فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد شمار محدودی از علاقه مندان را در کارگاه شبیه سازی ثبت نام می کند.

فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد شمار محدودی از علاقه مندان به این برنامه را می پذیرد. این کار گروه سی شهریور 1391 برگزار می شود.
برنامه: شناخت شورای امنیت، فراگیری روش های نوین آموزش با تاکید بر مدل های شبیه سازی، اجرای نقش شورای امنیت و گزارشگر ویژه سازمان ملل و تمرین مدل شورای امنیت.
مزایا و بهره مندی: این کار گروه یک برنامه تحقیقاتی_کاربردی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه گواهی شرکت در دوره از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد UNIC ارایه می شود. شرکت کنندگانی که مقالات با استاندارد علمی – پژوهشی در موضوع برنامه تالیف نمایند در ISJ به چاپ می رسد.

شرایط ثبت نام و پذیرش:
1. معرفی نامه از دانشگاه برای استادان دانشگاه و از دستگاه اجرایی مربوطه برای مدیران و کارشناسان ارشد دولتی و غیرحکومتی.
2. توصیه نامه از استادان عضو هیات تحریریه یا مشاوران بین المللی فصلنامه یا از استادان شناخته شده کشور.

3. نامه درخواست به همراه 1 قطعه عکس، نشانی و شماره تماس.
4. واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی... و شرکت در کارگروه به مبلغ دو میلیون ریال به حساب جاری 599622 بانک رفاه شعبه پردیس کد 144 به نام فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ).(دانشجویان با ارایه مدرک معتبر با 50 درصد تخفیف)

نشانی و مهلت ارسال مدارک: علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا 1 مرداد به نشانی info@isj.ir و یا internationalstudiesjournal@yahoo.com ارسال کنند.
شماره تماس ضروری: 09125911787
 

 

 

26351

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    0 2
    200 هزار تومن. خیلی گرونه. چه خبره؟ اونایی که ندارن این پول رو بدن اما دوست دارند توی این کارگاههای تخصصی حضور داشته باشند، باید چیکار کنند؟
    • دبیرخانه کارگروه IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
      4 0
      با تشکر از تذکر شما سه نکته یادآور می شود: 1. فصلنامه بخش خصوصی است و مانند بقیه مجله های تخصصی نیست که بودجه دولتی داشته باشد 2. نهادهای دیگر مانند دانشکده وزارت خارجه یا مرکز عدم اعهد وزارت خارجه و ... با اینکه بودجه دولتی دارند گاه هزینه های بیشتری برای ثبت نام دریافت می کنند 3. برای دانشجویان محترم تخفیف 50 درصدی اعمال می شود. ضمن اینکه مجله بیش از مبلغ دریافتی مجله، کتاب و ... را در اختیار شرکت کنندگتنش قرار داد و پذیرایی را نیز انجام داد.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    5 0
    دوست عزيز روش نوشته كارگاه تخصصي براي چي همه بايد شركت كنن !؟ مگه كنسرت موسيقيه1؟
  • سمیه رضوانی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    3 0
    به نظر می اد بیشتر بایستی روی ارگانهای دولتی که این همه پول دارند و باز هم پول می گیرند حساس بشیم