نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از پایان جلسه علنی امروز به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس را به صدا درآورد. وی قبل از به صدا درآوردن زنگ جلسه علنی گفت: ما امروز جلسه را برای دیدار با رهبری زودتر تمام می‌کنیم. جلسه بعدی مجلس ساعت 8 روز یکشنبه 4 تیر‌ماه برگزار می‌شود. {به این ترتیب نمایندگان هفته آینده فرصت رسیدگی به امور حوزه انتخابیه و سرکشی به آنجا را دارند.}
گفتنی است امروز اعتبارنامه علاءالدین بروجردی منتخب بروجرد و جواد کریمی قدوسی منتخب مشهد و کلات در جلسه علنی به تصویب نمایندگان رسید.پیش‌تر ‌بروجردی به اعتبارنامه کریمی ‌و کریمی هم به اعتبارنامه بروجردی اعتراض کرده بود که سبب شد این دو اعتبارنامه به کمیسیون تحقیق مجلس نهم ارجاع شد.
روز گذشته بروجردی و کریمی قدوسی از اعتراض به اعتبارنامه یکدیگر منصرف شدند و پس از آن نیز کمیسیون تحقیق به دلیل انصراف معترضین اعتبارنامه این دو منتخب را تصویب کرد.
همچنین انتخابات هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دور نهم مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد. علاءالدین بروجردی با ۱۹ رای به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم انتخاب شد.
در این انتخابات، احمدرضا دستغیب با 16 رای نایب رئیس اول و منصور حقیقت پور با 14 رای به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی انتخاب شدند. همچنین سید نقوی حسینی به عنوان سخنگو و آصفری و سید باقر حسینی نیزبه عنوان دبیران اول و دوم انتخاب شدند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =