به گزارش صبح ساحل، در این نشست، آخرین وضعیت رشته بدمینتون، برنامههای توسعه ای و چالشهای پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارش ارائه شده ، هیئت بدمینتون هرمزگان در حال حاضر ۳۰۵ ورزشکار سازمانیافته دارد که از این تعداد ۲۴۲ نفر را بانوان و ۶۳ نفر را آقایان تشکیل میدهند و همچنین این هیئت دارای یازده هیئت فعال در سطح شهرستانها است که از این تعداد شش هیئت با ریاست بانوان اداره میشوند.
یکی از نکات برجسته مطرحشده، قرار گرفتن هیئت بدمینتون هرمزگان در جمع ده هیئت فعال فدراسیون بدمینتون کشور است که نشان از جایگاه مطلوب این استان در سطح ملی دارد.سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای بالای استان در حوزه ورزشهای ساحلی، بر پیگیری جدی رشته بدمینتون ساحلی تأکید و آن را یکی از اولویتهای توسعه ورزش استان دانست.مظفری سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با ابراز رضایت از روند رو به رشد این رشته، افزایش تعداد بیمهشدگان سازمان یافته به ۵۰۰ نفر تا پایان نیمه اول سال جاری را هدفگذاری و خواستار برنامهریزی منسجم برای تحقق این مهم شد.در پایان این جلسه، مقرر شد با هماهنگی بیشتر بین هیئت و اداره کل ورزش و جوانان، گامهای مؤثری برای توسعه زیر ساختها، برگزاری مسابقات و جذب استعدادهای جدید در سطح استان برداشته شود.








نظر شما