پیشرفت کاری ۵۰ درصدی پست برق ۱۳۲ کیلوولتی در بستک

پست برق ۱۳۲ کیلوولت محدوده سه راهی روستای فاریاب بستک با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این پست برق با ظرفیت ۳۰ مگاولت، هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

احمد جباری افزود: با بهره برداری از این پست برق مناطق هرنگ، خلوص کاشونی، گتاو، فاریاب، کوهیج، لاورمیستان و قسمتی از شهر بستک از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: بهره برداری از این پست، موجب کاهش بار اصلی پست برق جناح، تقویت برق منطقه، افت ولتاژها و خاموشی‌های شهر کوهیج، لاورمیستان، فاریاب و گتاو می‌شود.

کد مطلب 2238734

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =