محمد نصرتی در این سال‌ها رابطه خوبی با مصطفی دنیزلی داشت و در تمامی مصاحبه‌هایش از این مربی تعریف می‌کرد ولی هیچ کس تصور نمی کرد آقا مصطفی برای فصل بعد او را نخواهد.

به گزارش خبرآنلاین،رابطه نزدیک مدافع پرسپولیس با سرمربی این تیم حتی به شکلی بود که برخی به نصرتی لقب "پسر دنیزلی" را دادند ولی حالا او در پرسپولیس نیست و امروز به طور رسمی به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوست. نصرتی در مورد جدایی اش از پرسپولیس به خبرآنلاین می گوید:«من نمی دانم بعضی ها چه حرف هایی می زنند و اصلا یعنی چه که پسر دنیزلی بودم.من همیشه از دنیزلی تعریف کردم و گفتم که او از لحاظ فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است. من دنیزلی را قبول داشتم و هنوز هم قبول دارم ولی به هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و ممکن است یک بازیکن از یک تیم به تیمی دیگر برود.»
او ادامه می دهد:«همه فوتبالیست‌ها از یک تیم به تیم دیگر می‌روند و حالا هم شرایط طوری است که من در پرسپولیس نیستم.فوتبال برای من فقط پرسپولیس نیست. بازی کردن در پرسپولیس فاکتورهای مثبت خودش را دارد و بودن در تهران برای من راحت بود ولی از یک طرف حاشیه‌هایی هم وجود دارد که کنار آمدن با آنها سخت است.»
نصرتی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی فصل گذشته عملکردت در پرسپولیس چطور بود می گوید:«پرسپولیس فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشت و عملکرد تیم خوب نبود. بنابر این من هم نمی‌توانم بگویم که عملکردم خوب بود چون نصرتی هم یکی از بازیکنان پرسپولیس بود. من در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشتم و این را هم باید در نظر گرفت که یک مدت محروم بودم. با این حال در مجموع از عملکردم در فصل گذشته راضی‌ نیستم.»
از نصرتی در مورد پیوستن به تراکتورسازی تبریز سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« من روز جمعه طبق درخواست تراکتور به تبریز رفتم تا با مسوولان این تیم مذاکره کنم. از چند تیم پیشنهاد داشتم ولی در نهایت به تراکتور برگشتم چون خاطرات خوبی در تبریز داشتم و یکی از بهترین سا‌لهای فوتبالی‌ام را در تراکتور پشت سر گذاشتم. مردم آذربایجان هم بسیار خونگرم هستند و من خیلی خوشحالم که دوباره پیراهن تراکتور را برتن می‌کنم. فکر می‌کنم امسال تیم خوبی داشته باشیم و تراکتور یک مربی خوب خارجی هم به خدمت گرفته است. امیدوارم در لیگ برتر و آسیا هواداران تبریزی را خوشحال کنیم.»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =