۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹

مهر نوشت:

مدیر سازمان تیم‎های ملی بسکتبال با اشاره به پیگیری تمرینات تیم ملی جهت حضور در رقابت‎های قهرمانی غرب آسیا گفت: باید از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کنیم و سهمیه جام استانکوویچ را بگیریم اما در ابتدای راه با مشکلاتی مواجه شده‎ایم.
مدیر سازمان تیم‎های ملی بسکتبال زمان کم در کنار مصدومیت برخی بازیکنان و غیبت حدادی و کاظمی را از مشکلات تیم ملی برای شرکت در رقابت‎های قهرمانی غرب آسیا عنوان کرد و اظهارداشت: حدود 10 روز دیگر باید برای شرکت در مسابقات غرب آسیا به اردن سفر کنیم در حالیکه این مدت برای آماده کردن تیم ملی کم است.

وی تصریح کرد: در این بین مصدومیت بازیکنان و غیبت آنها در همین ابتدای راه برای تیم ملی مشکل‎ساز شد. سامان ویسی که به دلیل آسیب دیدگی و نیاز به عمل جراحی به دانمارک سفر کرده است. موسی نبی‎‏پور هم که به همین زودی‎ها باید جراحی شود اصلا در تمرینات حاضر نشد. حامد سهراب‎نژاد هم به دلیل مصدومیتی که دارد پیش از آغاز تمرینات، کناره‎گیری‎اش را اعلام کرد.

مشحون ادامه داد: در کنار اینها ارسلان کاظمی و حامد حدادی هم در تمرینات تیم ملی غایب هستند در حالیکه همیشه اردیبهشت ماه کار حدادی در NBA تمام شده بود و به ایران بازمی‎گشت اما الان خردادماه است و هنوز از حامد خبری نیست. البته احتمال دارد که حامد تا زمان اعزام تیم ملی بتواند خود را برساند اما احتمال آن کم است چون حامد برای برگشت به ایران مشکل ویزا دارد و پیگیر آن است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با بیان اینکه تیم ملی در آغاز دور جدید آماده‎سازی خود با چنین مشکلاتی مواجه شده است، خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان هم در مسابقات لیگ برتر آمادگی لازم را نداشتند اما به هر حال جزو گزینه‎های انتخابی برای دعوت به اردوی تیم ملی بودند. در هر صورت اینها مسائلی است که در آغاز تمرینات تیم ملی را آزار و قلقلک می‎دهد.

مشحون با اشاره به اینکه پیش از این صحبت‎هایی در مورد اعزام تیم "ب" به مسابقات غرب آسیا شده بود، گفت: تصمیم اولیه این بود اما در حال حاضر تیم ملی خیلی آماده نیست چه برسد به تیم "ب"؛ بنابراین ازاعزام تیم "ب" به طور کلی منصرف شدیم.

وی با اشاره به اینکه ایران مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات غرب آسیاست، گفت: با همه اینها امسال هم برای دفاع از عنوان قهرمانی به اردن سفر می‎کنیم. ضمن اینکه باید سهمیه حضور در مسابقات جام استانکوویچ را هم کسب کنیم. تیم ملی باید در آغاز کار محکم قدم بردارد.

محمدرضا مشحون در پایان در مورد اینکه سخنگوی تیم ملی بسکتبال چه زمانی به ایران باز می‎گردد، اظهارداشت: رضا طاهری سخنگوی تیم ملی است اما حضور فیزیکی او در کنار تیم ملی لازم نیست.

 مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا طی روزهای 22 تا 27 خردادماه در اردن برگزار می‎شود. دو تیم برتر این رقابت‎ها سهمیه حضور در رقابت‎های جام استانکوویچ را کسب می‎کند.
 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =