مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس دقایقی پس از اتمام دیدار مقابل الاتحاد و قطعی شدن شکست سرخپوشان با حساب 3 بر صفر و حذف از ادامه بازی ها، به کنفرانس خبری رفت و مقابل خبرنگاران نشست.

به گزارش خبرآنلاین؛ او صحبت هایش را این گونه آغاز کرد: ما می دانستیم که بازی بسیار سختی در انتظارمان است. یکسری تاکتیک هایی در ذهن مان بود که باید در زمین بازی پیاده می کردیم. مثلا نگه داشتن بازی در نیمه اول و سپس ضربه زدن به حریف در بهترین موقعیت ممکن اما نتوانستیم نقشه های مان را عملی کنیم. در بازی که شما این همه اشتباه دارید و بارها توپ را در اختیار حریف تان قرار می دهید، رسیدن به نتیجه پیروزی بسیار بعید است. حالا هم که شکست خوردیم، حذف شدیم و دیگر کاری از دست مان برنمی آید به غیر از اینکه به تیم حریف بابت رقم خوردن این نتیجه، تبریک بگوییم.
دنیزلی اضافه کرد: بارها به اشتباه توپ و میدان را در اختیار الاتحاد قراردادیم در صورتی که خودمان به فضا و توپ احتیاج داشتیم تا بازی سازی کنیم. این مساله کارمان را خیلی سخت کرد. وقتی در پایان نیمه اول به خاطر اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم، دیگر برای مان سخت و غیرممکن بود به بازی برگردیم. از طرفی در چنین موقعیت هایی، تیم به لحاظ روحی نیز از هم می پاشد و این به معنای قبول شکست است. البته در نیمه دوم به حملات خود ادامه دادیم ولی همه آنها بی اثر و بی ثمر بود. پرسپولیس نسبت به بازی های قبلی خارج از خانه خود در آسیا، این بار بسیار ضعیف و بد عمل کرد. ما بیشترین اشتباهات ممکن را داشتیم در حالی که به این خاطر از گروه خود بالا آمده بودیم که بیشترین گل زده را در کارنامه می دیدیم و بهترین نتایج را بیرون از خانه کسب کرده بودیم. وقتی اشتباهات فردی به اوج می رسید، کاری از دست من بر نمی آید که برای تیم انجام دهم.
از دنیزلی سوال شد شما گفته بودید اگر در عربستان این بازی را نبرید، دیگر به تهران برنمی گردید. سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال گفت: هرگز چنین حرفی نزده ام!
سوال دیگر این بود: فکر نمی کنید اگر در بازی با الغرافه، آن گل زودهنگام را دریافت نمی کردید، مجبور نبودید در عربستان بازی کنید و این طور شکست بخورید که دنیزلی پاسخ داد: حرف تان را قبول دارم. متاسفانه ما گل بدی از الغرافه دریافت کردیم و باخت بدی برابر الهلال در دور گروهی داشتیم. در عرض چند روز، همه چیز را از دست دادیم و متاسفم که این طور شد.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سودا CH ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    20 11
    افندی تو همین که اس تقی ها را با یه یار کمتر تو 10 دقیقه شکست دادی کار خودتو کردی و ما هوادارها از تو راضی هستیم و نشان دادی که مربی بزرگی هستی.
  • حسام NL ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    25 4
    بیا تهران و غلامرضا رضایی رو بنداز بیرون 2 ساله این آقا مارو بیچاره کرده و همه بازیا هم فیکسه تازه تعویضم نمیشه
  • حسین.ا IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    26 2
    به عنوان یک ایرانی استقلالی از باخت سنگین پرسپولیس مقابل این تیم عربستانی ناراحت شدم جز برای میلاد1377 که با نظرات بی ربطش بخش نظرات کل سرویس رو بهم ریخته و سطح محتوای بخش نظرات رو پاین آورده...و متاسفانه هموطنان پرسپولیسی هم صرفا از روی تعصب به نظرات او مثبت میدهند این یه بارو چاپ کن...
  • سینا IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    38 97
    امیدوارم فصل بعد همه تان جبران کنید فصل سیاهی داشتیم مثل بارسای کبیر
    • 2* IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      12 10
      خودشونو با همه هم مقایسه میکنن!
    • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      10 8
      نه بارسا مثل شما بود.
    • تنها IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      7 11
      مثل بارسا؟؟؟ترو خدا قرمزا رو نیگا...!!!
    • بی نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      20 13
      بابا خیلی پر رویی . نه، بارسای کبیر مثله پرسپولیس شد!!!!. شکسته نفسی میکنی . بازم خدارو شکر 4 تا نخورد این دفعه آبرو داری کردند 3 تا خوردند .
    • بدون نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      20 8
      خجالت داره که این بازیکنان در پیتی را با بارسا مقایسه کنی
    • امید IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      19 6
      تو که میگی یکباره بگو بارسا مثل پرسپولیس کبیر نه پرسپولیس مثل بارسای کبیر!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    12 3
    اقای رویانیان اگر روی دنیزلی هم نظر مثبت نداری زودتر اعلام کن که فردا دیز است
  • شاغلام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    21 16
    پرویز چوبله خدا بگم چکارت کنه که بازی 2-0 برده را ول کردی ایمون ضایع شانسی 3 تا گل زد تو دروازه خالی آنوقت بیچاره ها فکر کردند علی آباد پایتخت آمریکاست و به این روز افتادند. فرهاد مجیدی خدا بگم چکارت کنه که چهار تا انگشتت را بردی بالا و ... راستی فرق انگشت فرهاد و شیث و نصرتی را فهمیدید؟
    • zz IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      7 6
      یه دونه باشی شاغلام........
    • بدون نام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      9 4
      فرق انگشت رو خوب اومدی. ایول.
    • بدون نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      9 5
      دنیزلی باید حالا فهمیده باشه که در حدی نیست به تیم ملی ما توهین کنه.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    10 8
    آقا یکی این میلاد کوچولو رو پیدا کنه نگرانم. یه بلایی سر خودش نیاورده باشه؟
  • بدون نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    12 7
    تو جام بگیر تو ایران نیستی دنیزلی جون برو انتالیا برای خودت خوش بگذرون
  • اميد تفتي IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    12 4
    متاسفانه همه چيز ديگه واسه دنيزلي طبيعي شده ولي نميدونم رويانيان چرا هيچ عكس العملي نشون نميده. آقاي دنيزلي تيم الهلال تو بازي با پرسپوليس يه گل خورد بازيكنش اخراج شد ولي از اصولش دست برنداشت و با پاسگاريهاي متوالي موقعيت ايجاد مي كرد و به گل رسيد اونوقت نيمه دوم پرسپوليس به جاي اينكه با پاسگاري و بردن بازي به كناره ها موقعيت ايجاد كنه(كاري كه تو بازي با الشباب انجام داد)دستور داديد از هرجا توپ را مي گيرند بفرستند روي دروازه!؟ اينم شد تاكتيك!؟ فوتبال علي اصغري. بعد همه چيزو سر بازيكن خالي ميكنيد!
  • بدون نام US ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    9 0
    اقایان مدیران پرسپولیس نسبت به کادر فنی هم حساس باشید
  • koorosh shokoofandeh US ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    14 2
    این همه اشتباه داشتیم از شما کاری بر نمیومد ؟...میشه اینو به فارسی بفرمائید ..لطفآ ...؟.. مگه سر مربی نبودید ..؟..پس کار کی هاست که برویم یقه ایشونو بگیریم ....لابد اونو هم باید استیلی تقاسشو پس بده؟ ...آقای پیشکسوت هم که میگن نباید از دنلیزلی جون!!! انتقاد کرد !!! باید او را تشویق کرد!!!!با احترام به پیشکسوت عزیز ..فکر میکنم ..جای تشکری وجود ندرد !!!...اگر پرسپولیس در شرایط بحرانی نبود که احتیاج به گرفتن مربی جدیدی با پرداخت آنهمه دلار بیزبون نبود ..ایشون ..پول خوب ..بازیکنان خوب گرفتن تیم را از ردهای بالا به دوازدهم کشوندن .. جام حذفی و جام آسیا را هم تقدیم دیگران کردن !!!..ماهی یکبار هم به مسافرت های خصوصی تشریف بردن !!!!...از دو اسطوره ما مهدوی کیا و هاشمیان هم اشتباهان.. استفاده صحیح
  • کاظم IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    7 4
    بله بله، 3 میلیارد و زدی تو رگ حالا همه از تماشاگرا و بازیکنا و داورا و توپ ها و تور دروازه ها و .... مقصراً جز شما. خذا بیامرزه ناصرخان رو که می گفت دنیزلی اگه بیل زن بود باغچه ی پاس رو بیل می زد....