۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰

ماموران راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که بیش از 119 فقره تخلف به مبلغ سی و هشت میلیون و 500هزار ریال خلافی به ثبت رسانده بود را توقیف کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه شش شهر تهران هنگام گشت زنی در میدان فاطمی به راننده یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که به طرز مشکوکی در حال تردد بود مظنون شده و پلاک آن را استعلام کردند. ماموران پس از استعلام پلاک خودرو دریافتند خودرو مبلغ 38میلیون و 500 هزار ریال خلافی دارد به همین منظور به سرعت خودرو را توقیف و آن را به نزدیکترین پارکینگ منتقل کردند.
گفتنی است،پس از انتقال خودروی مذکور به پارکینگ و اخذ خلافی مربوطه مشخص شد رفتار ترافیکی راننده مطلوب نبوده و بیش از "119"مورد تخلف رانندگی به 38میلیون و 500 هزار ریال را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. شایان ذکر است،خودروی مذکور بدلیل تکرار تخلفات توقیف و راننده نیز بدلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی چندین امتیاز منفی را در کارنامه خود به ثبت رسانده که راننده متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
301282

کد خبر 221626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =