار آقای دبیر را در نظر داشته باشید و حریم خود و دیگران را حفظ بفرمایید تا همچنان محبوب بمانید و در غیر اینصورت آینده ای جز آقای دبیر نخواهید داشت . مردمی باشید مردمی
  • هموطن IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    هیس.
  • تندر IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    نان پدر و شیر مادر حلالت دلاور
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    فردوسی پور واقعا محبوب است و هیچ پشتیبانی جز مردم ندارد. شما پشتیبان دارید که به فردوسي پور توهین میکنی
  • حامد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    لمپن،بی تربیت،حرفهای فردوسی پور کاملادرست وبجابود،،آقای ششمساسس شماهیچ جوره بهگردپای آقای فردوسی پورهم نمیرسی
  • بازنشسته IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    آقای شمسایی همه میدانند شما بازیکن خوبی بوده ای وای به هیچ عنوان مربی خوبی نیستی و همه میدانند شما با ارتباط و لابی مربی تیم فوتسال شده ای ، فوتسال ما به مربی با برند جهانی نیاز دارد ،شما اصلا مربی خوبی نیستی.
  • فدای تارموی عادل خال کبیر IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    عادل هرچی بگه درسته
  • رضا IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    این از موقعی که از تلویزیون رفت نشون داد چند مرده حلاجه فقط منم میزنه آره بابا تو خوبی.
  • محمد IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    آقای دبیر و آقا وحید واقعا موفق هستند و دمشون گرم با همین اعتقادات تونستن برا کشور افتخار بیارن عادل دنبال جنجال بوده و هست
  • محمد IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    فوتسال باید توی جهان بدرخشد نه کشورهای اسلامی که اکثرا جز ضعیف ترین ها هستند
  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    شمسایی خجالت داره واقعا تو کی هستی که به عادل ایرانی و وطن دوست توهین میکنی ...توکه نون به نرخ روز خوری مو قشنگ بی هنر
  • ایران IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    شعور و قضاوت مردم ملاک هست و بس. که این امر از کامنت ها مشخص هست
  • یک ایرانی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    باید بدون تعصب بگویم حرکت شمسایی بسیار اشتباه بود من قبل این حرکت برای من شمسایی به عنوان یک ورزشکار خوب قابل احترام بود بعد این حرکت ازش متنفر شدم به عقاید هم احترام بگذاریم نه اینکه عقاید خود را به رخ دیگران بکشیم
  • ایرانی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    آقای شمسایی نمیدونم از چی ناراحته . ولی عادل فردوسی‌پور در کار خودش مسلط و آگاه و خبره است.
  • علیرضا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    امثال شمسایی ودبیر واون یارو حدادی با ریاکاری ونون به ندخ روز خوردن باعث ضربه به دین واعتقاد مردم هستن.خدا خودش رسولیان کند.چرا با دین خدا وبا هر روشی به کجا میخواهی برسی.آخرش دو متر جا داریم.#نه به ریا کاری
  • همشهری IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    #اخراج قلعه و شمسایی و همه بازیکنان تیم ملی چمنی از تیم ملی بعلاوه انصراف ایران از جام جهانی
  • ب IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    بلاخره یکی مثل شمسایی دوست داشتنی پیدا شده که عادل از خدا بی خبر رو ادب کند
  • کیوان.م0 IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    همه تان مثله هم هستید . فقط برای منافع خود سینه می زنید.
  • مجید IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    عزیز قهرمان صبوری علت قهرمانی شماست
  • ستار IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    در حد عادل نیستی، عرض خود می بری و زحمت ما میداری
  • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    سلام،عادل اگر میتونه از قراردادش با بانگ اقتصاد نوین بگه.
  • ایرانی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    شمسایی دنبال چی هستی وچه قولی بهت دادن،خجالت بکش وآلت دست نشو.
  • طه IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    فقط تو ایرانه که میتونن به فوتسالیستی که کل فوتسال دنیا میشناسنش بگن تو داری به یه گزارشگر معمولی فوتبال حسودی میکنی و دنبال دیده شدنی :)))
  • حسین IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    اونایی که دارن از شمسای حمایت میکنید یه نگاهی به لایک دیسلایکا بندازین بسه دیگه آقای فردوسی‌پور انتقاد کرد شمسای داره با بی ادبی جواب میده
  • علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    عادل فردوسی دیگه برهمه معلوم است یک ادم خودخواه ودنبال اشوب است .ولی اقای شمسایی یک مرد که تو جهان شناخته است پس بدون کی معروفتر است
  • گرسنه IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    آقای شمسایی برادر اشتباه می زنی فردوسی مطرح و محبوب است احتیاج به معرفی ندارد داداش
  • Parviz IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    پرچم تو با اخلاق بالا ببر نه با ... این کارها میتونه شعله زیر خاکستر روشن کنه
  • امیر IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    هرکس از کار شمسایی حمایت کنه مخالف هفته وحدته
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    سلام،عادل فکر میکنه علامه دهره و...
  • سید IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    حق با شمسایی هست فردوسی پور ادب ندارد
  • حسین IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    فکر میکنم این تویی که ۳۰سال از این نطام به اینجا رسیدی .فردوسی پور سرور همه ماست .تو عددی نیستی
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    بنظرم آقای شمسایی داره راه دبیر رو میره.
  • احمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    قضاوت در مورد دیگران خیلی سخته آقای فردوسی پور وآقای شمسایی هر کدوم به نوعی در دل خیلی ها جا دارن ما به همین طرفداران این دو عزیز که کم هم نیستند باید احترام بزاریم وقضاوت نکنیم قاضی اصلی خداست
  • ایرانی هستم وجانم فدای ایران از بلوچستان IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    مربی تیم فوتسال ایران با این بازیکنان باید قهرمان بشوید اگه عادل فردوسی پور چیزی میگه بخاطر سربلندی ایران جناب شمسایی شما و امیر قلعه‌نویی بیشتر بلد نیستی از گفتن واقعیت ناراحت میشوید پس بروید
  • صاحبعلی قنبری DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    آقای وحید شمسایی بهترین هستند و درست گفتند که آقای فردوسی‌پور به دنبال منافع شخصی خودش است و دیگران برایش اهمیت ندارد
  • محمد IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    جناب شمسایی ایول داری ، جایگاهی که الان دلری از عرق جبینته ، نه مدرک دانشگاهی در رشته نساجی و با پارتی بازی . به قول جناب خیابانی : خوش تیپ . خواستم خدمتتان عرض کنم ، بی خیال ، ارزشت از گوهر هم بالاتره ‌ ، ارزش نداره خونی که با نام امیرالمومنین علیه السلام عجین شده ،..... امیرالمؤمنین علیه السلام ، فاطمه اش رو از دست داد ، کمر خمیده اش رو صاف نگه داشت تا نامردمان شغال صفت شادی نکنند .
  • اسد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    عمق نفوذ اسراییل تو ورزش و ماشاالله انگلیس
  • حسین IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    سلام، وحید جان من به شما احترام می‌گذارم. ولی از نظر من کار شما غلط بود. این روزها باید در پی وحدت بود ، نه اختلاف . بعد از چندین سال اختلاف با عربستان این روز ها داره روابط خوب میشه ولی این کارها این روابط را خراب میکنه ، که به نفع اسلام و ایران نیست.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    درود بر شمسایی عزیز و دوست داشتنی
  • مجمد IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    همه دارند نون به نرخ روز میخورند و فعلا دنیا دنیای چاپلوسهاست
  • CA ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    باید فدراسیون با شمسایی برخورد می‌کرد کارش مردم با فرهنگ وتمدن ایران رو شرمنده کرد وقتی به کسی میخوان پست بدن اول باید آموزش ظرفیت بهش بدن
  • بینده IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    دمت گرم شیعه علی ع و مربی خوبی ایرانی
  • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    به نظر من وقتی یه مسابقه بین همه ادیان و مسلمانها برگزار میشه دلیلش نشون دادن همبستگی و متحد بودن مسلمانانه. ولی وقتی شما تو این جمع میخوای خودتو برتر اعلام کنی یعنی درکی از همبستگی و اتحاد نداری و دقیقا عادل درست گفت و این کار مصداق بارز تفرقه اندازی یا خود برتر بینی میشه.
  • محسن IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    مرحبا به شمسایی!
  • داریوش IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    حرکت آقای شمسایی بسیار زشت و احساسی بود
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    هیچ کس علامه نیست عادل الان یک استاد دانشگاه است بی ادعا دارد چیزهایی که تجربه کرده را می‌گوید دشمنی کی که نمیکند
  • مبینا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    احسنت. یک نفر جواب این فردوسی پور را داد
  • محمود IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    حرکت شمسایی بسیارزشت وتفرقه افکنانه بود وقابل دفاع نیست.حق کاملا با عادل.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    علامه دهر نیست اما این انتقادش درست است
  • اسمعیل IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 0
    با سلام. من که سلیبریتی یا شخصیت خاص و شناخته شده ای نیستم. ولی آرزو داشتم یکی پیدا بشه عادل فردوسی پور رو روکم کنه!!! و سرانجام پیدا شد!!! اون شخص وحید جان شمسایی با اصل و نسب هست که اکنون حرف دل میلیونها ایرانیروزد. زنده باد وحید. ننگ بر سلیبریتی های دنیادوست پر طمطراق.
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    0 1
    شمسایی فکر کرده اگه مثل دبیر صحبت کنه، پست و مقام بهش میدن . شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • احمد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام درود بر آقای شمسایی حرفای آقای شمسایی درمورد آقای فردوسی پور خیلی درسته
  • صالحه IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 1
    عادل بهتر از تو وحید خان بیا پایین
  • عماد ایرانی DE ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 1
    آنهایی که فردوسی پور را بزرگ کردند پشیمانند اما چرا بعضی‌ها هنوز دنبال اراجیف فردوسی پور هستند که کاری جز حرف کشیدن از این وآن وبعد ایجاد تفرقه و دعوا ندارد این از خود. راضی مخرب است پابد ادب شود .
  • عادل حویزاوی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 1
    افرین باد به عادل فردوسی پورکه مفرح بخش تمام ایران وهستی
  • Ramin555 IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 1
    از چشمم افتادی شمسایی...عادل فردوسی پور میخواد خودشو مطرح کنه؟!!حیا هم خوب‌چیزیه والا
  • حسن IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    اظهارات فردوسی پور اگر چه با منطق همخوانی دارد اما زمانی محل سئوال می شود که در رابطه با سایر اتفاقات هم واکنش مشابه نشان داده باشد. مثلا یک ماه قبل در جریان دیدار عربستان و عراق هواداران سعودی شعار درب کربلا را در هم شکستیم سر دادند که به وضوح توهین به شیعیان بود آیا آقای فردوسی پور آنجا هم سعودی ها را به سر ندادن شعارهای مذهبی دعوت کرده بود؟ کیان بین متن خبر سئوال مشخص این است آیا فردوسی پور در برنامه خود نسبت به اقدام تفرقه انگیز سعودی ها در شهر مقدس شیعان انتقاد کرده بود که حالا نسبت به وحدت جهان اسلام موعظه و خطابه خوانی می کند؟
  • حسن IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    عادل عشقققق...
  • علی حسنی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    زنده باد ایران.زنده باد عادل
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    دمت گرم 👏👏 شمسایی
  • محمد IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    من نمیدانم شمسایی چکار کرده و فردوسی پور چه گفته ولی دین و مذهب ی مقوله شخصی است و هر کس در ورزش دم از دین و مذهب بزند در این روزگار آدم منفعت طلبی هست زیرا رقابت ورزشی به دین و مذهب ربطی ندارد
  • علی نجفی کانی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    درود بر آقای شمسایی و سلام بر بازیکنان تیم فوتسال. از اعتقادات مذهبی تیم فوتسال لذت بریم. حرکت اعتقادی آقای شمسایی مورد افتخار ملت ایران و مسلمانان است.
  • DE ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    حداقل از تو بی سواد - بیشتر میدونه
  • گیج IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    استفاده از ادبیات زشت به شمسایی میاد
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    رقابت شدید بین شمسایی ودبیر کی موفق میشه
  • ناشناس IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    کاش مملکت صد تا مثل عادل داشت همه چیز درس میشد ممنونم که نرفتی گر چه اگه میرفتی هم بهت حق میدادیم
  • محسن IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای عادل مشکلش خود شیفتگی ا ست
  • Mohsen IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    اعتقاد یک چیز ریا و خود نمایی یک چیز دیگه است علی امیرالمومنین بر منکرش لعنت ولی دیگه پاچه خواری هم حدی داره آیا این آقای شمسایی یک بار شده بره توی مسجد این کار و انجام بده نه فقط برانکه جلوی دوربین یک کاری کرده باشه فردا بتونه ازش استفاده کنه هیچ چیز دیگه ای نداره البته مملکت پر شده از ریا و تزویر که خود امیر المومنین مخالف بود
  • رامین صفایی IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پور عقل درست و حسابی ندارد و بدون اینکه فکر کند ، هر چه بخواهد می گوید و حرف هایش فقط اراجیف است .
  • محمدرضا IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    عادل علامه دهر نیست شما علامه دهرش کردید آقای وحید شمسایی مگر خود شما علامه دهر هستید
  • DE ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    چه بی تربیت و بددهان
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    شمسایی تو خیلی ریاکاری
  • مشفق IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای مغرور لطفا یکمی یواش خوبه چهارتا تیم در پی تی رو بردی اینهمه تو توهم سیر میکنی، عادل فردوسی پور تو تمام این سنین یه نقطه ضعف کوچیک نداره چه برسه به تفرقه افکنی یکم احترام خودتو نگهدار ، درضمن هرجا کسی بخواد میدون رو شلوغ کنه حتما یه ریگی تو کفشش هست
  • ایرانی IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پور یک پروژه بگیر شده. برای ویزا و گرین کارت کار میکنه
  • حسن برهانی IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فرودوسی پور نان رو به نرخ روز میخوره وفقط میخواد دیده بشه به هر قیمتی
  • محسن IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پور یه خودبین تمام هست و مثل بادکنک منتظر اینه که دیگران بادش کنن، اینکه ۴تا جمله انگلیسی بلد باشه که نشد امتیاز!
  • سیاوش IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    جناب شمسایی عادل به شما بی احترامی نکرد فقط انتقاد کرد ولی شما تحمل انتقاد نداری و بهش بی احترامی کردی بهتر بجای حمله کردن به عادل به انتقادی که بهت شده جواب بدی ما منتظریم ....
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    واقعا راست میگه عادل خودشه علامه ی دهر میدونه
  • ناشناس IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آفرین بر آقای شمسایی واقعا از غیرت و مردانگی شما که دراین روزها گم شده لذت بردیم دستمریزاد که یه بچه شیعه پرچم ایران رو بالا برد و خودش رو تیمش رو تحت حمایت ائمه و امیر المومنین میدونه واقعا برای خیلی از مردم متاسفم که هنوز نفهمیدن راه راست رو و کشتی نجات رو و مرد اول آسمان ولایت رو جانم به فدای علی دمت گرم آقای شمسایی
  • ناشناس IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    خیلی باید مرد باشی که تو کشور وهابی ها نام علی رو بیاری و به شیعه بودن افتخار کنی دمت گرم آقای شمسایی
  • غلام شاه IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای شمسایی عزیز توهین به عادل خان فردوسی پور عزیز اصلأ قابل هضم نیست
  • فراز IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    انتقاد عادل فردوسی‌پور غلط و نابجا و همراه با تمسخر وحید شمسایی در قضیه برنج نخوردن بود. حرکت نمادین گرفتن مچ دست در بزرگداشت واقعه غدیر خم که مورد اتفاق تمام مذاهب اسلامی است بهیچ‌وجه برونداد تفرقه ندارد و برداشت توهین برانگیزی در ذات خودش بروز نمی‌دهد. حضرت امیرالمومنین علی علیه سلام نیز در مذاهب اهل تسنن مورد احترام، عزت و افتخار است. لطفا بحث را شخصی و شخصیتی نکنید و رفتار و گفتار افراد را در تقابل تخریبی قرار ندهیم.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    اصلا اراجیف نیست یک کشور کلی هزینه میکند که دوستی و مودت بین کشورهای اسلامی بیشتر شود و اختلافات از بین برود صلح و دوستی در منطقه حاکم شود ،اون وقت این وسط این چه حرکتی است؟ هر کسی اعتقادش برای خودش شما اومدی اختلاف رآ دامن بزنی؟ همین که قهرمان میشوید خودش بهترین تبلیغ است
  • کامران IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    وقتی یک شخص بیسوادی مثل فردوسی پور بیش از ظرفیت او بهش بها داده میشه و بزرگش میکنیم مسلم هست پررو میشه
  • ناشناس IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    باید به حرف توجه کرد و نه صاحب حرف. نکته ای که عادل فردوسی پور گفت کاملا درست است. آقای شمسایی به اعتبار تیم ملی در تورنمنت ظاهر می شود و نه به اعتبار خودش. این حرکتش نسنجیده و بی جا بود هرچند مطابق اعتقاد اکثر ما ایرانیان است. فردوسی پور مودبانه شمسایی را انتقاد کرد اما آقای شمسایی با این الفاظ مثل اراجیف و ... از دایره ادب خارج شد. آدم بی ادب به خودش ضربه می زند و نه به طرف مقابل.
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام آقای شمسایی قابل احترام هستند ولی بیشتر از این نباید از ایشان انتظار داشت
  • لیا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    این حرکت آخر بازی کل لذت اون بازی و نتیجه رو خنثی کرد ،،، آخه این بچه بازی چی بود که درآوردی
  • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقافردوسی پور ازهمین روش برنامه هایش رادرصداسیماپیش می‌برد وچه برآوردی که گرفت،کاش پولهایی را گرفته میگفت.
  • حسین IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    شمسایی عشقه
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    کار شمسایی واقعا غلط بود و اعتقاداتش را برا خودش نگه داره چرا جار میزنه؟؟؟؟
  • محمد DE ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    اقای فردوسی پور یکی از باشرف ترین خبرنگاران و مجریان صداوسیما بود که امثال میثاقی زیر پایش را خالی کردن این شمسایی هم تیم ملی فوتسال رو نابود خواهد کرد محبوبیت فردوسی پور در نزد تمام مردم ایران مشخص هست یه رای گیری ساده نشان خواهد داد که شمسایی هیچ جایگاهی ندارد حتی خیلی ها شمسایی رو نمیشناسن و نمیدونن چکاره هست
  • گرشاسب IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای شمسایی یادت باشه وجود امثال فردوسی پور شماها را برند کردند و بدان فردوسی پور نیازی به خودنمایی نداره.... این حرفهای کلیشه ییی مسیولان نظام و حکمتی را نزن خیلی تکراریه
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    یه لقمه نون ارزش این کارا رونداره،تفرقه نینداز،مسلمان مسلمانه
  • روح IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    خود مردم با هر عقیده ای همون موقع خیلی نسبت به این حرکت واکنش نشون ندادن و ازش گذشتن اما وقتی فردوسی پور یهو نظر میده باعث تنش میشه این حرکتش درست نیست و به نظر خودش دوست داره موج درست کنه
  • یک ایرانی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    جناب آقای شمسایی، من نه فوتبالی و فوتسالی ام نه اهل تلویزیون، اما از کودکی این سرمشق خوش نویسی با قلم و دوات به یادم مانده: ادب مرد به ز دولت اوست!
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پورفردی هست خائن تازمانی باصداوسیماهمگاری میکردکیسه خودشوپرکردآلان اومدداره انتقادمیکنه چراهمان زمان عکس العمل نشون نداده‌اند آلان اومده خودشونشون بده دیگه حناشمارنگی نداره
  • نام بنده خدا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    مردم و تاریخ قضاوت میکنند که کی سوار موجه و کی ریاکار
  • مهی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پور یه مهره سوخته است و ارزش حرف زدن حتی ندارد.اگه چند صباحی هم مطرح بود از صدقه سری فوتبالیست ها و شمسایی ها بود.
  • مهدی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    ما خودمون می دونیم تو کی هستی و عادل کی هست! اما یادت باشه حواسمون هست که میخوای از مسئولیت افتضاح فوتسال فرار کنی!
  • یوسف DE ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    تبریک به آقای شمسایی واقعا ایشان می خواهد همه جا خود را نخود هر اشی کند و ....
  • سعید 110 IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    درست بودن حرف وحید شمسایی در مورد اینکه فردوسی پور فقط دنبال دعوا انداختن و تفرقه افکنی است از اونجا مشخص میشه که در خارج کشور،، هیچ اعتراضی به این موضوع نشده - چرا که یک واقعیت غیر قابل انکار تاریخی است- وای در داخل خودمان، اینطور به جان همدیگر افتاده ایم. واقعاً فردوسی پور در این زمینه تخصص خاصی دارد. رقیب ندارد!!
  • امیر رضا استاد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پور بسیار بزرگتر از شمسایی است و خراب شدنی نیست
  • عباس IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی خبرنگار محبوب در جایی که تمام مسلمانان دور هم جمع شده اند حرکت شمسایی نادرست بود
  • حقگو IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    شرافت عادل فردوسی پور جای شبهه ندارد،
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    عادل سرمایه فوتبال هست هر کسی به عادل بی احترامی کند به جامعه فوتبال بی احترامی کرده است
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای شمسایی شما میخواهید خود نشان دهید ، اعتقاد نیاز به شو ندارد ، شو قبل رفتن هم نادرست بود البته حرفات بودار بود والله همه ما اعتقاد داریم و به اصولش پایبند هستیم
  • سیده نساء IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    بنده هم صد در صد با آقای شمسایی بزرگوار هم نظرم...
  • داریوش IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    من تا جایی که یادم میاد همیشه از این شمسایی اراجیف شنیدم نه آقای فردوسی‌پور یاد همه هست که اسم دروازه‌بان تیم ملی رو خبرنگار گفت همین شمسایی می‌گفت نمیشناسمش. از این مدل اراجیف شمسایی زیاد گفته
  • کرامت IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    عشق فقط عادل
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    شمسایی آدم تازه به دوران رسیده
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    هر کسی تو هر جایی که بتونه باید مبلغ غدیر باشه دمت گرم آقای شمسایی اجرت با حضرت زهرا
  • علی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقا شمسایی تیم ملی تیم شخصی که نیست هرکاری دوست داری بکنی 25ملیون اهل سنت توی ایران است منافق
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    به نظرم شمسایی باید تنبیه شود
  • سعید IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    ایکاش زبان و دل ما یکی بود. ایکاش ما شیعیان به اعتقاداتمان عمل کنیم وریا نکنیم و ایکاش ما منافع ملی و‌جمعی رو به فردیمون ترجیح بدیم.
  • حسین IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    خنده داره برای سرمربی شدند به هر دری زدی مردم میبینند برای تیم ملی کوچیک هستی فردوسی پور یک برند موفق هست تو نمیتونی درموردش حرف بزنی
  • رامین پرسپولیسی NL ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    بجای مصاحبه و گیر دادن به حواشی روی فوتسال تمرکز کن که با افغانستان مساوی نکنی و تیم را از بین چهار تیم دنیا به اینجا رسوندی که از تیمهای سطح پایین را نتونی ببری واقعا وضع فوتسال افتضاح شده .حیف حسین شمس و ابطحی که این شده سرمربی فوتسال
  • صمد دهقان۲ IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای شمسایی شما هم مثل دبیر ریاکار هستی.سیاست و ورزش رو قاطی کردی .چاپلوسی برازنده ورزشکار نیست
  • سید مهدی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام درود خدا بر شمسایی ...دست علی ع یارت خدا نگهدارت . اسلام وسلام.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    1 0
    هر چه میخواهم بدون سوگیری ذهنی به این حرف فردوسی پور فکر کنم که - جای این حرکت در بازی های های همبستگی اسلامی نبود - نمی توانم. چون بلافاصله حرف برنج نخوردن و در حقیقت مسخره کردن که در پایان صحبت ایشان است در ذهنم می آید. در ضمن شمسایی اعتقاد خود را به صورت غیر مستقیم بیان کرده ولی فردوسی پور داره از یک تریبون اعتقاد دیگران را به چالش و مسخره میکشه بعد میگه هر کسی اعتقاد خودش رو تو دلش نگهداره. واقعا جالبه!!!! با توجه به این دو دلیل و همچنین سابقه ای که از فردوسی پور دارم نتیجه میگیرم که ایشان دغدغه وحدت مسلمانان رو نداره بلکه فقط هدفش ایجاد اختلاف و دو به هم زنی است. تخصص اصلی اش!!
  • عبدالله IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    از همین جا میشه فرق آدم بیسواد و آدم باسواد و با معرفت رو فهمید.آقای فردوسی‌پور خیلی محترمانه اشتباه تفرقه افکنانه سرمربی فوتسال رو بهش گوشزد.ولی ایشون با بی تربیتی جواب داد.استاد دانشگاه شریف کجا این بابای بیسواد کجا.این آقا رو من داخل یه برنامه تلویزیونی دیدم اصلأ بلد نبود صحبت کنه.
  • د IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    چاپ لوس زمانه تویی
  • ت IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    نون به نرخ ساعت خور تویی
  • حسین IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    اقای شمسایی خیلی کارداره تااندازه اقای فردوسی پورمحبوب بشی بااین کارمنفورشدی نه محبوب
  • Davood IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پور درست گفته و تو رو میشناخته که منفعت طلبی و نون به نرخ روز میخوری اگر کسی اعتقادی داره نمایانش نمیکنه و فیلم بابت منفعت بازی نمیکنه
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    زمانیکه این یارو بازیکن بود عادل خوان به برنامه نود دعوتش می‌کرد خوب بود الان که افتزاح به بار آوردی همه ازت انتقاد میکنن عادل شده بد
  • سازگار IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    تو به عنوان نماینده ایران نباید باعث ایجاد التهاب و دشمن تراشی بشی وگرنه عادل حرف درستی زد مگه اسم این بازیها همبستگی و اتحاد نست؟ اگه اونا تو کشور ما کاری علیه عقیده ما انجام میدادند ، قضیه چی میشد‌؟ عده ای از جمله خود شما داد و فریاد میکشیدید و علیه عربستان شعار میدادید لطفا چشمان بسته خودت و باز کن جناب به اصطلاح سر مربی
  • کوروس IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    درود بر عادل درستکار و حقیقتگو👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    وحید شمسایی با این کار نشون داد که می‌خواهد خودشو نشون بده که اعتقاد درستی داره ؟!ولی آقای فردوسی پور خیلی مرده وهمه مردم دوسش دارن درود به انسان های بزرگوار
  • محمد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقا وحید ازشما این ادبیات بعیده . این ادبیات خوب نیست . ‌ امثال فردوسی پور وشما افتخار ملی هستید .هرکس در تخصص خود .انا باید قبول کرد اگر آقا عادل چاپلوس و نون به نرخ روز خور بود .الان در صدا وسیمای میلی بود . ‌
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    شمسایی و فردوسی پور هر دو از نوابغ این سرزمین هستند و هرکس در حیطه خود ممکن است کاری انجام دهد که منجر به عکس العمل طرف مقابل شود.امیدوارم فردوسی پور به تلویزیون برگرده چون واقعاً بش نیاز هست
  • رضا SE ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    اقای گل جهان قهرمان شدی خیلی خوشحال شدیم توانستید از سد ازبکستان سخت کوش و مراکشی که ما را شکست داده بود عبور کنید. اما منظور شما از گرفتن دست چه بود.مگر روز غیدر خم بود.وجداندن بگو چرا اینگونه خوشحالی کردی. البته علی مولای ماست
  • ناشناس IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    شمسایی تو رو همین آقای علامه دهر بزرگ کرد و تو دهنا انداختت خیلی به خودتت مقرور شدی تو خودت کی هستی ادب هم خوب چیزیه آقای فردوسی پور میگه حرمت همسایه رو نگه دار😏
  • رحمان IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پور فقط نشسته و حرف زده ولی شمسایی ایران را قهرمان کرده ، دم شمسایی گرم
  • رحمان IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فردوسی پور فقط نشسته و حرف زده ولی شمسایی ایران را قهرمان کرده ، دم شمسایی گرم
  • مسعود IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    عادل همیشه حقیقت رو گفته و می‌گوید شما برای بزرگ شدن از عادل بدگویی میکنید
  • بنده خدا IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    کی گفته عادل محبوب همه مردم ایرانه.از جانب خودتون حرف بزنید نه همه مردم ایران.عادل یک آدم فرصت طلبه.وی دونه توی هر مقطعی کجا وایسه
  • ناشناس IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    حاج وحید عزیز لطفا زبانتان را یا الفاظ بد آلوده نکنید
  • اص IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    درود بر آقای فردوسی‌پور. کاملاً انتقاد به حق و درستی مطرح کرده اند.‌ عادل علامه دهر هم که نباشد، بسیار فهمیده و با شعور و در نظر مردم عزیز و محترم است. اصلاً با امثال دبیر و شمسایی قابل مقایسه نیست.
  • محمد IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    شما برو ورزش کن چکار به مسایل مذهبی دارید ایجاد تفرقه نکنید
  • داغونه IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    امثال دبیر وشمسایی نون به نرخ روز میخورن ، بفکر مردم بیچاره وگرسنه ایران نیستن امثال اینها کاری میکنم که موجب دردسر برای کشور وتحریم میشه خودشون استفاده از تحریم میکنن
  • samad IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    عادل فردوسی پور باید ازگویندگی ومجری تلویزیون اخراج شود.
  • samad IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    عادل فردوسی پور باید ازگویندگی ومجری تلویزیون اخراج شود.
  • موسوی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام درود بر وحید شمسایی ، کاری کرد کارستان ، ایشان ثابت کرد در اوج قهرمانی می توان به یک مسلمان معتقد باشد
  • انسانم IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    اراجیف نگو عادل سرورته
  • محمد علی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    هر کس که حرف حق میزنند به یک طریقی از دید مردم دور میکنند تا مزاحمشمن نشه و هر کاری که میخوان انجام بدن مثل عادل خان که همیشه راستگو بود و حرف حق میزد
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    واقعا چرا سر دو نفر خوب یا بد به جون هم افتادید .عجیبه ها. از کجا میاد این اخلاقا.
  • حسین IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام دورد بر وحید شمسایی که اینقدر افتخار برای ایران و جهان اسلام آورده با درست کار کردنش ولی فردوسی پور چکار‌ برا ایران کرده چرا باید برا هر چیزی نظر بده اصلا چکاره است
  • FR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای شمسایی شما را آدم متشخصی میدانستیم .ولی متاسفانه متوجه شدیم ، که شما هیچ درکی از صحبتهای یک آدم تحصیل کرده این مملکت ندارید و فقط ناراحت جایگاه خودت هستی. باید بدانی انسانیت ارزشش بیشتر هر چیزی دیگری است .لطف کنید مطالعه داشته باشید .تاریخ بدانید.
  • پیمان IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    حرف حق رو باید زد هر چند تو میدان ورزش باشد آفرین به شمسایی و تیمش ✅✅
  • بهداد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    من نه فوتبالی ام نه می‌دونم جریان چیه ولی دیگه با ۵۰ سال سن اینو می‌دونم که عادل محبوب دل ملته و دبیر و شمسایی و بقیه جایگاهشون کجاست هر کی هم چه اینجا چه هر جا علیهش حرف بزنه معلومه کدوم سمته
  • آشنا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    شمسایی خودشوازچشم انداخت نان به نرخ روزخور
  • حافظ جهانگیری IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    باسلام ادب آقای شمسایی این شماید که اراجیف تحویل مردم میدید آقای دس بوس مردم قاضی خوبی هستن فردوسی‌پور یه شخصیت برجسته استاد دانشگاه مجری مردمی وبا عاشقان بسیاری توایران برخورداراست توچی
  • امیرخان IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    اقای شمسایی بنده احترام ویژه ای برای شما قائلم ولی استاد عادخان فردوسی پور خط قرمزه بنده می باشد لطفا هدب را رعایت کنید
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    دم از مولاعلی زدن، معناش تفرقه نیست. بلکه معرفی و تبلیغ نام مولا علی ع. این جدای از اهانت به مقدسات ادیان. و تمام شیعیان جهان همیشه با پرچم‌امام حسین ع و ائمه اطهار شعائر دین رو زنده میکنن. یاعلی مدد
  • اسد IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    شمسایی قهرمانی را برای ایران اورده خب شغلش بوده وپولشو بعنوان مربی گرفته منتی روی سر مردم نباید داشته باشه
  • Mahdieh IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    به شدت کار زیبایی انجام داد و اینکه یهو به اینکار جبهه میگیرن و میگن که تفرقه افکنی خیلی مسخره س😂 چرا هر اتفاقی تو کشور بیفته میشه آزادی خواهانه میشه برای آزادی با اینکه امنیت جامعه رو به هم می‌زنه ، این تفرقه افکنی نیست اما برای امیرالمومنین میشه تفرقه افکنی...؟!
  • کریم خان یاری IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام بر امیر المومنین علی علیه السلام دوستداران ایشان
  • غلامرضا IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    عادل یه روزی ادم منصفی بود اما از اون روزی که سر اوردن کارلوس پویول به برنامه جام جهانی بود که قهر کرد و دکلا عوض شد.حالا به هر دری میزنه تا بگه منم هستم.ضمنا اقا عادل تو چنتا افتخار برای کشورت اوردی که هر کسی نشون میده شیعه هست و علی رو دوست داره میکوبیش؟؟خوب طرف رفته قهرمان شده مراکشم ۵تایی کرده حالا چرا تو دردت میاد؟اقا عادل هر که با علی در افتاد ور افتاد
  • ایران IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    عادل فردوسی پور نزد مردم ایران عزیز و محترم است نیازی به این کارها ندارد شمسایی و چند نفر دیگر فهمیدن که برای پول و سمت باید پاچه خواری کرد.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
    0 0
    درود بر وحید خان شمسایی

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین