عکسهای ارسالی از وحید اکبری

 

 

 

 

 

 

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم.

لطفا فیلم ها بیشتر از 5 مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر 500 بوده و حجم عکس بیشتر از 100 کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

/5656
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    29 0
    :(((((
  • 36 IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    52 3
    سلام داداش یه زحمت بکشین اون پل رو هم از اونجا بردارین مزاحمه بعد تفکیک کنین بفروشین میدونید الان زمین متری چنده اونجا؟
  • اهوازی IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    37 41
    این عکسها واقعیت زاینده روده برادر من. اون وقتهایی که آب داره هم آبش مال کارون و دز رودخانه های مردم مظلوم و نجیب خوزستانه که از سرچشمه هاش سرقت شده. دوستان اصفهانی بهتره به جای انحراف رودخانه های دیگر استانها به سمت زاینده رود یه فکر دیگری بکنند. بمیرم برات کارون... افسوس
    • بدون نام IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      43 13
      اولا مالک آب مثل همه موجودات خداست. دوما سرچشمه اصلي اين رود دامنه‌هاي زردکوه بختياري مي باشد کمي دقت کن و مودب باش. سوما طرحي است با نام بهشت آباد که هنوز اجرا نشده درصورت اجرا آب از چارمحال وارد زاينده رود ميشه. چهارما اينکه به جاي تعصبات بيجا کمي با تحقيق سخن بگو.
    • بدون نام US ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      32 15
      آخی پس حتما آب کارونم میفرستن یزد آره؟خجالت بکش برادر من با این حرف زدنت. به فرض اگرم اینجوری باشه میدونی چقدر خوزستانی تو جنگ مهاجرت کردن اصفهان و اصفهانی ها با آغوش باز اونا را پذیرفتن؟ بد نیست بعضی وقتا آدم به گذشتش نگاه کنه و خیلی حرفا را نزنه خبر آنلاین اگه این نظرو منتشر نکنی میفهمم که داری از بعضی ها جانب داری میکنی
    • همینجوری به اهوازی IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      33 1
      سلام عزیز دل برادر،آب کارون نیز از زرد کوه بختیاریه ((وولک))، اگر شعارهای دهن پرکن وگوش کرکن و بعضامسئولین بیخاصیت و نو کیسه و نابخرد وجود نداشت و بجای آن دلسوزان مام وطن ،برای کشورشان سعی وتلاش میکرند(بجای شعار دادن)، اکنون جای جای ایران به نحو احسن و اکمل ،آباد بود وآباد......ولازم نبود بنا به روال تفرقه.... ،یقه همدیگر را بگیریم ...........ولی متاسفانه پول نفت و بیت المال و معدن و ذخائر این مملکت بلای سرزمینمان و مردم این مرز وبوم شده است. اما در امروز و فردای کشورمان از آنانی که خالصانه برای این آب وخاک (ایران)و مردم بسیار نجیب و شریفش ، زحمت و رنجی کشیده اند ،خاضعانه کمال سپاس و فدر شناسی را خواهیم داشت .
    • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      17 17
      احسن که حقیقت رو گفتی خوزستان داره میسوزه از تشنگی ولی چون اصفهان !آب کارون رو به سرقت می بردند من که ناراحت نشدم .کارون هم داره خشک میشه از بس آبش رو بردند برای قم و اصفهان
  • سعید IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    29 5
    تصاویر ناراحت کننده ایست و ضرورت رسیدگی به وضعیت موجود به شدت احساس می شود. سوالی که با دیدن این تصاویر به ذهن بنده می رسد اینه که در صورت ارسال تصاویر 100برابر تکان دهنده از دریاچه(کویر) اورمیه, در آنها هم در سایت به نمایش درخواهند آمد؟! سعید از اورمیه
    • فرشاد IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      5 0
      دوست عزیز خوب شما هم از اونجا عکس بگیر بفرست برا سایت تا ببینیم.
  • بدون نام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    18 29
    مهم نیست عوضش آقای خاتمی لطف کردند و یزد آباد شد. واقعاً که. از این طرح های احساسی و غیر کارشناسی شده
    • بدون نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      3 1
      با این حرفت شدیدا موافقم خودم 2 سال اونجا دانشجو بودم دیدم در عرض 2 سال چه کردند در این شهر البته ما مخالف نیستیم ولی ای کاش به همه جای ایران این گونه میرسیدند .
  • بدون نام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    26 10
    اتل متل توتوله رود زاینده چه جوره نه آب داره نه مهمون آبشو بردن بیرون اصفون
  • بدون نام IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    37 6
    وضعیت زاینده رود دل هر ایرانی رو بدرد میاره ،
  • بدون نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    43 4
    این هم از جمله دستاورد های دولت اقای احمدی نزاد . راستی میگن که تو یزد اینقدر باغهای میوه زیاد شده اطراف شهر که نگو . راستی تونل انتقال اب به کاشان که دقیقا مجاور سد تنظیمی زاینده رود قرار داره با قدرت هر چه تمام تر داره اب رو میبره اونجا . سد کارون 4 هم که دیگه نمیزاره آب برسه به پشت سد زاینده رود . همه چیز هم آرومه . ما چقدر شبخت بودیم قدرش رو تدونستیم . تو هم اصلا این کامنت رو چاپ نکن . خدا منو بکشه راحت شم .
    • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      11 2
      طرح انتقال آب به یزد مال خاتمیه نه احمدی نژاد،دوست با سواد و بی طرف و اهل مطالعه من!
  • سیاوش IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    31 2
    الان بهترین موقع است که ارگانها در زمینهای آن برج سازی کنند.
  • برجیان IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    15 16
    آقا اگر راست میگید عکس پل بزرگمهر را را که دارند تعریض می کنند بزارید. بدون بستن اب که نمی تونند اونجا یک پل دیگر به اون بزرگی بزنند .اصفهانی ها از یک طرف کارهای عمرانی خود را انجام میدهند واز ان طرف هر روز توی همه سایت ها پراز عکس خشک شدن زاینده رود و جوسازی برای گرفت اعتبار و آب و ...و داد زدن از دست چهار محال بختیاری ها بابت آب هستند. ولی کسی نیست به داد بیش از 200 روستا در استان چهار محال وبختیاری که با تانکر ابرسانی میشوند برسد.
    • بدون نام DE ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
      1 1
      پل وحید رو وقتی که رودخونه آب داشت عریض کردند، توی کارهای عمرانی تخصص ندارید لطفا نظر ندید
  • خسرو US ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    27 0
    حالا که زاینده رود و دریاچه ارومیه را با طرح هایشان خشکاندند، اصلا رودخانه میخواهیم چکار؟ همین روزهای است که بروند رودخانه های کارون،سفید رود و ... و دریاچه هایی مانند قم،پریشان،بختگان و ... را بخشکانند.
  • سیاوش IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    13 1
    دستشون درد نکنه، زحمت خیلی کشیدن، هیچی کی نمیتونه اینطوری به آب و خاک ایران خدمت کنه، فکر کنم با این مدیریت همه ایران خشک شود.
  • آرش IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    20 2
    من تا پارسال تو اصفهان دانشجو بودم. واقعاً اصفهان وقتی زاینده رودش آب نداره خیلی بی روح می شه!! :(((( خدا کنه هر چه زود تر این مشکل حل بشه. یه اصفهونستو یه زاینده رووووددد!!!
  • گمشده IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    13 7
    قابل توجه اونایی که میگن آقای خاتمی آب زاینده رود را برده یزد :این طرح در زمان دولت هاشمی اجرایی شد و فقط در دولت خاتمی افتتاح شده! بعدشم ما که خودمون یزد زندگی می کنیم الان آب مناطق مختلف شهر جیره بندی شده و از چاهها استفاده میشه ودر آخر اینکه این باغهای میوه که گفتین کجاست شاید ما جاشو بلد نیستیم .باغ میوه اونم با این اوضاع کویری یزد!!!!!!!!!!!!
    • فرزاد IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      8 1
      جواب ایشون تایید میشه منم تو یزد دانشجو هستم . البته خودم اصفهانیم. تو خوابگاه که ما تو هر طبقه فقط یه شیر آب تصفیه هست و بقیه آب چاهن. خبری هم از باغات میوه نیست . اصفهانم تا نیاین روی سی و سه پل و بوی لجن و تعفن رو حس نکنید نمیفهمید که بی آبیش چقدر تکان دهندس.
  • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    9 6
    فعلا که خود شما قبول داريد اصفهان بالاترين امکانات را در ايران دارد.
    • احسان IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      4 4
      حتما توقع دارید جاهایی که اخبار کشته شدن چند نفر توی درگیری های قبلیه ای یا آشتی دو تا قبله بعد از 30 سال یا قطع پای یک بچه به خاطر نزاع طایفه ای و امثالهم هر روز توی رسانه ها منتشر میشه به پیشرفتگی نیویورک باشن؟
  • فاطمه IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    9 0
    1-عزیزان هم وطن حیف است به جای ریشه یابی مشکلات به قومیت و شهر یکدیگر بتازیم.در دوران جنگ هم ایران همه جنگ بود و باید از یکدیگر حمایت می کردیم و پذیرای هموطنان خود.اگر چه مهاجرت های بسیاری صورت گرفت اما سری به قبرستان های مناطق جنوبی هم بزنید تا ببینید شهدای خود آن خاک و مرز و بوم را.بله شاید درست باشد این مسئله که چرا نایستادند تا خودشان هم بجنگند اما تصور کنید اگر خود ما بودیم چه می کردیم؟جنگ با تمام بدی اش حداقل باعث اختلاط قومی و فرهنگی و تسامح فرهنگی بیشتر شد.جوک های که برای ترک و لر و قزوینی و رشتی و اصفهانی و آبادانی و...می سازیم نگاه کنید هیچکداممان بی نصیب نمانده ایم!پشت این پرده دست هایی هست نگذاریم بازیچه ی اینان شویم.آب هم اگر سیاست های نادرست اعمال نمی شد این اوضاعش نبود .
    • سحر IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      1 0
      هیچی از جوکها نگو که دلمون خونه دست پشت پرده هست صددرصد ما هم قبول داریم ولی دولت ایران که دست به فیلترش ملسه چرا جکهایی که به قومیتها گفته میشه فیلتر نمیکنه جکهایی که به تهرانیها گفته سایتشو به کل جمع اوری میکنه؟شما چی فکر میکنین؟
    • بدون نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      2 1
      جک ها یک سیاست است که از زمان رضا شاه و با طراحیه انگلیس شروع شد که ملت با هم متحد نشوند و همیشه اختلاف داشته باشند مثلا ارومیه ای دلش برای زاینده رود نسوزد و اصفهانی هم دلش برای دریاچه ی ارومیه نسوزد. اینجوری بذر اختلاف را بینمان کاشته اند با دست خودمان.
    • خویی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      0 1
      دریاچه ی ارومیه هم وضعش از این بهتر نیست باز اینجا سالی یکبار پر از آب می شود اما ارومیه از این خبر ها هم نیست .
  • فاطمه IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    7 1
    2- کاهش بارندگی و اوضاع بد جوی را نیز نباید از یاد برد.اما سیاست های نادرست مزید بر علت است!من که خودم اصفهانی هستم می فهمم که چه دردناک است خشک دیدن بستری که زاینده بود و زیبا و صدای آبش آرام بخش دل ها.درد هموطنان ترک را برای ارومیه درک می کنم و نبود سیاست های درست مدیریتی برای جنوب را و خشکی یزد را. بدانیم که همه ی ایران سرای من است و با یکدیگر به دعوا بر سر اینکه کجا برد و کجا نبرد و جوک و تحقیر شهر و هویت یکدیگر نپردازیم! خواهشا این دو پیام را بگذارید تا بخوانند به عنوان یک نگاهی که خوب می شد میانمان برقرار می شد!
  • اصفهانی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    6 3
    واقعا غم انگیزه ما اصفهانی ها نگران تخریب آثار باستانی و پل ها هم هستیم چقدر باید حرص خورد چقدر باید از بی برنامه گی ها و طرح های بی فکر و بی هدف حرص خورد من خودم اصلا به رودخانه نگاه نمیکنم چون یه عالم غم رو دلم میشینه کاش یه آدم دلسوز پیدا میشد و کاری میکرد.
  • الی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    5 2
    اشتباه نکن بالاترین امکانات مال مشهد که 1سال متروش راه افتاده !!!!!!!!!!!!
  • lila IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    8 2
    ارومیه
  • شیردل IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    4 0
    غصه نخورین بیاین آب دریای مازندران ما رو ببرین استانهای کویری خودتون ما راضی هستیم البته اگه تونستین
  • اصفهانی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    4 1
    قبلا میگفتن زنده رود،الان شده مرده رود:((
  • بدون نام US ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    4 2
    اصفهانی ها نمیدونند اب زاینده رود کجا میره .خیلی با مزه است که تو سر زمین خودشون نمی دونند چرا اب بسته شده .امسال به اندازه کافی باران در اصفهان امد اگر اب را برای باغ های اطراف استفاده می کنند پس کو میوه .پس چرا میوه در اصفهان گران است و همه میوه ی خارجی .