۰ نفر
۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۰۶:۱۷

زیبا بروفه با اعلام اینکه یک سری افراد سودجو باعث شدند تا 4 سال از سینما دور باشم گفت:خوشبختانه هم اکنون این بحران را سپری کردم و هیچ منع قانونی برای فعالیت در سینما و تلویزیون ندارم.

فرارو نوشت: این بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام این مطلب گفت: از ابتدا نیز مشکلی برای کار نداشته‌ام اما مشکلی که سودجویان به وجود آوردند باعث شد 4 سال یک بحران روحی را سپری کنم و به همین دلیل سعی کردم کمتر در عرصه سینما و تلویزیون حضور داشته باشم اما اکنون این بحران روحی را سپری کردم و به تازگی با حضور در فیلم‌های تلویزیونی دوباره به عرصه بازیگری بازگشته‌ام.

بروفه خاطرنشان کرد: در مدت اخیر در دو کار مناسبتی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) بازی کردم که یکی از آنها روز جمعه با نام «من و تو» از شبکه2 پخش شد و کار دیگری نیز آماده پخش دارم به نام «هشت» که به همراه حمیدرضا پگاه نقش اصلی آن را به عهده داریم که به احتمال فراوان در روز عید قربان پخش خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در 4 سال گذشته به دلیل بحران خاصی که سپری کردم نتوانستم در سینما حضور فعالی داشته باشم و در اوج کار خود مجبور شدم از سینما دور باشم آن هم با سوءاستفاده‌ای که یکسری آدم سودجو در مورد زندگی خصوصی من انجام دادند ما با پایان این کابوس 4 ساله در حال بررسی پیشنهادهای مختلف هستم که به دلیل بهتر بودن پیشنهادهای تلویزیونی کار خود را با تلویزیون شروع کردم.

بروفه تاکید کرد: متاسفانه در این مدت برخی از دوستان می‌شنوند که همچنان با این بحران مواجه هستم و یا اصلا در ایران حضور ندارم که تمام این صحبت‌ها شایعه است و از ابتدا نیز هیچ مشکلی برای کار نداشته‌ام و صرفا عدم کار من به دلیل یک بحران شخصی بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 22566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    0 0
    به ما چه؟
  • محمدرضا IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۶
    0 0
    واقعا خدا لعنت کنه این افراد سودجو رو . البته فکر نمی‌کنم باید از چنین اتفاقی ناراحت بشیم چون این عواقب شهرته .