ایسنا نوشت:

نماینده تهران اعتقاد به امام زمان را اعتقادی ویژه و کم‌نظیر در بین ادیان خواند و گفت: درست است که ادیان عموما در انتظار موعودند و ما آموزه مهدویت را یک آموزه الهی مشترک میان همه پیروان ادیان می‌دانیم اما اعتقاد شیعیان نسبت به این موضوع اگر بی‌نظیر نباشد، کم‌نظیر است.
غلامعلی حداد عادل طی سخنانی در اختتامیه هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با بیان اینکه بزرگ‌ترین ارزشی که ما برای دولت مهدی (عج) قائل هستیم عدالت است، اظهار کرد: چطور ممکن است کسی در انتظار امام زمان (عج) باشد ولی در زندگی خود در راه بسط، تحقق و گسترش عدالت تلاش نکند؟ کسی که منتظر امام زمان (عج) باشد و بداند که با ظهور امام زمان (عج) جهان آن‌چنان که از ظلم و جور پر شده بود از عدالت پر می‌شود، آیا برای حکومت عدل و اسلامی تلاش نمی‌کند و آیا چنین کسی با هر پیشوایی که در راه برپایی حکومت عادلانه اسلامی قدم پیش بگذارد، همراهی نمی‌کند و سرباز آن حکومت نخواهد بود؟
این نماینده مجلس یادآور شد: مراجع، نواب عام امام زمان (عج) هستند و در واقع نفوذ کلام مراجع ما پرتوی از اقتدار معنوی و مطاع بودن امام زمان (عج) است. اگر ما از مراجع تقلید در اموری که تقلیدی است، تقلید می‌کنیم به اعتبار اطاعت مراجع از آن حضرت است.
حداد عادل با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت محکم‌ترین پشتوانه برای نظریه ولایت فقیه است، تصریح کرد: ولایت فقیه فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و یک بنای مرتفعی است که بر شالوده محکم مهدویت استوار شده است و ما جلوه این رابطه میان ولایت فقیه و مهدویت را در طول تاریخ دیده‌ایم. من در این راستا می‌توانم واقعه تحریم تنباکو را یادآوری کنم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: درست است که ما به کارمندان وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌گوییم ولی همه ما باید سرباز گمنام امام زمان (عج) باشیم و بی‌سبب نیست که دشمنان سعی می‌کنند برای تضعیف نظام اسلامی در اعتقاد مردم به امام زمان (عج) خدشه و تردید وارد کنند.
حداد عادل در حاشیه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که اظهار داشت گفته می شود فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم را باید فراکسیون اقلیت نام نهاد، گفت: فراکسیون ما اقلیت نیست و ما این عنوان را نمی‌پذیریم.
نماینده تهران در مجلس، با بیان اینکه ما فراکسیون اصولگرایان هستیم و در این فراکسیون هم به روی همه نمایندگانی که در چارچوب اصولگرایی فعالیت می‌کنند باز است افزود:‌ ما با عنوان فراکسیون اصولگرایان نیز فعالیت خواهیم کرد.
 خبرنگاری از حداد عادل پرسید که گفته می‌شود قرار است شما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوید که وی با لبخندی گفت: گفته می‌شود!

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =