۰ نفر
۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳

ایسنا نوشت:

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و دستگیری خانواده‌ای که در سفر خود به شهرهای مختلف کشور بارها مرتکب کیف‌‌‌قاپی و کف‌زنی از زنان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ رحمت‌الله طاهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود به سرنشینان یک دستگاه سواری پراید شامل چهار زن و یک مرد که از کرج عازم مشهد بودند، مظنون شده و دستور توقف آن را صادر کردند که در بازرسی اولیه از وسایل سرنشینان خودرو شش دستگاه تلفن همراه در وسایل یکی از سرنشینان زن سواری پراید کشف شد و همین موضوع سبب انجام بازجویی از سرنشینان خودرو شد. در تحقیقات بعدی مشخص شد، یکی از سرنشینان زن خودرو که با هویت جعلی خود را معرفی کرده، زنی است با هویت «شهناز» که از سارقان سابقه‌دار کرجی است که در پرونده‌اش هشت فقره کف‌زنی و کیف‌قاپی مشاهده می‌شود.

طاهری افزود: دیگر سرنشینان خودرو نیز پسر، دو عروس و نوه شهناز بودند که در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند و بازجویی‌های فنی از آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: شهناز که شواهد و قراین را علیه خود می‌دید در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و پرده از راز سرقت‌های فراوانی در شهرهای مختلف کشور گشود.

وی با اشاره به اینکه سرقت‌ها توسط اعضای باند به سرکردگی شهناز انجام می‌شد، اظهار داشت: شهناز تاکنون به انجام سرقت‌های متعدد در شهرهایی از جمله سمنان، شاهرود، جوین، بجنورد، شیروان، قوچان، نیشابور، بروجرد، اندیمشک، اهواز، اصفهان، شیراز، زنجان، قزوین، گنبد و.... اعتراف کرده است.

طاهری با بیان‌ اینکه سارقان در این مرحله از تحقیقات به 32 فقره سرقت از نوع کف‌زنی و کیف‌قاپی اعتراف کرده‌اند، افزود: مشخصات و شگرد سرقت این باند خانوادگی برای شناسایی به سراسر کشور ارسال شد و تحقیقات کارآگاهان پلیس برای آشکارکردن دیگر زوایای این پرونده، همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری و دیگر ماموران انتظامی که در دستگیری اعضای این باند و کشف سرقت‌ها نقش داشتند، گفت: بانوان، طعمه‌های اعضای این باند بودند که پیشگیری از این‌ گونه سرقت‌ها هوشیاری و رعایت نکات ایمنی بیشتر از سوی دختران و زنان را می‌طلبد.

301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 218727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =