رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس درباره اجرای یادداشت تفاهم اسلام‌آباد

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای انگلیسی خود تلفنی رایزنی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه ۵ تیر به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات و رایزنی‌های انجام‌شده قرار داد.

طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقه‌ای، بر تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.

۴۲/۴۲

کد مطلب 2238456

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =