261 33
ایران خیلی مهربان است. آنها با هر چیزی که من میخواهم موافقت میکنند، و مجبورند این کار را بکنند. در غیر این صورت، ما فقط برمیگردیم و کاری را که باید انجام دهیم، انجام میدهیم./هم میهن
کد مطلب 2237858
ایران خیلی مهربان است. آنها با هر چیزی که من میخواهم موافقت میکنند، و مجبورند این کار را بکنند. در غیر این صورت، ما فقط برمیگردیم و کاری را که باید انجام دهیم، انجام میدهیم./هم میهن
261 33
نظر شما