ارزیابی عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی کرمان و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به برگزاری کارگروه بررسی صلاحیت و عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی، از ارزیابی نحوه خدمت‌رسانی این مجموعه‌ها در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی زنگی‌آبادی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان در نشستی با تأکید بر ضرورت ساماندهی این حوزه جهت ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، از تدوین سیستم امتیازدهی و رتبه‌بندی شرکت‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۶ خبر داد.

زنگی‌آبادی اظهار کرد: تعداد شرکت‌های فعال در این حوزه از ۲۰ شرکت به ۲۶ شرکت افزایش یافته است.

وی در پایان افزود: در سال تحصیلی پیش رو، سرویس‌های مدارس به‌صورت منطقه‌بندی شده ارائه خواهند شد.

کد مطلب 2239120

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =