خبرنگار پرسید: آیا از دست ندادن با عراقچی احساس بی‌احترامی کردید؟ ونس پاسخ داد: من در چند ماه گذشته زمان زیادی را صرف تعامل با ایرانی‌ها کرده‌ام. گاهی اوقات آنها را بسیار گیج‌کننده می‌بینم. ما یک کنفرانس مطبوعاتی کوچک داشتیم. بدیهی است که آنها دقیقاً همان حمایت‌های متمم اول قانون اساسی را که ما در ایران داریم، ندارند. می‌دانید، نوعی طوفان رسانه‌ای در رسانه‌های اجتماعی وجود داشت که همه می‌گفتند ایرانی‌ها قرار است بروند. و سپس ما به مدت ۹ ساعت دیگر با آنها صحبت کردیم. بنابراین من فقط کمی بی‌اعتمادی رسانه‌ها را نسبت به آنچه که از رسانه‌های اجتماعی ایران می‌بینید، تشویق می‌کنم. /ترجمه آمریکانا

261 33

کد مطلب 2237079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین