معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از سمت خود استعفا داد و با پذیرفتن آن از سوی وزیر نیرو، علیرضا دایمی به طور موقت بر جایگاه وی تکیه زد.


آذرجزایری: این درحالی است که اسفند سال 89، وزیرنیرو به دلیل عملکرد این معاون به استیضاح در مجلس کشیده شد و در نهایت با یک رای توانست جایگاه خود را حفظ کند. در سال گذشته نیز نامجو تا مرز استیضاح پیش رفت که با پا درمیانی رئیس مجلس این مساله منتفی شد.
اما در تمام این روزها علی رغم آنکه بهارستانی ها تاکید می کردند که اگر این معاون برکنار شود از استیضاح صرفنظر خواهند کرد اما وزیرنیرو از عملکرد معاون خود دفاع کرد و زیربار این برکناری نرفت.
امروز در شرایطی که مجلس جدید هنوز کار خود را به طور جدی آغاز نکرده، مجید نامجو به دلیل استعفای عطارزاده ناچار به برکناری وی شد.
 این برکناری در آستانه فرارسیدن تابستان و نگرانی در جهت تامین آب کشور صورت گرفته است.
در متن کامل این حکم وزیر نیرو برای معاون جدید آب و آبفا آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت آب و آبفا منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن تقوی، ضمن ایجاد وفاق و همدلی سازمانی، با خلاقیت و نوآوری و همکاری با سایر معاونت ها نسبت به انجام وظایف خویش اهتمام ورزید.
وزیر نیرو همچنین در حکم جداگانه ای "محمدرضا عطارزاده" معاون سابق آب و آبفای وزارت نیرو را به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور آب و آبفا منصوب کرد.
/31221
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =