۰ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶

فارس نوشت:

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: یک ماه دیگر کیفیت نان بهتر می‌شود.

 

عباس قبادی گفت: پژوهشکده نان در حال بررسی‌های لازم است و به الگوهای مناسبی برای ارتقاء کیفیت نان رسیده‌‌است.

وی در واکنش به این سؤال که در حال حاضر کیفیت نان مطلوب مصرف‌کنندگان نیست، اظهار داشت: به دلیل گرمای هوا و همچنین تازه بودن گندم، نمی‌توان انتظار داشت، تا نان به همان کیفیت قبل از عید عرضه شود.

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفت: انتظار می‌رود تا یک ماه آینده کیفیت نان در کشور بهتر شود.

بیش از یک و نیم سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه و آزاد شدن نسبی قیمت نان می‌گذرد، انتظار می‌رفت، با افزایش قیمت نان، کیفیت نان بهتر شود ، اما فقط قیمت نان افزایش یافته و خبری از بهبود کیفیت نان و تنوع روشهای پخت نان و نیز تولید صنعتی نان نیست.
 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    4 2
    کیفیت نان بربری نزدیک منزل ما اصلا خوب نیست هرچه به صاحب آن می گوئیم می گوید همین است. تقصیر آرد است و .. لطفا یه رسیدگی شود به او می گویم همکارای شما دارند کیفیت خوبی ارائه می دهند و همیشه هم سرشان شلوغ است. لطفا نظارت شود. ویا حداقل به اندازه کیفیت پول بگیرند. یک تابلو بزنند در این مکان نان بربری درجه 2 یا 3 پخت می شود.
  • ساراs IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    1 0
    واقعا برای ملت ودولت ابران متاسفم که هنوز بعد از گذشت دو سال از بالا بردن قیمت نان...کیفیت و حجم آن هنوز بهبود نیافته... قیمت نان را به شدت بالا بردند ولی متاسفانه یارانه نان همان مقدار ثابت مانده...آقای احمدی نژاد ...!کمتر از یکسال بیشتر به پایان ریاست جمهوریتان نمانده شمارش معکوس را آغاز کردند ......یک مقدار به فکر این ملت باشید
    • بدون نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
      1 0
      چرا برای ملت ایران متاسفی کیفیت نان به ملت چه ربطی دارد گران شده و مردم برای افزایش کیفیت هزینه آن را می دهند فقط می ماند مسئولین که آنها نیز در خدمت به مردم همیشه ناتوانند
  • بدون نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    1 0
    یعنی از 18 مرداد وقتی نون گرفتیم و 3-4 ساعت موند، دیگه تبدیل به لاستیک نمیشه؟؟؟
  • همایون IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    0 0
    این خبرو خوندم یاد وعده اقای رئیس جمهور تو یه برنامه تلویزیونی افتادم که میگفت با افزایش قیمت نون کیفیت نون بالا میره ، تنها چیزی که بالاتر رفت قیمت نون بود و کیفیت بالا که نرفت بخوره تو سرمون بدتر هم شد! امیدوارم این وعده مثل وعده آقای رئیس جمهور نشه !