مجوز خودروهای سیار سوخت‌رسان برای بندرعباس، قشم و کیش صادر شد

استاندار هرمزگان از اتخاذ تدابیر جدید برای بهبود وضعیت توزیع سوخت در استان خبر داد و اعلام کرد: مجوز استفاده از خودروهای سیار سوخت‌رسان برای شهرهای بندرعباس، قشم و کیش اخذ شده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمد آشوری تازیانی در جلسه ساماندهی سوخت استان هرمزگان با اشاره به مصوبات این نشست اظهار کرد: با هدف تسهیل خدمت‌رسانی به مردم و کاهش مشکلات موجود، مجوز قانونی استفاده از خودروهای سیار سوخت‌رسان برای شهرهای بندرعباس، قشم و کیش دریافت شده و سرمایه‌گذاران از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در حال پیگیری روند اجرایی این طرح هستند.

وی با اشاره به کمبود جایگاه‌های سوخت در بندرعباس افزود: بر اساس پایش‌های انجام شده و با توجه به گستردگی شهر، نیاز به بازنگری جدی در تعداد جایگاه‌های سوخت وجود دارد. در همین راستا مقرر شده است با همکاری دستگاه‌های مختلف و بنگاه‌های توسعه‌گرا، افزایش جایگاه‌های سوخت در بندرعباس در چارچوبی کارشناسی شده دنبال شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: سازماندهی این موضوع به عهده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و کارگروه مربوطه گذاشته شده تا با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، روند توسعه جایگاه‌ها تسریع شود.

آشوری تازیانی همچنین به ارائه پیشنهادهایی به مرکز برای حل مشکلات سوخت اشاره کرد و گفت: از جمله این پیشنهادها، اعطای مشوق‌هایی به افرادی است که در مدیریت مصرف سوخت عملکرد موفقی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های بلندمدت استان برای مدیریت مصرف انرژی و کاهش سفرهای شهری اشاره کرد و افزود: ساماندهی حمل‌ونقل عمومی از جمله استفاده از خودروهای برقی و همچنین احداث قطار شهری در بندرعباس در دستور کار قرار دارد و تفاهم‌نامه آن با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی به تصویب رسیده است.

آشوری تازیانی با بیان اینکه وضعیت جایگاه‌های سوخت استان به صورت روزانه رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها و همراهی دستگاه‌هایی مانند شهرداری، راهداری، دادگستری و نهادهای نظامی، گام‌های مؤثری در جهت بهبود وضعیت سوخت و افزایش رفاه مردم استان برداشته شود.

کد مطلب 2237312

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین