وزیر خارجه پاکستان: از پیشرفت چشمگیر در بورگن  اشتوک استقبال می کنم

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: من از پیشرفت چشمگیر حاصل شده در مذاکرات فنی سطح بالا در بورگن اشتوک استقبال می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان گفت: من از پیشرفت چشمگیر حاصل شده در مذاکرات فنی سطح بالا در بورگن اشتوک استقبال می‌کنم.

بنابر روایت مهر، وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرد: ما از روحیه سازنده‌ای که واشنگتن و تهران در اجرای یادداشت تفاهم و تعهد آنها به گفتگو نشان داده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

محمد اسحاق دار ادامه داد: از دولت قطر به خاطر نقش مهمش در روند میانجیگری در کنار ما تشکر می‌کنم.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه بیان کرد: ما با طرفین تماس خواهیم گرفت تا در ادامه هفته در بورگن اشتوک مذاکرات فنی برگزار کنیم.

از سوی دیگر الحدث گزارش داد: ونس معاون رئیس جمهور آمریکا و هیئت آمریکایی همچنان در سوئیس هستند. ونس بر تشکیل کمیته های مورد توافق نظارت دارد. وی احتمالا ظرف ساعات آتی بورگن اشتوک را ترک خواهد کرد.

کد مطلب 2236904

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین