حکم اخراج دانشجوی امیرکبیر صادر شد/ ماجرا چیست؟

براساس اطلاعات بدست آمده، حکم بدوی اخراج دانشجوی دانشگاه امیرکبیر به‌دلیل اهانت به پرچم ایران صادر شد.

به گزارش خبرآنلاین از مهر، در پی بررسی پرونده دانشجویان متخلف در تجمعات غیرقانونی دانشگاه امیرکبیر، کمیتهٔ انضباطی این دانشگاه در حکمی بدوی حکم اخراج یکی از دانشجویان را به‌دلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه صادر کرد.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، بررسی پرونده سایر افراد در جلسات آتی کمیتهٔ انضباطی ادامه خواهد یافت.

با وجود اینکه رای اخراج برای برخی از دانشجویان متخلف در تجمعات غیر قانونی صادر شده است اما رای نهایی توسط وزارت علوم صادر می شود.

همزمان با این تحولات، سکوت رئیس سازمان امور دانشجویان، سعید حبیبا، در برابر پرسش‌های خبرنگاران درباره روند رسیدگی به پرونده دانشجویان متخلف در حوادث دی و بهمن، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

وی با وجود درخواست‌های مکرر برای شفاف‌سازی درباره روند صدور احکام و عدم حضور دانشجویان در جلسات کمیته مرکزی، امروز نیز در حاشیه برنامه سمپوزیوم وضعیت وروندهای مصرف مواد و برنامه های نوین پیشگیری در محیط های آموزشی که در دانشگاه تهران برگزار شد، بار دیگر از پاسخگویی به سئوال خبرنگار مهر در خصوص شفاف‌سازی درباره روند صدور احکام امتناع ورزید.

۴۷۲۳۶

کد مطلب 2238745

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین