هفت عنوان کتاب تازه برای بچه‌ها منتشر شد تا شاید والدین برای تابستان آنها زیاد فکر و خیال نکنند؛ «میکروب‌ها برای پخش کردن نیستند، خانم فالکن آشغال جمع‌کن، ‌برای اولین‌بار خوابیدن در تخت بزرگ‌ و...»

ایسنا گزارش داد: «برای اولین‌بار خوابیدن در تخت بزرگ‌» و «برای اولین‌بار رفتن به مهد کودک» عنوان دو کتاب است نوشته ژاکلین کراپی و باربارا تایلور کورک که هر دو با ترجمه شقایق خوش‌نشین به چاپ رسیده‌اند. این کتاب‌ها هر کدام با قیمت‌ 4200 تومان از سوی انتشارات شهر قلم و چکه انتشار یافته‌اند.

 

دو کتاب تازه منتشرشده دیگر، «میکروب‌ها برای پخش کردن نیستند!» و «کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند!» نام دارند که هر دو نوشته الیزابت وردیک با ترجمه افسانه طباطبایی هستند.این دو کتاب همراه با راهنمای بزرگ‌ترها به اضافه فعالیت، هر کدام با قیمت 3200 تومان منتشر شده‌اند.

 

همچنین سه جلد دیگر از مجموعه «مدرسه عجیب و غریب» با ترجمه محبوبه نجف‌خانی برای کودکان منتشر شد.

جلدهای 7 تا 9 «مدرسه عجیب و غریب»،‌ «خانم فالکن آشغال جمع‌کن‌»، «خانم تیشین معلم جانشین» و «خانم بادی نویسنده غیرعادی» نام دارد.

هر کدام از این کتاب‌ها با قیمت 3000 تومان از سوی نشر افق به چاپ رسیده‌ است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها، کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این آثار را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =