به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نبویان، نماینده تهران در مجلس در فضای مجازی نوشت:
وقتی به دغدغه دلسوزان توجه نمیشود و در متن تفاهم، اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز تصریح و تثبیت نمیشود، با یک تحرک نظامی توسط سپاه دلاور، متهم به نقض تفاهم از طرف دشمن شرور خواهیم شد!!!

۲۹۲۲۱








نظر شما