اگرچه در اخبار روز گذشته آمده بود که اعتبارنامه هشت نفر از نمایندگان در کمیسیون تحقیق به تصویب رسیده، اما گزارش تایید سه اعتبارنامه در جلسه علنی امروز قرائت شد.

به گزارش خبرآنلاین، دیروز اعلام شد که اعتبارنامه علاءالدین بروجردی، جواد کریمی قدوسی، حسین نجابت، الیاس نادران، حبیب برومند، علی ایرانپور، قادر مرزی و زهره طبیب‌زاده نیز پیشتر به تایید کمیسیون تحقیق رسیده است. اما عبدالرضا عزیزی سخنگوی کمیسیون تحقیق تنها تایید اعتبارنامه نجابت، طبیب​زاده و قادرمرزی را از تریبون علنی قرائت کرد. {اخبار روز گذشته درباره تایید اعتبارنامه ها را اینجا و اینجا بخوانید}.
نادرقاضی​پور نماینده ارومیه در تذکری در صحن علنی مجلس، خطاب به اعضای هیات رئیسه گفت: شما با عزت و احترام از در هیات رئیسه وارد صحن علنی می​شوید و هیچ مشکلی هم ندارید ولی ما نمایندگان که از در اصلی وارد می​شویم باید مدت​ها معطل بمانیم که سیستم​ها ورود ما را تایید کنند! تجهیز فناوری مجلس خوب است اما این فناوری​ها را روی نمایندگان آزمایش نکنید! جای دیگر ازمایش کنید بعد بیاورید در مجلس.
رئیس مجلس به او گفت که فقط امروز این مشکل بروز کرده و سابقه نداشته است ولی قاضی​پور تاکید داشت که این موضوع مکررا رخ می دهد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    مگر نمایند گان تافته جدا بافته اند؟