کارخانه شیر لبن ناب عنبرآباد به‌زودی وارد چرخه تولید می‌شود

با پیگیری مسئولان شهرستان عنبرآباد و حمایت بانک سپه، روند احیای کارخانه شیر «لبن ناب» سرعت گرفته و این واحد تولیدی به‌زودی به چرخه تولید بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز جمعی از مسئولان از مراحل آماده‌سازی و راه‌اندازی مجدد این کارخانه بازدید کردند و آخرین وضعیت نصب تجهیزات و خطوط تولید را بررسی کردند.

همت بلوچی فرماندار عنبرآباد در حاشیه این بازدید گفت: با همکاری نماینده مردم، دستگاه‌های اجرایی و بانک سپه، موانع اصلی این واحد تولیدی برطرف شده و مسیر بازگشت آن به تولید هموار شده است.

وی اظهار کرد: بانک سپه با اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات (۱۵ میلیارد تومان برای تجهیزات و ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش)، نقش مهمی در تأمین مالی این پروژه داشته است.

کد مطلب 2237284

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

آخرین اخبار