کلینیک ویژه دندانپزشکی درمانگاه محمدزاده قزوین افتتاح شد

با حضور عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از مسئولان و خیران استان قزوین؛ کلینیک ویژه دندانپزشکی درمانگاه محمدزاده و مرکز دندانپزشکی دانش آموزی شهید رضا سیاهکلی مرادی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ صبح امروز در مراسمی با حضور «فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از مسئولان و خیران استان قزوین، کلینیک ویژه دندانپزشکی درمانگاه محمدزاده و مرکز دندانپزشکی دانش آموزی شهید رضا سیاهکلی مرادی افتتاح شد.

«فاطمه محمدبیگی» در این مراسم تاکید کرد: تسهیل خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله دندانپزشکی برای عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه از موضوعات اولویت دار ما در جلسات مختلف کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است.

وی افزود: در کنار مراکز دولتی، از ایجاد مراکز درمانی خیرساز و بخش خصوصی حمایت می کنیم چرا که این مراکز کمک حال بهبود شرایط خدمات رسانی در حوزه درمان هستند.

محمدبیگی2.jpg

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز درمجلس با اشاره به رویکرد برنامه هفتم از سمت درمان محوری به سمت پیشگیری محوری اظهارکرد: الحمدالله با تأکید بر اهمیت موضوعات پیشگیری و بعد از پیگیری‌های مستمر در برنامه هفتم توسعه حداقل ۵درصد از اعتبارات مصوب سازمان‌های بیمه‌گر پایه سلامت به سمت ارتقاء اصول پیشگیری در سطح جامعه و خودمراقبتی، غربالگری و پایش عوامل خطر هدایت شد.

محمدبیگی تصریح کرد: توجه به این موضوع نقش مهمی در کاهش چشمگیر بیماری ها و جلوگیری از هزینه‌های هنگفت و کمرشکن درمانی دارد.

کد مطلب 2239262

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

آخرین اخبار