۰ نفر
۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۵۷
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است

مدیر بنادر شرق هرمزگان گفت: وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است و خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکله‌های آن وارد نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا محمد حسینی تختی اظهار کرد: بندر سیریک روال طبیعی و عادی دارد و در ساعات اخیر خسارتی به تجهیرات و محوطه‌های آن وارد نشده است.

وی افزود: وضعیت در بندر سیریک عادی است.

کد مطلب 2238739

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین