لیلاز گفت: احساس آمریکایی‌ها این است که اگر با ایران دعوا راه بیندازند، بیشتر در خلیج فارس و جهان عرب می‌توانند پول در بیاورند تا وقتی که بخواهند در روابط با ایران تنش‌زدایی کنند؛ مگر اینکه یک «ایرانِ برده» به آن‌ها بدهیم. آن‌وقت خواهید دید که خسارت و ضرری که آن ایرانِ برده متحمل می‌شود، به‌مراتب بیشتر از ایران مستقل است. همه فکر می‌کنند اگر ما با آمریکا مصالحه کنیم، مطابق با آن چیزی که آن‌ها می‌خواهند، ایران مثل ژاپن می‌شود اما من همیشه می‌گویم ایران مثل عراق و مصر خواهد شد. یگانه راهی که می‌بینم این است که ما پنجره دیپلماسی را باز نگه داریم، ولی دستمان روی ماشه باشد؛ جز مقاومت مؤثر و نیرومند، هیچ راهی وجود ندارد. خطاب به امت شهیدپرورِ همیشه در صحنه می‌گویم که یک مثلث یا پدیده‌ سه‌ضلعی وجود دارد؛ که در راس آن، «قدرت نظامی» قرار دارد؛ قدرت نظامی‌ که به‌شدت و به‌ طرز قاطعی بازدارنده است./ایرنا

266 33

کد مطلب 2216237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 40
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 44
  • ایرانی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    97 2
    شماها خدمتگذار مردم هستید نه مامور چزاندن آنها؟!!
    • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
      5 2
      ارتش قدرتمند به چه درد میخوره وقتی کالا گرونه وقتی زندگی شادی نداریم
    • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
      3 1
      آقا ما یه مشکل اساسی تو این جنگ داریم، تریبون افتاده دست یه مشت کم سواد منتفع، نه دلسوز کشور و مردم
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    24 1
    در عنوان: قدرمند یا قدرتمند؟
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    92 1
    خوبه میدونید چزوندین
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    29 15
    داشتن نیروی مسلح قدرتمند برای دفاع از کشور خوب است
  • منصور IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    162 5
    همه به صحنه آمده اند برای همین اینترنت را قطع کردن
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    134 3
    خودتان را گول نزنید. روی واقعیات برنامه ها را تنظیم کنید نه تخیلات . تمام کشورهای پیشرفته به خواسته اکثریت مردم عمل کردند . کشوری که دیدگاههای مختلف را مد نظر نگیرد هیچگاه نمی تواند موفق شود .
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    133 4
    لیلاز .......از کدام مردم سخن می رانی ؟
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    118 2
    کدام مردم ؟!!!!؟؟
  • قاسم IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    11 66
    قربان آدم چیز فهم
  • بی نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    76 5
    بزرگوار! امام جمعه رشت دارن از مقابله حرف میزنن. اونم واضح. کسی هم بهشوت تذکر نمیده. اینجوری میشه قدرت؟
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    6 55
    همه به صحنه آمدند
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    25 5
    منظورتان چیست؟
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    44 2
    ما هم از اول گفتیم حرف مردم رو گوش بدید
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    11 20
    قشنگ گاماس گاماس دارید می‌رید برای تغییرات
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    15 1
    خیلی حرف های جالبی داره زده میشه
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    25 0
    کدوم مردم رو چزوندید؟
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    40 0
    نفاق انداختن را کنار بگذارید جدا کردن مردم را کنار بگذارید تبعیض را کنار بگذارید با مردم مهربان و صادق باشید
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    35 2
    این بابا تا دیروز یه حرفای دیگه میزدا
    • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
      2 0
      ایشون براساس رنگ زمینه انتخاب رنگ می کنه!
    • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
      2 0
      ایشون براساس رنگ زمینه انتخاب رنگ می کنه!
    • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
      2 0
      ایشون براساس رنگ زمینه انتخاب رنگ می کنه!
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    20 1
    😂😂خوبه خوبه، ادامه بدید
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    46 1
    این بنده خدا همیشه همین جوری بود یا جدیدن سرش خورده به سنگ ،پرت و پلا میگه
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    54 0
    بهتر بود درصد " مردم" را مشخص میکردید .
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    22 0
    چی شده که این حرفا رو میزنه؟
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
      1 4
      لیلاز همیشه از این حرفها می زند و آدم کار درست و فهمیده ای است
  • قاطع IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    23 0
    خب حالا که اقرار میکنی!
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    33 0
    همه چیز پرو شده
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    4 0
    مهمترین ماموریتی که برای خودشون قائل هستن، همین چزوندن مردمه. یک نفر حاضر نیست توضیح بده چرا باید اینترنت چند ماه قطع باشه؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    6 0
    مردم مردم نکنید...مردم زیر بار فشار تورم سنگین خرد شدن شما هرگز عامه مردم را در نظر نگرفتید مردم یعنی آن قسمت هم عقیده با شما که البته هواشونو همیشه دارید
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    4 0
    بسیار عالی یک حرف حساب از شماها شنیدیم یک حرف راست و حقیقت که شماها پدر ملت را درآورید اعتراف می‌کنید و در عین حال افتخار هم می‌کنید
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    2 0
    آورین.... آورین ....
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    2 0
    اینترنت چی شد پس؟ چرا وصل نمیشه اخه
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    2 0
    کدوم مردم انواع مردم دارید یه بار مردم امت اند یبار ملت یبار خار و خاشاک یبار این یبار فلان
  • مریم IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    3 0
    بیشتر از ۹۰درصد کشورهای دنیا با آمریکا رابطه ی سیاسی و اقتصادی دارن ، همشون برده ان فقط ما نیستیم؟؟؟؟!!!!! اونوقت الان که برده ی روسیه و ارباب پوتینیم اشکال نداره؟؟؟!!!
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    3 0
    تنگه اینترنت کی باز می‌شود ؟ هیچ وقت ؟! معلومه که سود جویان از منافع میلیاردی دست برنمی دارند !!
  • مظلومان ناوشکن دنا IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    0 2
    به هر دلیلی میان خیابون دمشون گرم! باعث می‌شن نیروهای موساد موج ایجاد نکنند، به هر حال افرادی هستند که سفره‌ها بهشون فشار آورده و ممکن است توسط عده‌ای از تحریک بشن. امیدوارم بعد از این به جوانان پای لانچر احترام بگذاریم و با مفسدین اقتصادی برخورد بشه.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    1 1
    اقای لیلاز شما آتش بیار معرکه شده ای، حواست هست؟.