اینکه گل آقا 20 سال پیش ستونی داشته به نام «چهل سال بعد در همین هفته» و در آن به ظرایفی خواندنی اشاره می​کرده، از نبوغ خاص جناب صابری عزیز بوده که حالا با گذشت نصف آن زمان، زیاد بوی کهنگی نمی​دهد.

یازدهم تیر 1411
بنیاد بانکداران و سرمایه گذاران (بنیاد مستضعفان سابق) اعلام کردکه اولین خط مونتاژ فضا پیمای چلنجر، از امروز کار خود را در تهران آغاز کرده است. آقای «حسین رفیق باز» رئیس بنیاد اظهار امیدواری کرد که کلیه مستضعفان سابق (میلیونرهای فعلی) بتوانند از این فضاپیماهای مدرن بهره ببرند.

دوازدهم تیر 1411
یک کمپانی ژاپنی موفق شد، برای اولین بار در عرصه صنعت مینی کامپیوتر، نوعی کامپیوتر انگشتی را به بازار عرضه کند که در آن واحد، قادر به محاسبه مالیات بر درآمد افراد، میزان خودیاری، میزان عوارض نوسازی و عوارض دیگر (!) است. این کامپیوتر همچنین قادر است، شماره بیش از 400 کوپن اعلام شده و مدت زمانی را که از اعلام آن گذشته، در حافظه خودنگاه دارد. کارشناسان اظهار می‌دارند که این کامپیوتر در حال حاضر تنها در ایران کاربرد دارد.

سیزدهم تیر 1411
وزیر «کشور و غیره» امروز طی مصاحبه ای اعلام کرد که کار توزیع کارتهای شناسایی مهاجران برون مرزی و برون کهکشانی از صبح فردا آغاز خواهد شد. این کارتها به جای شناسنامه در اختیار مهاجران سیاره «کارپیانوس» قرار خواهد گرفت. این مهاجران پس از جنگ اتمی در خارج از کهکشان راه شیری آواره شده، سپس راهی ایران شدند.

چهاردهم تیر 1411
وزارت معلم یابی و تأمین فضای آموزشی (آموزش و پرورش سابق) اعلام کرد که این وزارتخانه موف شده است طی سال گذشته با بسیج نیروها و ایجاد کلیه امکانات رفاهی 3 نفر را راضی به استخدام در این وزارتخانه کند. این وزارتخانه این اقدام را نقطه عطفی در جلوگیری از واردات معلم از خارج ذکر کرد و یادآور شد با موافقت وزارت ترافیک (راهنمایی و رانندگی) از این به بعد در ساعات بعد از نیمه شب، با اجرای ممنوعیت تردد، از بعضی از خیابانها و بزرگراههای تهران به‌عنوان کلاس درس استفاده خواهد شد.

پانزدهم تیر 1411
-بنابه گزارش آسوشیتد پرس، شش دانش آموز آمریکایی به علت عدم استعمال مواد مخدر در کلاس درس و مقاومت در برابر دستور مؤکد ناظم دبیرستان، محکوم به سه سال حبس با اعمال شاقه شدند.

 

 

منبع: گل آقا. شماره 81. 11تیرماه 1371

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    16 0
    خدارحمت کنه مرحوم صابری فومنی را
  • بدون نام US ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    13 0
    یاد گل اقا به خیر با شا غلامش روحش شاد و یادش گرامی
  • بدون نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    11 0
    یادت بخیر گل آقای عزیزم.