امروز؛ امضای قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجائی به قزاقستان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: امضای قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجائی با قزاقستان امروز امضاء می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، حسین عباس نژاد افزود: این قرارداد ترانزیت کالا با قزاقستان با ۲۵ میلیون دلار سرمایه گذاری در طرح‌های بندری امروز امضا می‌شود.

وی گفت: تفاهم نامه‌های اولیه با طرف قزاقستانی امضاء شده است و امروز قرارداد رسمی آن امضاء می‌شود.

عباس نژاد افزود: در این قرارداد یک مرکز لجستیکی در بندر شهید رجائی بندرعباس به مساحت ۱۵ هکتار در اختیار طرف قزاقستانی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این قرارداد ۲۷ ساله است که ۲ سال آن برای دوره ساخت و ساز و ۲۵ سال آن بصورت بهره برداری است.

وی افزود: با این قرارداد بعد از دوره ساخت دو ساله روزانه یک و نیم میلیون تن کالا ترانزیت می‌شود.

کد مطلب 2239090

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین