سرمربی پرسپولیس استوری جدیدی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وسمار ویه‌را با انتشار یک استوری فارسی در صفحه شخصی‌اش پیامی احساسی به مناسبت روز مادر منتشر کرد. او در این پیام که با تصویری جالب همراه بوده، این روز را به همه مادران ایران تبریک گفته است.

در متن استوری اوسمار آمده است: «مادر یعنی یک آغوش امن، یک دعای همیشگی و عشقی که هیچ‌وقت تکرار نمی‌شود... این روز بر همه مادران ایران زمین مبارک»

2449799

257 251

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =