ایران خیلی مهربان است. آنها با هر چیزی که من می‌خواهم موافقت می‌کنند، و مجبورند این کار را بکنند. در غیر این صورت، ما فقط برمی‌گردیم و کاری را که باید انجام دهیم، انجام می‌دهیم./هم میهن

261 33

کد مطلب 2237858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =