ایرنا نوشت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر استفاده از علوم جغرافیایی برای مقابله با تهدیدات احتمالی گفت: تاسیسات حیاتی باید در زیر زمین احداث شود تا در مقابل تهدیدات هواپایه در امان باشد.
سردار سرلشکر 'سید یحیی صفوی' روز چهارشنبه در حاشیه همایش جغرافیا و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تحولات مناطق پیرامونی ما و استقرار نیروهای بیگانه در کشورهایی مانند عراق و افغانستان و با احتمال این که دشمنان برنامه هایی را علیه ما دارند، باید برای مقابله با تهدیدات از همه علوم از جمله علوم جغرافیایی استفاده کنیم.
وی درباره تدریس واحدهای درسی مرتبط با دفاع مقدس در دانشگاه ها نیز گفت: در مقطع کارشناسی ارشد، رشته هایی مانند ادبیات دفاع مقدس باید گسترش یابد.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه ما برای تامین امنیت خود باید از همه علوم استفاده کنیم، افزود: قرار است رشته جغرافیا و دفاع مقدس در مقطع کارشناسی ارشد و رشته مهندسی و دفاع مقدس در مقطع کارشناسی، راه اندازی شود.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    10 1
    این بسیار منطقی میباشد که از تاسیسات پر اهمیت حفاظت شود ولی نه پس از مرگ سهراب در مورد دفاع زا تاسیسات ساخته شده نیز میتوان از نخبگان دانشگاهیان و مخترعان استفاده کرد اگر به آنها بهایی داده شود و اطلاع رسانی شود و بصورت مسابقات و مناقصه و یا طرح میتوان افراد متخصص را جذب نمود کاری که دیگران انجام میدهند ولی در کشور ما عکس آن عمل میشود به امید پیروزی و پیشرفت