مهر نوشت:

فردی که در جریان یک نزاع خیابانی، دوستش را به قتل رسانده بود با عملیات ویژه ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد. 
اواخر سال گذشته ماموران پلیس در جریان نزاع و درگیری خیابانی در یکی از خیابانهای شهرستان قدس قرار گرفتند که در جریان آن جوان 25 ساله به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده بود. با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی صحنه قتل مشخص شد مقتول بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستانی در شهریار، جان خود را از دست داده است.

با آغاز تحقیقات پلیس، مشخص شد قاتل بر اثر مشکلات مالی با رضا - مقتول - درگیر شده و به علت عدم کنترل خشم با ضربه چاقو او را به قتل رسانده و با توجه به ترس از دستگیری پس از ارتکاب قتل فرار کرده است. در ادامه تلاشهای پلیس 4 نفر از عاملان نزاع خیابانی در یکی از شهرکهای حاشیه این شهرستان شناسائی و دستگیر شدند.

با دستگیری عاملان نزاع، در بازجوئی پلیس، مشخصات کامل قاتل فراری بدست آمد. ماموران سپس در یک عملیات پلیسی ، قاتل را در مخفی گاه خود در یک ساختمان نیمه کاره در شهرستان قدس شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: قاتل فراری پس از دستگیری در بازجویی و تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد: مدتی بود که با مقتول بر سر مشکلات مالی اختلاف داشتیم. چون از طریق گفتگو به نتیجه نرسیدیم روز حادثه به همراه دوستانم با او درگیر شدم. با از دست دادن کنترلم در یک لحظه او را با ضربات چاقو مجروح کردم. بعد از چند روز فرار متوجه مرگ رضا شدم .

متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =