دمین لیندلوف که پس از «لاست» نوشتن هیچ سریال دیگری را نپذیرفته بود با سریال «بقایا» بازمی‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین، لیندلوف یکی از طراحان و نویسندگان سریال موفق و محبوب «لاست» در حال اقتباس از رمان «بقایا» نوشته تام پروتا برای شبکه اچ‌بی‌او است.
 
لیندلوف که قراردادی سه ساله با کمپانی برادران وارنر بسته است به همراه پروتا متن سریال را برای شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او که از زیرمجموعه‌های کمپانی برادران وارنر است می‌نویسد.
 
فعلا دو نویسنده در مراحل اولیه اقتباس هستند و در صورتیکه شبکه با طرح آنها موافقت کند، لیندلوف سرپرست نویسندگان سریال می‌شود. پروتا جدا از رمان‌نویسی، فیلمنامه‌نویس هم هست و برای فیلمنامه «فرزندان کوچک» با همکاری تاد فیلد نامزد جایزه اسکار شده است.
 
«بقایا» ماه مه سال جاری میلادی منتشر شد و داستان یک اتفاق عجیب و افرادی است که ناگهان متوجه می‌شوند بیش از 100 نفر از همسایه‌هایشان در شهرکی حومه‌ای ناگهان ناپدید شده‌اند. سریال قرار است ماجرای این افراد و تلاش آنها برای بازسازی زندگیشان پس از ناپدید شدن
مرموز دوستانشان باشد.
 

طرح جلد رمان «بقایا»
 
لیندلوف از زمان پایان گرفتن سریال «لاست» پس از شش فصل فقط با ادوارد کیتسیس و آدام هورتویتز (که هر دو از نویسندگان «لاست» بودند) در طراحی سریال فانتزی «روزی روزگاری» همکاری کرده که فصل دوم آن در دست تولید است.
 
این نویسنده این روزها با داشتن فیلم «پرومته» ساخته ریدلی اسکات روی پرده سوژه داغی در سینماست. علاوه بر این او فیلمنامه جدیدترین قسمت «سفر ستاره‌ای» را هم نوشته و برای کمپانی دیسنی در حال نوشتن «1952» است.
 
هالیوودریپورتر / 28 ژوئن / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پریا IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    17 61
    اچ بی او ؟! سریال فنا شد! چون این شبکه فقط به مسایل غیر اخلاقی برای جذب مخاطب توجه داره و داستان و کیفیت براش مهم نیست . کاش ای ام سی میساخت یا ای بی سی یا سی دبلیو.
    • رضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
      13 6
      خانم عزیز اگر سریال های این شبکه که به عقیده صاحبنظران بهترین شبکه کابلی است مورددار هستند چرا آنها را نگاه می کنی!
    • مهدی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
      9 3
      با این حرفت «بازی خدایانم» زیر سوال رفت!!!!
  • بدون نام US ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    11 19
    ماشالله... دوستان در ايران اسامي كانالها رو بهتر ميدونن. جالب اينجاس كه بنده سي و انديست كه در امريكا هستم و به سريالهاي ايران بيشتر علاقهمندم. به قول اينجاييها، "شايد چمن همسايه سبزتر نباشه."
    • ایرانی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
      18 1
      مثلا دلنوازان و چهار خونه و ...خب هرکسی سلیقه ای داره!!
  • پریا IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    5 8
    خطاب به رضا : من فقط سریال "بازی پادشاهان " و چند قسمت از سریال " خون واقعی " رو دیدم که از انهم خوشم نیومد. و اینکه اگر اطلاعاتی دارم بخاطر این نیست که همه سریال های این شبکه رو میبینم بلکه به این خاطره که اینترنت در اختیار دارم و خدا رو شکر زبانم هم خوبه و میتونم نقد ها و مقاله ها و خبر ها نظر ها رو بخونم (برعکس شما ) حتا در خود امریکا هم این شبکه رو شبکه ای بی پروا می دونن.
  • فرید US ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    23 2
    دوست ساکن امریکا اگر چمن سبزتر نیست لطفا برگرد اینجا دور هم باشیم .
    • بدون نام US ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
      6 1
      قربون دهنت
  • محسن IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    6 14
    با اون پایان مسخره سریال لاست با چه رویی میخواد باز سریال بسازه!! هزارتا معما توی سریال طرح کرد و به یکیشم جواب نداد من از وقتی که واسه دیدن لاست گذاشتم (بلا دیدن قسمت آخرش) پشیمونم
  • فرید US ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    4 3
    پریا خانم شما که زبانت خوبه(بر عکس ما) چند تا نقد در موردBoardwalk Empire بخون و افرادی که با شما موافق نیست همه بی سوادن و شبکه بی پروا با مفهومی که کامنت اولت داره خیلی متفاوته.
  • حسین A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام.این سریال لاست با شروعی‌بسیار هیجان انگیز و هیجانی آغاز شد.و حتی تا فصل ۳هم خوب بود...ولی واقعا از اون به بعدش اصلا سریال متلاشی شد تمام هدفهاش و‌چیز دیگه ای شد..که از مذخرف هم مذخرفتر شد..واقعا حیف..