برپایی میزگرد «عکاسی در خیابان» با حضور علیرضا معصومی

میزگرد «عکاسی در خیابان» با حضور علیرضا معصومی در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این برنامه توسط انجمن عکاسان ایران و از سری‌برنامه‌های دوشنبه‌های عکاسی برگزار می‌شود.

عکاسی خیابانی در ایران، علاوه بر چالش‌ها و ویژگی‌های مشترک این گونه‌ عکاسی در سراسر جهان، تحت تأثیر شرایط فرهنگی، اجتماعی و شهری خاص خود نیز قرار دارد. حضور در فضای عمومی، مواجهه با سوژه‌ها، مسائل مربوط به حریم خصوصی و نگاه جامعه به دوربین، تجربه‌ عکاسی خیابانی را برای عکاسان ایرانی به موضوعی متفاوت و چالش‌برانگیز تبدیل کرده است.

در این میزگرد با حضور علیرضا معصومی، عکاس خبری، به تجربه‌ عکاسی خیابانی در ایران پرداخته می‌شود و درباره‌ فرصت‌ها، محدودیت‌ها و چالش‌های آن، گفت‌وگو خواهد شد.

شرکت در این میزگرد برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

میزگرد «عکاسی در خیابان» دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵، ساعت: ۱۷ تا ۱۹ در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

59243
 

کد مطلب 2238554

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین