به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا محمد حسینی تختی اظهار کرد: بندر سیریک روال طبیعی و عادی دارد و در ساعات اخیر خسارتی به تجهیرات و محوطههای آن وارد نشده است.
وی افزود: وضعیت در بندر سیریک عادی است.
مدیر بنادر شرق هرمزگان گفت: وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است و خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکلههای آن وارد نشده است.
به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا محمد حسینی تختی اظهار کرد: بندر سیریک روال طبیعی و عادی دارد و در ساعات اخیر خسارتی به تجهیرات و محوطههای آن وارد نشده است.
وی افزود: وضعیت در بندر سیریک عادی است.
نظر شما