وزیر خارجه آمریکا گفت: تنها دلیلی که اسرائیل در لبنان حضور دارد این است که حزب‌الله از آنجا راکت و پهپاد پرتاب می‌کند. اسرائیل هیچ ادعایی بر سر خاک لبنان ندارد. هرچه ارتش لبنان بتواند بخش بیشتری از آن منطقه را تأمین کند، حضور اسرائیل در لبنان کمتر خواهد بود./دانشجو

261 33

کد مطلب 2237850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =