اجرای طرح امنیت اخلاقی و مبارزه با بدپوششی، از میانه های اردیبهشت شروع شده است و پلیس، هر هفته مرحله ای تازه از آن را اجرا می کند.

هرچند انتقادات مختلفی به نحوه برخورد با بدپوشش ها و اجرای این طرح وجود دارد، اما یکی از کاربران خبرآنلاین، پیشنهاد داده است لباس ماموران طرح امنیت اخلاقی تغییر کند تا جوانان آنها را راحتتر بپذیرند.

او نوشته: "همه کشورها بسته به فرهنگشان یک قوانینی در رابطه با پوشش دارند . اینجا یک پیشنهاد هست که هر دو طرف سود می برند:
با توجه به فرهنگ و هنر ایرانی بهتر هست لباس تذکر دهندگان را عوض کنند. چرا سیاه بپوشند؟ اگه تذکر دهنده خودش یک نمونه لباس مناسب و مد جذاب ولی پوشیده و قابل قبول بپوشه فکر نمیکنید پذیرش آنها در میان جوانان بهتر میشه؟ این طرح خوبیه که لباس آمرین را عوض کنند و مد مناسب و پوشیده بپوشند تا هم الگوی مناسب ولی قابل پذیرش را به جوانان و خانواده ها نشون بدن هم در میان جامعه جوانان پذیرفته بشن
مثلا مانتوی بلند و رنگ متین و جالب با روسری زیبا و بلند ... چه اشکالی داره؟

رنگ سیاه نمیتونه روح شاد و پر جنب و جوش جوانان را قانع کنه حقیقت را بپذیریم تا موفق به تغییرات مثبت بشیم"

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات دیگران، به این خبر و این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا این خبر منتشر شده اند، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست، خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    بیا به اینا بگو رنگ مشکی تو اسلام کراهت داره مگه تو خرجشون میره ... سوای اینکه به جای اینکه اینهمه نیرو رو معطل مبارزه با بدحجابی کنن این نیروهای بیکارو بفرستن دنبال اراذل و اوباش که پارک ها رو ( طالقانی ) کردن مرکز تجاوز و زور گیری
    • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      مشکی کراهت داره، شیون و زاری حتی برای نزدیکان مکروهه، دروغگویی گناه کبیرس، پنهان سازی از مردم ناپسنده و .... این ها همه در اسلام اومده و با مقایسه با امروز ما خیلی چیزها روشن می شه!!!!!
    • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      لباس رویه مثل چادر و عبا مستحب هم هست که سیاه باشه ولی لباس هایی مثل تی شرت و پیراهن و اینا هست که نباید سیاه باشه منم با این پیشنهاد موافقم
    • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      71 5
      اصل قضیه ی این برخوردها، سر عوض کردن صورت مسئله است، چون در بخشی از جامعه یک نارضایتی متوسط ایجاد میکنن تا در بخش دیگه نارضایتی عمیق ایجاد نشه، که البته بد هم نیست، منتها باید دید با یان دنیای اینترنت این راهکار چقدر میتونه ادامه داشته باشه
    • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      70 17
      امام صادق(علیه‌السلام) به نقل از پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) می‌فرمایند: «یکره السواد إلا فی ثلاث: الخف و العمامه و الکساء؛ پوشیدن لباس سیاه مکروه است به جز سه نوع لباس: کفش، عمامه و کساء»
    • ماشناس IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      14 42
      خیلی نظرش قشنگ بود عالی بود تازشم من میگم میشه با وجود چادر هم شیک بود لباسای رنگی وشیک زیر چادر پوشید یا حتی روسری رنگی
  • بدون نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    نظر جالبی بود.من هم موافقم
  • بدون نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    قاچاق مواد مخدر.زورگیری.تجاوز.سرقت.حمله به مردم تو پارک بقل گوش ستاد نیروی انتظامی و.........حل شده.فقط 2 تا مشکل دیگه مونده. 1.بی حجابی 2.حل مشکلات سینما امیدواریم این 2 مشکل هم حل شه تا خیال همه از بابت امنیت راحت باشه.
  • علی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    333 4
    همیشه بهانه سر بد حجابی خانمها، دعوا و رو کم کنی بین مجلس و دولت بوده است و به نظر بنده اصلا به خود قضیه حجاب هیچ ربطی ندارد.
    • Mokhalef IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      142 5
      احسنت! بالاخره بعد از مدتها یک تحلیل موجز و درست دیدم... اینجا همه مسائل سیاسی کاری است و نه فقط بین دولت و مجلس بلکه بین بی شمار گروهها و... اصحاب قدرت و مطمئنا دین و ایمان مردم بهانه ای نخ نما بیش نیست.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    92 19
    برای طراحی مد اسلامی باید از مزون های پاریس و ایتالیا دعوت کنیدو اینها طراحی لباس های اسلامی را شروع کنید و با مارک اینها هم به بازار عرضه بشه، ما هنوز بلد نیستیم مد و مزون داشته باشیم اول ش باید با یکی که بلد شروع کنیم بعد خودمون مد اسلامی ارائه کنیم
  • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    98 16
    واقعا چه فرهنگ ضعیفی داریم . از ماست که بر ماست
    • بدون نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      24 24
      لوس!حالا چه ربطی داشت اینی که گفتی ؟
  • ناهید IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    با سلام جالب است و تاسف انگیز وقتی نظرات را می خواندم دیدم اصلا مسلمانی ما زیر سوال است. حجاب نص صریح قران است اگر قبول داشته باشیم پس باید مانند منکرات دیگر مثل شرابخواری و... با آن مبارزه کرد ولی متاسفانه انقدر دم از برخورد فرهنگی زدیم تا کار به اینجا کشید که پیشنهاد می شود ناهیان از منکر خودشان هم تقریبا به شکل خود نهی شوندگان شوند و جالبتر اینکه بیشتر کاربران اصلا مخالف برخورد با این فساد در جامعه هستند.
    • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      84 16
      جالبتر اینکه بیشتر کاربران اصلا مخالف برخورد با این فساد در جامعه هستند. خدا رو شکر که بالاخره این رو فهمیدین
    • علي رضا IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      94 5
      خواهر گرامي مگر در اين مملكت با منكرات برخورد ميشود كه با اين يكي بشود
    • بدون نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      132 1
      حجاب نص صریح قرآن هست اما برای زنان مسلمان ضمن اینکه خدا فرموده در دین اجبار نیست و حتی بارها اینو در قرآن به پیامبر یادآوری کرده که تو فقط هشدار دهنده ای و اگر به حرفت گوش نکردن تکلیفی بر تو نیست ! ضمن اینکه خیلی ها در روز روشن دروغ میگن که گناه کبیره هست و بارها نهی شده و اسمشم میزترن مصلحت آمیز ! شما اگر خیلی دغدغه دین داری سعی کن بقیه دستورات خدا رو که مهمترن حل کنی
    • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      86 9
      خانم با مطالعه - نص صریح قران - یعنی آیه ای که به این موضوع دقیقا اشاره میکند که مثلا بانوان باید از فلان جا تا فلان جا را بپوشانند و الی آخر - شما محبت کن یک آیه اعلام کن نه بیشتر - شما یا معنی نص صریح دا نمی دانید یا ....
    • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      63 2
      می گم احیاناً شما شکمت سیر نیست ؟ مشکلی که با چیزهای دیگه نداری که خواهر نه ؟ یه وقت احاره ی بالا ؟ گرانی و تورم ؟ درآمد کم و نگرانی دخل و خرج ... بیماری و ... چطور ؟
  • سهیل US ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    174 8
    چرا خومون رو گول بزنیم الان این داستان مبارزه با بد حجابی از جنگ 8 ساله ایران با عراق هم طولانی تر و فرسایشی تر شده. آیا اگر استفاده از روش های فعلی کار ساز بود تا حالا نباید به نتیجه ای می رسید؟ تمام این برخوردها ی خشن انجام شده و سال به سال هم وضع بدتر شده. نظر من این است که این طرح متوقف بشه و جلسه های برای بررسی و دلایل فرهنگی بد حجابی تشکیل بشه . مردم ایران حرف منطقی را قبول می کنند ولی با بگیر ببند تنها نتیجه اش ریختن حرمت پلیس در جامعه است و افزایش نارضایتی عمومی.
  • ژیلا IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    من هم پیشنهاد خوبی دارم که جواب می دهد از این به بعد بدحجابان عزیز را تشویق کنیم و نهی کنندگان با دادن هدیه ای دوستانه و خیلی با ظرافت کلام که به خواهران مسلمان بر نخورد از آنها خواهش کنند اگر می شود رعایت حجاب را تا اندازه ای که برایتان ناراحت کننده نباشد رعایت کنید. بسیار تاسف انگیز است .
    • حسین CH ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      88 4
      نه، این جوری که شما فرمودید درست نمیشه.همون باید بگیر و ببند باشه تا درست بشه.همینطوری که تا حالا کردن و روز به روز هم بهتر شده!!!
  • آرش IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    8 120
    یک پیشنهاد کاربردی تر :چرا بدحجاب ها به جای این نمایش افتضاح دستگیری و لشگر کشی و این حرف ها جریمه نقدی همان جا نمی شوند؟ ضمانت اجرایی اش هم می شود خیلی متمدنانه انجام شود:همه دختران یک خط تلفن موبایل دارند.می شود با ثبت شماره موبایلشان رقم قبض جریمه را همراه با فیش موبایل برای خانم ها فرستاد.اگر جریمه بالا باشد و روی نرخ تلفن موبایل خانم ها بیاید و با توجه به اهمیت حیاتی (!)موبایل برای بانوان عزیز ،مطمئن باشید به سرعت آمار بی حجابی کاهش خواهد یافت و این نمایش دستگیری و بازداشت که واقعا واقعا واقعا کسر شان شدید پلیس از سردار کارگر تا ناهیان منکر است خاتمه پیدا می کند.فقط باید یک هماهنگی با همراه اول و ایرانسل به عمل بیاید.به این پیشنهاد فکر کنید
    • ثمین IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      60 1
      بعد با شما آقایون چیکار کنن؟
    • ثمین IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      70 2
      حالا بربری چند؟
    • ريحانه 66 IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      4 62
      به نظر من كه پيشنهاد بدي نيست.پليس به اين روش فكر كند.آمدن جريمه نقدي در قبض موبايل....فوق العاده است...ثمين جان چرا مخالفت مي كنی؟
  • مهران IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    52 2
    عزیزم یک نیروی نظامی میخواد کار فرهنگی انجام بده. معلومه که با شیوه خودش انجام میده.
  • محمد IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    43 2
    برام خيلي جالبه كه خبرگزاري شما دو روز به بدحجابي خانم ها پرداخته و از اون جالبه كامنتهاي موافق برخورد با بدحجابي از كشورهاي آمريكا و آلمان. شده قضيه ي نصرالدين كه اون بچه رو كول كرده بود اون بچه تو بازار داد ميزد و يه خبر كذب در مورد نصرالدين ميداد و نصرالدين هم هي ميگفت "عاقلان دانند " كاري نداره كه با ما بيش از 60% درصد جوانان مون بيكارن با اين كار حتي اشتغال زايي هم ميشه
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    15 3
    آفرین
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    77 1
    من هم یه پیشنهاد دارم , درسته من از بی حجابی بدم میاد اما بهتره در این زمینه مردم آزاد گذاشت تا خودشون تصمیم بگیرند هرکی می خواد حجاب رو رعایت کنه هرکی می خواد نکنه .اونوقت می بینید که مردم خودشون میاند سمت حجاب . با جبر چیزی درست نمیشه!
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    74 0
    حالا گیرم که ملت رو به زور دستگیری و برخورد خشن دستگیر کردند و بردند ... آخرش چی می شه ؟؟؟؟ دیگه همه به راه راست ! هدایت می شن ؟؟؟
  • ر IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    30 2
    متاسفانه ما همیشه دنبال چیز دیگری هستیم غافل از اینکه اصل قضیه چیز دیگر یست.فرهنگ سازی مناسب مطابق با اسلام واقعی برای نسل جدید، جلوگیری از تهاجم فرهنگی غربی با تقویت فرهنگ ایرانی ....مسئولین برای پاک کردن صورت مساله خیلی هزینه کردند ولی برای بوجود نیامدن مساله هیچ تلاشی نمی کنند.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    22 0
    پیشنهاد جالبی است منهم معتقدم باید رنگ لباس طوری باشد که به انسان شادی بدهد وپوشش ان نیز درعرف جامعه ما وفرهنگ ما نمود داشته باشد.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    68 0
    آقایان انقدر که درباره ی حجاب حرف زدند ، یادشان رفت جوانان بیکارند ، یادشان رفت در ایران فساد دولتی زیاده ، یادشان رفت فرهنگ اصیل ایرانی رو به افوله ، یادشان رفت نخبگان ما به فکر ماندن در فکر مهاجرتن ، یادشان رفته جلوی چشم فقیران ایران اختلاس های میلیاردی رخ می دهد. ما سیاست نداریم ما عزت نداربم شما اوقت به فکر حجاب هستید ، انقدر ملت رو با این حرف ها منحرف نکنید .
  • reza IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    34 1
    لباس مشکی از غرب اومده زمانی که ناصرالدین شاه به فرنگ رفته با خودش اورده خب چادر سفید مث لباس عربا بپوشن تا گرم شون نشه.جالبه چادر سفید به نظر اونا حجاب نیس
  • امير IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    24 23
    بد حجاب واقعي مردها هستند از آنها شروع كنيد بقيه حساب كار خود را مي كنند
  • اشکان IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    64 2
    حوصله نظر دادن ندارم فقط میگم تا ابد همینجوریه ول کنین سر جدتون. نون نداریم بخوریم به لباسمون گیر دادن
  • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    30 2
    همجین تیترش کردید که خیال کردم چیزی گفته اند که تا به حال به ذهن هیچ کس نرسیده دئه آخه اگه نیروی انتظامی ها می توانستند این طور بگردند لابد دخترهایی را هم که گرفته اند می توانستند این طور بگردند همه مشکل سر همین تعریف از حجابه جانم
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    75 1
    یارانه کی واریز میشه؟!
    • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      16 1
      خیلی خوب بود:دی:دی
  • لاله IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    60 1
    سركار خانم ناهيد كدوم ايه قرآن نص صريح براي چادر مشكي داره بفرمائيد بقيه هم بدونند !! ضمنا رنگ مشكي علاوه بر كراهت از نظر روانشناسي تاثر منفي بر روحيه اشخاص ميگذاره اين رو كه نميتونيد رد كنيد ، بنطر شما اگه آمران به معروف لباس روشنتري بپوشند گناه كبيره محسوب ميشه ؟ حتما يه آيه ديگه هم كه اونم نص صريحه داريد براي اين كار ؟؟؟؟!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    6 26
    دوستان توجه کنید نیروی محترم انتظامی با این کار جلوی متهم شدن به عدم همکاری در مسئله حجاب را گرفته و نیزاز انجائیکه تجربه ثابت کرده تو کشورهرچه روی یک مسئله ای حساسیت بیشترنشون بدن مردم بیشتربه اون سمت کشیده می شوند واینکاربه ترویج بی حجابی درجامعه کمک بسیاری خواهد کرد که موجباب خوشحالی دشمنان می شود حالا کو گوش شنوا
  • مهدی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    22 0
    تا زمانی که الگوی مناسبی برای پوشش ایرانی معرفی نشه تغییری ایجاد نمیشه. بایستی طراحان لباس وارد عمل بشن و طرح‌های جذاب، مدرن و متناسب با فرهنگ ایرانی ارائه کنن. نظام اگر دغدغه‌ی واقعی داره باید از این طراحان حمایت کنه و از پخش لباس‌های بنجل، چینی و نامرغوب جلوگیری کنه. پیشنهاد من اینه که افرادی که امروز واسه گشت ارشاد کار میکنن به عنوان مامورین دولتی با تولیدکننده‌ها و وارد کننده‌های لباس نامرغوب برخورد کنن. پیش‌بینی من اینه که هیچ اقدام صحیحی دراین زمینه انجام نمیشه چون دغدغه‌ی واقعی این نیست.
  • حسين IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    32 1
    به نظرم خيلي سختش كرديم افراد بي حجاب قطعا انسانهاي شريف و با منطقي هستن و يك برخورد مناسب و پسنديده تمام مشكلات را حل خواهد كرد. ادامه مشكلات فرهنگي به علت ادامه بي تدبيري و ضعف مسئولينه دقيقا مثل مسائل اقتصادي و عدم برخورد با مفسدين. اگر كار ادامه داشته باشه و همراه با كارفرهنگي باشه جواب ميده
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    58 1
    هیچ چیز زوری نمیشه باید به هر چیزی اعتقاد داشت تا به آن عمل کرد.پس حجاب هم زورکی نمیشه. این کا آب در هاون کوبیدنه
  • جواد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    76 2
    با سلام اولا هرکسی را تو قبر خودش میگزارن و باید خودش جوابش را بده ثانیا اگر قرار بود با زور درست بشه تا حالا شده بود
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    5 14
    خبرآنلاین متشکرم از توجه شما به پیشنهاد، که البته به فکر خیلیها هم تا حالا رسیده. امیدوارم آن را با دید مثبت و خیرخواهانه ببینند. تجربه نشون داده با محبت خارها گل می شود. مقوله فرهنگی رو باید بدست صاحبان عرصه فرهنگ سپرد. تمام خانواده های محترم ایرانی دلشان میخواد در یک کشور سالم و بدون فساد زندگی کنند و اینکه روابط بین فردی در عرصه اجتماع سالم باشه و مطمئنا اگه روش کار درست باشه همه خانواده ها استقبال می کنند. بهتر هست دخالت نیروی قانون در نظارت بر این مسئله بعنوان یک بند از قانون کشور در حد جریمه مالی بازدارنده باشه تا کرامت هر دو طرف حفظ بشه ولی در کنارش افراد آمر به حجاب در مراکز خرید و پارکها افراد را با کارهای ظریف روانشناسانه با پوشش مطلوب آشنا و راهنمایی کنند...
  • اولویت CA ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    22 0
    «الویت‌هایی که دولت می‌دهد مهم است. الان الویتی که ما می‌بینیم سه هفته یا چهار هفته است که در موردش صحبت می‌کنند این است که چه جور با بدحجابی در تابستان برخورد کنند؟ یعنی واقعا این مسئله یک چیز شگفت آوری است. این شده است الویت نیروی انتظامی. ولی در کنار این مسائل عمده اجتماعی دارد بیداد می‌کند. مسائلی همچون تجاوز به عنف است که می‌بینیم در تهران، در لرستان و در شهرهای دیگر گزارش می‌شود. در کنار این‌ها مسائلی را می‌بینیم که نشان می‌دهد بی‌قانونی در جامعه ایران به یک حد غیر قابل‌باور رسیده است.»
  • بدون نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    5 18
    موضوع اینه که افرادی که میل به نمایشگری اغراق آمیز و جلب توجه دارند در مقایسه کل خانمها کم هستند ولی آنها هم مشکلی در بطن روحشان دارند و دنبال رفع کمبودها هستند که باید توسط مراکز روانشناسی و مددکاران اجتماعی بهشون کمک بشه تا اصل مشکل آنها رفع بشه مسلما هر خانمی که در درون احساس احترام داره و از درون غنی و پر بار هست نیازی به خودنمایی نداره که بیشتر خانمهای ایرانی اینچنین هستند
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    37 0
    حقوق بازنشسته ها کی زیاد میشه در عزابیم بخدا
  • مهدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    62 0
    ایران تنها کشور دنیاست که (بد حجاب) داره.
    • ندا IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      23 0
      واقعا همینطوره
  • بدون نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    2 46
    سلام به همه . نظر جالبي بود . اين ميتونه يكي از راهكارهاي يه طرح جامع فرهنگي در اين رابطه باشه . يكي ديگش اينكه بدون رودربايستي بايد از مضرات بدحجابي تا آخرش يعني آفزايش آمار ابتلا به ايدز و تجاوز به عنف و تمام مسائل مربوطه صحبت كرد و همزمان فضاي كسب و كار رو تسهيل كرد تا ازدواجها بيشتر شكل بگيره و... ميدونيد اينارو بايد آقايون مسئول پيگير باشن كه متاسفانه ....
    • Mokhalef IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      31 0
      چه استدلال شگفت انگیزی! با این روش مثلا می شود این استدلال را کرد: اگر حضرت آدم خلق نشده بود اصولا خلق حوا منتفی بود و در این صورت کلا تمام معضلات بعدی از جمله حجاب و ... تماما "سالبه به انتفاء موضوع"! واگر کلا بشر خلق نشده بود الان همه چیز در امن و امان بود و .... آخر استقرا!
    • مخالف بی حجابی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      49 0
      یعنی این اروپایی ها که حجاب ندارند آمار طلاق و ایدز و .... خیلی زیادی از ما دارند؟ پس چطور ما جزو چند کشور اول تو برخی مسائل هستیم؟
  • ناهید IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    2 48
    برادر یا خواهر با مطالعه چرا چیزی که نمی دانی می نویسی سوره نور آیه 31 را بخوان البته اگر بتوانی بخوانی و لی خواهشا تفسیر قران نکن ظاهرا اطلاعات مذهبی شما به عنوان یک مسلمان یا غیره خیلی ضعیف و حتی صفر است پیشنهاد می کنم حداقل حواشی روزنامه هارا که گاهی مقاله ای چاپ می کنند بخوانی . همه ما میدانیم حجاب واجب است چرا خودمان را گول بزنیم مباره با نفس سخت است حالا اگر شما از پس آن بر نمی آیید به خودتان زحمت ندهید و تفسیر به رای نکنید.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    2 43
    لاله عزیز اصلا بحث مشکی پوشیدن نبود و نیست که من ایه اش را به شما یگویم ما گفتیم لباس تنگ و عریان بودن آرایش غلیظ که گاهی به شکل نقاشی روی صورت می گردد با جنس مخالف بگو بخند کردن و خیلی چیزهای دیگری که برای من وتو بعنوان زن مسلمان در دین مبین اسلام نهی شده نباید انجام داد شما خودتان را بپوشانید با هر رنگی که شما را راضی می کند. رنگ مشکی سلیقه افراد است این را هم نمی دانی .
    • بدون نام IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
      36 3
      ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو میروی به ترکستان است امروز که منو گرفتن با مانتو اداری گرفتن بدون یک قلم آرایش گرفتن! چون در حال درست کردن روسری باد می آمد و تنها 2 سانتی از مویم بیرون بود.مثل دزدها دوره ام کردند که این چه لباسیست!تاکید میکنم مانتو گشاد تا سر پایم که خبرنگار هم هستم در مصاحبه های کاری مورد استفاده قرار میگرفت! این درحالیست که چنین برخوردی کاملن مخالف 5 اصل معتبر امر به معروف در اسلام است که در آن حدیث معروف در جمع امر کردن نهی شدید شده و امر کردن به کسی که میدانید امر به او موثر نمی افتد.. که از نظر من همین دو مورد کافیه برای اشتباه بودن این طرح وقتی آبروی آدم رو جلوی مردم میبرند برای 2 سانت مو یا نداشتن جوراب و مطمئن هم هستند که این امر به مخاطب موثر نمی افتد!
  • دردمند IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    3 0
    فكر كنيد همه زنان جامعه مانند همين دوستان كه امر و نهي ميكنند لباس بپوشند. مشكل جامعه حل ميشه؟؟؟!!!! دولت مالزي داشتن حجاب را آزاد اعلام كرد اما بعد از مدتي فقط 10 درصد مردم از نداشتن حجاب حمايت كردند. والا اگه حجاب را و نوع پوشش را آزاد اعلام كنند به مرور جامعه به سمت و سوي صحيح ميرود اما با زور پليس و بازداشت و ترساندن و زهره چشم گرفتن از مردم ممكن است به طور مقطعي موفقيت كاذب بدست بياد، اما مشكل 100 درصد باقي ميمونه و از جاهاي ديگه بيرون ميزنه.