۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰

ایسنا نوشت:

مدیران فیسبوک امیدوارند تا آغاز به کار اولین دفتر در جهان عرب به افزایش فروش این شرکت در دورانی که ارزش سهام این شرکت کاهش یافته، کمک کند.

این شرکت فعال در زمینه شبکه اجتماعی اعلام کرد که دفترش در پارک تجاری Internet City شهر دوبی تنها با سه کارمند فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این دفتر با این هدف آغاز به کار کرده است تا بتواند درآمدهای تبلیغاتی بیشتری را از 45 میلیون کاربر خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا کسب کند.

یوانا شیلدز ـ معاون فیسبوک و مدیر بخش اروپا، خاومیانه و شمال آفریقای این شرکت ـ گفت: اگرچه ارزش سهام فیسبوک کاهش یافته است ما به کار خود با قدرت ادامه می‌دهیم.

فیسبوک روز 18 ماه می برای اولین بار سهام خود را در بورس عرضه کرد و این در حالی است که از آن موقع تا روز افتتاح دفتر این شرکت در دوبی ارزش سهام فیسبوک 24 درصد افت داشته است.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    9 1
    یک ماه پیش برای یک قرار کاری از دبی اینترنت سیتی بازدید داشتم باورم نمیشد چنین مکانی در امارات وجود داشته باشه.دفاتر شرکت های بزرگ ای تی مثل ماکروسافت گوگل اراکل اچ پی و ... اونجا بودند من واقعا جز حسرت چیز دیگه ای نصیبم نشد و تازه فهمیدم ما چی میتونستیم داشته باشیم و نداریم.ذکر همین نکته بس که هر وقت میخواهید در سایتی ثبت نام کنید معمولا اسم کشور ما اصلا در لیست موجود نیست!!!