رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف پس از سفر کوتاه به باکو و سخنرانی در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، راهی تهران شد.
به روایت ایسنا، در این سفر، رئیس مجلس در اجلاس PUIC سخنرانی داشت و همچنین در حاشیه اجلاس، با الهام علیاف رئیسجمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و آذربایجان دیدار و گفتوگو کرد.

۳۱۲۱۱
نظر شما